2022-05-30, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Den tjejen påstår ju att många andra svenska rappare har försökt slajda i hennes DM och hennes enda bevis är att det står att de har försökt skriva nått men tagit bort det sen. Varenda en av de 😂 Sånt kan lätt fejkas. En brud som visar röven på varannan bild och har OF. Hon försöker ju bara få clout, det förstår man ju direkt. Jag tror iaf inte så mycket på detta 🤔 Hade det BARA varit Alex så kanske. Men inte halva Sveriges rappare. Verkar fishy!

Ja hon la upp att 1cuz hade likeat hennes bild och någon annan hade försökt adda henne.
Inte så konstigt iofs med tanke på att hon redan har många följare ”av deras sort” och duktigt visar upp mycket bar hud och kropp.
Dessa grabbar gillar ju sånt 😊
Citera
2022-05-30, 21:39
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Något som också är extremt roligt är att det finns en liten dam som ser ca 30.000000 gånger bättre ut än kalva som lagt upp en bild på TikTok på hur Alex försökt skriva till henne på instagram men sedan togs hans meddelande tydligen bort.

Detta skedde dessutom den natten när Alex var på efterfest hemma hos startklar med ett gäng mycket festglada tjejer precis efter muck.

Inte konstigt att Kalven såg så arg och förstörd ut på bilden som lades ut med startklar två dagar senare när hon förmodligen tvingat sig till Tumba där startklar bor för att hämta hem sin älskling mouhAhahahaha
Inte konstigt att det var extremt akward silence veckan efter det 😅

Damen på tiktok heter savage.galrr
Lätt hänt att bli lite pisk och gränslös efter sprit, kokain och tjafs med kalven och råka ragga lite på tjejer som faktist ser bra ut…
30.000 gånger? Hon är ju extremt hårt sminkad och ser högst medelmåttig ut utan smink. Dessutom skum som fan som gör konstiga danser och skryter om att rappare skrivit till henne.

Dessutom verkar sjukligt besatt av uppmärksamhet...

Förstår inte alla dessa snubbar som hundar efter kvinnor. Har knullat eskorter som ser betydligt bättre ut än henne (inget man kan skryta om, men ger bara perspektiv)
Senast redigerad av oresundsbroen 2022-05-30 kl. 21:55.
Citera
2022-05-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
30.000 gånger? Hon är ju extremt hårt sminkad och ser högst medelmåttig ut utan smink. Dessutom skum som fan som gör konstiga danser och skryter om att rappare skrivit till henne.

Dessutom verkar sjukligt besatt av uppmärksamhet...

Förstår inte alla dessa snubbar som hundar efter kvinnor. Har knullat eskorter som ser betydligt bättre ut än henne.

Allt det du beskrev ovan kan du ju kryssa av på Alva också. Hans flickvän. Hon är dessutom fet på köpet.
Båda brudarna är väl egentligen samma skit, bara att den ena är fet och den andra knullbar.
Ja eskorter behöver väl se bra ut om du nu ska tänkas betala för stunden.
Är inte det själva syftet med eskorter?
Deras jobb är att vara snygga och bli påsatta 😀
Varför behöver du köpa eskorter förresten? Eller glöm det. Du har nog dina anledningar. Det är för off topic här.
Citera
2022-05-30, 22:11
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Allt det du beskrev ovan kan du ju kryssa av på Alva också. Hans flickvän. Hon är dessutom fet på köpet.
Båda brudarna är väl egentligen samma skit, bara att den ena är fet och den andra knullbar.
Ja eskorter behöver väl se bra ut om du nu ska tänkas betala för stunden.
Är inte det själva syftet med eskorter?
Deras jobb är att vara snygga och bli påsatta 😀
Varför behöver du köpa eskorter förresten? Eller glöm det. Du har nog dina anledningar. Det är för off topic här.
Jag tror faktiskt inte det. Av det lilla jag sett av Alva så har hon åtminstone någon form av personlighet till skillnad från den söndersminkade uppmärksamhetskåta tiktok-tjejen som skakar negerdans. Jag sitter hellre och går ut på en krog med någon som Alva än den där konstiga bruden på tik tok. Vill jag ha en brud som hon från tik-tok så kan jag som sagt bara träffa en eskort som har det utseendet.

Finns jävligt fula eskorter också. Förstår inte hur det kan finnas män som går till sådana.

