2022-07-02, 13:48
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Alva snälla vakna. Många tjejer som gått i dina skor innan. Som också trodde de hade koll.. Åk hem och ta tag i DITT liv.

Al lever det liv hon vill leva, hon har aktivt valt en våldskriminell psykotisk knarkare med diagnoser. Det är en speciell sorts kvinnor som dras till den här sortens män. Florence Nightingale hybristofilier. Det faktum att Al dessutom har en mamma och en mormor som hejar på paret är talande för utvecklingen.

Någon som vet hur dessa två möttes? Klassisk fängelsekundsuppraggning med brevskrivning? Annat?

https://www.expressen.se/nyheter/inloggad/darfor-lockas-kvinnor-av-de-farliga-mannen/
https://svenska.yle.fi/a/7-1467089
Citera
2022-07-02, 14:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Al lever det liv hon vill leva, hon har aktivt valt en våldskriminell psykotisk knarkare med diagnoser. Det är en speciell sorts kvinnor som dras till den här sortens män. Florence Nightingale hybristofilier. Det faktum att Al dessutom har en mamma och en mormor som hejar på paret är talande för utvecklingen.

Någon som vet hur dessa två möttes? Klassisk fängelsekundsuppraggning med brevskrivning? Annat?

https://www.expressen.se/nyheter/inloggad/darfor-lockas-kvinnor-av-de-farliga-mannen/
https://svenska.yle.fi/a/7-1467089

Absolut. Hon har ju själv erkänt att hon dras till "gangsters", och om jag inte minns fel nu så började det med att hon skrev brev till honom ja
Han utnyttjade henne som den groupie hon var, hon fick ju langa åt honom osv. Och han var ju ihop med nån annan. Det var tydligen kombinationen av hennes lojalitet och jag tror hur han impades av hur många tabletter hon langade åt honom som gjorde att han föll för henne De berättar om det i en video.
Så vackert..
Sånt här slutar sällan bra. Jag tror inte Alex är i närheten av redo att förändras. Och som sagt, Alva gillar ju också livsstilen. En normal hade inte suttit i videos och flabbat åt återfallen och misären. Så det ser mörkt ut. Och nu kanske de redan sitter i skiten rejält i turkiskt häkte? Eller värre..

Håller även med dig kring de runt om. Åtminstone utåt så ser det ut som Alvas mamma och mormor hejar på skiten. Men det är nog svårt att säga hur de egentligen tänker, då stöter de bara bort Alva. Vem vet, de kanske har försökt men att det inte mottogs så bra. Så de har hellre kvar kontakten än inte alls. Inte för att det är sunt heller, eller hjälper deras dotter ur det. De kanske inte heller fattar hur illa det är. Han har inte vänt livet. Han är fortfarande i missbruk. Men de kanske köpt allt som så många andra.
Usch alltså.. Jag hade åkt ner om det varit min dotter.
Citera
2022-07-02, 15:15
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Absolut. Hon har ju själv erkänt att hon dras till "gangsters", och om jag inte minns fel nu så började det med att hon skrev brev till honom ja

Vad brukar man säga? I rest my case?

Citat:
Han utnyttjade henne som den groupie hon var, hon fick ju langa åt honom osv. Och han var ju ihop med nån annan. Det var tydligen kombinationen av hennes lojalitet och jag tror hur han impades av hur många tabletter hon langade åt honom som gjorde att han föll för henne De berättar om det i en video.

Förvånas inte. Den här sortens kvinnor inser sällan varken medberoendet eller att de finner sig i en utdragen känslomässig förnedringscirkus där de har en biroll i skuggan av den man de har ett beroende till.

Citat:
Sånt här slutar sällan bra. Jag tror inte Alex är i närheten av redo att förändras. Och som sagt, Alva gillar ju också livsstilen. En normal hade inte suttit i videos och flabbat åt återfallen och misären. Så det ser mörkt ut. Och nu kanske de redan sitter i skiten rejält i turkiskt häkte? Eller värre..

