Citat:
Ursprungligen postat av
Mercede
så de fick betalt för att gifta sig? var det bara ett sk PR bröllop eller var dom tillsammans på riktigt?
Då återstår frågan: var hon tvungen droga sig för att det var under själva operaföreställningen eller behövde hon droga sig för att klara av att gifta sig med honom?
Kimmo.. såg verkligen genomsnäll ut
Den där Muffe? heter han K*per i efternamn? *= i, kollar jag bilden från länken på bröllopet o googlar hans förnamn ser det ut som det kan vara samma kille?
Isåfall måste jag ändå påstå att Lydia hade otroligt bra smak när det gäller killar.
Kimmo, Emil och om det nu är den där Muffe jag såg på google ser alla 3 riktigt bra ut. Det vanliga när man tänker yngre tjej äldre man med pengar är att ålderskillnaden är bra mycket mer och att det oftast då är "gamla gubbar"
Ja, det är Ki*er.
De senaste männen har barn sen tidigare, så det är många som fått in Lydia i sitt liv, ofrivilligt.. tänk att inse det?!
Absolut inga Karlsson på Taket-killar, det är därför jag skulle vilja veta mer än mantrat "han var dum".
E och K var glada i flaskan.
Jägarlicenskillen är en partysnubbe som inte tackar nej till god mat, vin och vackra kvinnor... googel is your friend...mycket info går att hitta, sen verifieras, vilket tar lite tid, man får gå via myndigheter. Hur hade hon råd och kapacitet att klara jägarexamen? Jag tror hon använde sin kvinnliga list.