Går till snygga eskorter för att det är enkelt. Dessutom slipper man behöva tråna och ge uppmärksamhet åt sådana där tjejer på tiktok som är skumma som fan. Visst, hon är inte skitful och är snygg med smink, men hennes skumma beteende kombinerat med hennes inte så speciella sminklösa ansikte får mig att undra hur vissa killar funkar när de måste skämma ut sig och ragga på henne.
Citera
2022-05-30, 22:48
Medlem
Citat:
Jag kan ju bara spekulera men jämför man bilder på honom innan han åkte in och direkt efter muck så verkar han väldigt spänd, ångestfylld och inåt på de nyare bilderna. Men det är inte konstigt egentligen med tanke på att man blir väl rätt sociofobisk efter fängelsestraff har jag hört? Har inte suttit själv men kan tänka mig.

Nej man blir snarare mer socialt kompetent i fängelse då man tvingas umgås med folk större delen av dagen.
Men han har sagt att han får socialfobi efter att ha knarkat och där kan man ju känna igen sig.
Fast han får fan ta sig en näsa och vlogga nu, folk skiter väl i om han har knarkat eller inte.
Citera
2022-05-30, 22:50
Medlem
Det var kul att se att livet gick bra för honom när han började med Youtube och att han skulle sakna det pga denna senaste fängelsestraffet. Det går inte låta bli att undra över vad som hänt, om något hänt, och varför det inte laddas upp något på Youtube.
Citera
2022-05-30, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det var kul att se att livet gick bra för honom när han började med Youtube och att han skulle sakna det pga denna senaste fängelsestraffet. Det går inte låta bli att undra över vad som hänt, om något hänt, och varför det inte laddas upp något på Youtube.

Kanske har han en jävla ångest över att han, genom namnbytet att anta, givit bort halva kanalen till Alva.
Ingen kollar för hennes skull, tjejen har ju inget eget upplevt att dela med sig utav, utan allt handlar ju om Alex vilket kanalen också gjort tills... nu?
Det är ju också viktigt att kunna förnya sig själv för att vara relevant inom Youtube, Alex kan ju inte dra samma fängelsehistorier flera gånger och det blir ju ännu mer komplext nu när man ska följa "deras" resa.
Alva har ju som sagt inget eget liv eller intressen utöver Alex.
Nej det är nog inte så svårt att förstå att mannen i fråga har ångest, han har känner nog att han målat in sig i ett hörn vid det här laget.
Citera
2022-05-30, 23:46
Medlem
Något är ju helt snett när det rullar upp reklam för en nagelsalong på Alex instastory nu, känns ju mer som något som passar bättre på Alvas insta isf…
Citera
2022-05-31, 01:10
Medlem
cateatdogs avatar
Antingen är hans kroppskomplex så jävla allvarligt så han inte vill visa sig på en vlog (att han blivit så tunn) eller så har han trillat dit ...det sistnämda känns som det kan stämma mtp hans sista story. Känns som ett rusinlägg.
-Snääääääälla, lägg upp en stååååååååry Alex.
-Åkäj !

Nu hoppas jag att jag har fel. Skulle bli besviken på om Alex väljer det gamla livet. Sådana förebilder i hans kaliber som lämnat en kriminell värld behövs.

Att ta ett återfall är en sak ...det gör vi alla gamla missbrukare någon gång.
Senast redigerad av cateatdog 2022-05-31 kl. 01:19.
Citera
2022-05-31, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Nej man blir snarare mer socialt kompetent i fängelse då man tvingas umgås med folk större delen av dagen.
Men han har sagt att han får socialfobi efter att ha knarkat och där kan man ju känna igen sig.
Fast han får fan ta sig en näsa och vlogga nu, folk skiter väl i om han har knarkat eller inte.

Tänkte om han har suttit isolerad, han har berättat om ett kortare fängelsstraff där han kom ut stammandes för att han hade suttit så mycket själv :/

Aa håller med, har han återfallit så får han resa sig upp och fortsätta kämpa på tycker jag
Citera
2022-05-31, 10:28
Medlem
Citat:
Tänkte om han har suttit isolerad, han har berättat om ett kortare fängelsstraff där han kom ut stammandes för att han hade suttit så mycket själv :/

Aa håller med, har han återfallit så får han resa sig upp och fortsätta kämpa på tycker jag
Det att han suttit på isol var min tanke med, något har ju helt uppenbart hänt på kåken. Sen vad det är kan vi bara spekulera i tills fakta kommer fram.
Stammar man när man kommit ut så vill man nog inte vlogga det första man gör.
Citera
2022-05-31, 11:13
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266

Det beror väl på om man har tillbringat tiden på banan eller på isol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in