Om AC hade tagit in på förändringens bana hade han klippt bandet till kriminella och missbrukande "vänner", och han hade sökt professionell hjälp för både sitt eget missbruk och de personliga problem han hanterar med missbruk. En vända i turkiskt fängelse låter inte alls dumt för de där två, tvärtom.

Citat:
Håller även med dig kring de runt om. Åtminstone utåt så ser det ut som Alvas mamma och mormor hejar på skiten. Men det är nog svårt att säga hur de egentligen tänker, då stöter de bara bort Alva. Vem vet, de kanske har försökt men att det inte mottogs så bra. Så de har hellre kvar kontakten än inte alls. Inte för att det är sunt heller, eller hjälper deras dotter ur det. De kanske inte heller fattar hur illa det är. Han har inte vänt livet. Han är fortfarande i missbruk. Men de kanske köpt allt som så många andra. Usch alltså.. Jag hade åkt ner om det varit min dotter.

Du har helt rätt. Många anhöriga har svårt att agera rätt i sådana här situationer, rädslor och känslor slår ut förnuftet. Om du tänker att du hade åkt ned till Turkiet om det hade varit din dotter så är det nog så att du inte hade behövt, för din dotter hade inte åkt dit med en kriminell psykotisk knarkare.
Citera
2022-07-02, 15:42
Medlem
Detta stämmer inte riktigt. Visst tjänar Alex bra med pengar men det han sa var ”Denna månad tog jag ut 300 tusen” - men det var bl.a för att göra en delbetalning på 150 000 till Kronofogden.

När de kommer till Spotify, YouTube, Tv, Radio och andra STIM-liknande utbetalningar väljer många att ta ut pengarna en gång i kvartalet, halvåret etc.

Tror inte han drar in 300 000:- per månad i genomsnittlig lön. Kan ha vart en väldigt bra månad eller ev. Retroaktiva utbetalningar. Dvs: han tog ut de pengar senaste kvartalet genererar.

Ps. Jag har som sagt inte några exakta siffror. Försöker endast förklara då människor är otroligt dåligt på att uttrycka sig, antar saker de inte har någon aning om och förvränger sanningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Kraktus
Han nämnde i en intervju att han drar in ca 300k per månad sen med hans livsstil lär det inte finnas mycket kvar.
Citera
2022-07-02, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vad brukar man säga? I rest my case?

Förvånas inte. Den här sortens kvinnor inser sällan varken medberoendet eller att de finner sig i en utdragen känslomässig förnedringscirkus där de har en biroll i skuggan av den man de har ett beroende till.

Om AC hade tagit in på förändringens bana hade han klippt bandet till kriminella och missbrukande "vänner", och han hade sökt professionell hjälp för både sitt eget missbruk och de personliga problem han hanterar med missbruk. En vända i turkiskt fängelse låter inte alls dumt för de där två, tvärtom.

Du har helt rätt. Många anhöriga har svårt att agera rätt i sådana här situationer, rädslor och känslor slår ut förnuftet. Om du tänker att du hade åkt ned till Turkiet om det hade varit din dotter så är det nog så att du inte hade behövt, för din dotter hade inte åkt dit med en kriminell psykotisk knarkare.
"Alla mina vänner bär på stål, nu det slutfört med dom" jojo vi ser det Alex
Citera
2022-07-02, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schleif.ISLIFE
Det där stämmer inte du får 2/3 även på 2 mån. Sitt inte och skriv om saker du inte har en aning om tack

Menade en månad inte sex månader sorry
Citera
2022-07-02, 22:49
Medlem
Kan man inte göra så att vi behåller den där journalisten som ska utvisas till Turkiet och som jobbar sköter sig och betalar skatt i Sverige så kan dom behålla Ceesay.
Citera
2022-07-03, 00:34
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Alex fick kraftiga smärtor eftersom han tatuera sig så mycket under en så kort tid så han var tvungen att självmedicinera för att kunna stå ut.

Nu har han svårt att sluta igen, men Alva är vid hans sida och stöttar. <3

Värsta ursäkten jag hört. 😂
""Jag valde självmant att utsätta mig för stor smärta som jag inte klarar av och var tvungen att knarka lite då .... men skönt att min flickvän tycker synd om mig och stöttar mitt val att snyftknarka lite"

Är man i recovery och har åtminstone 1,5 hjärncell kvar så brukar man avstå saker som får en att "behöva" knarka...

Påminner om tramtorsken Blattelito som inte heller "klarade" av att tatuera sig utan lite tramknark och fick ett epilepsi anfall under nålen

Riktigt tunga grabbar det hära.. tar säkert alvedon för ett myggbett också
Kalle anka fasoner
Citera
2022-07-03, 02:51
Medlem
Alex har lagt upp en story så inte sitter dom i turkisk fängelse iaf men kan det istället kanske röra sig om att det börjar skita sig med förhållandet?
För Alex story är ju någon typ av selfie: https://gramhir.com/profile/alexceesay444/4008747345

Kanske lägger han ut en krok för en ny ev flört?
Citera
2022-07-03, 22:25
Medlem
Asså jag spyr!
Stora starka mördaren Alex, tjatar isönder hur coolt det är att han står ut med en sån FRUKTANSVÄRD smärta! Oh Jesus Maria, skriv in han i Hall of Fame eller ngt! Detta va det larvigaste jag sett, och hela videon är en enda lång upprepning om hur jävla sjuuukt det är att gadda sig på bröstet! Kom igen, Cry me a river
Citera
2022-07-04, 01:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Asså jag spyr!
Stora starka mördaren Alex, tjatar isönder hur coolt det är att han står ut med en sån FRUKTANSVÄRD smärta! Oh Jesus Maria, skriv in han i Hall of Fame eller ngt! Detta va det larvigaste jag sett, och hela videon är en enda lång upprepning om hur jävla sjuuukt det är att gadda sig på bröstet! Kom igen, Cry me a river

Ja det var det enda budskapet i den videon. Aldrig sett något lamare. Är han narcissist också?
Ser så tydligt hur allt handlar om han han han. Alvas tatuering blir när han bestämmer. Hon har ingen talan alls. Det lyser igenom så klart. Och hon daltar med honom som en jävla barnunge. Det är Alex värld, han styr allt, och den dagen det tar slut rasar allt för henne. Hon har gett upp hela sig själv. Sorgligt.

Kul också hur han ryckte på axlarna åt att islam inte tillåter tatueringar. Sisådär viktigt var det😅 Viktigare att han nu ska gå i linne året runt. Fan vad han är kär i sin spegelbild. Och Alva står och nickar. Båda älskar Alex över allt annat.
Citera
2022-07-04, 09:22
Medlem
Jag är så himla nyfiken på varför ni som avskyr Alex så himla mycket slaviskt följer dom på YouTube, Instagram osv. Förstår ju att ni officiellt inte gör det och aldrig skulle våga trycka Subscribe eller Följ. Blev ni besvikna nu när videon inte var en "Återfall, del.2"?

Tycker man detta par är så vidrigt som ni påstår så betalar man väl inte deras lön och ser till så de får löneökning varje månad? Förstår ni inte att så länge ni är här inne och uttrycker hat, tittar på deras videos och följer deras sociala medier oavsett ni gör de i smyg eller inte så tjänar de tusentals kronor på det. Det är ni som genererar deras inkomst.

Skulle ni verkligen tycka det var så lamt skulle ni väl inte diskutera det som det hetaste och mest intressanta diskussionsämnet i världen? Eller? Ni verkar mer besatt i dom än Alva i Alex. Tror MrsLibra är lite avundsjuk på Alva, haha. Eller snarare, väldigt avundsjuk. Hon spenderar mer tid i diskussionstråden än paret gjort i Turkiet.

Ni är mycket larviga, eller möjligtvis dumma.

Heja Alex!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in