Citat:
Ursprungligen postat av
jerka11

... Men ditt jävla mongo! du skrev att "jag fått en massa länkar...". Jag har inte fått en massa länkar vare sig från dig eller nån annan. Du lider inte bara av hälsoångest utan även mytomani, fan vad du ljuger och hittar på stolliga saker för att försöka styra upp dina tokiga idéer. Jag är inte "alicia66" hur jävla svårt ska det vara att förstå

? Du framstår verkligen som mer och mer efterbliven ju mer du skriver här i tråden. Och med tanke på att du producerat mer än 10000 inlägg fyllda med dynga är det lätt att förstå att du lyckas med konstycket att uppnå BMI>IQ.
Tillbaka till ämnet, inte i någon av alla de artiklar som du nu länkade till (eller rättare sagt, som någon annan random användare ursprungligen har skickat till alicia66...) framgår det att C19 viruset ligger latent likt herpes (dvs viruset stannar latent i kroppen för resten av livet). Så kan du skicka länkar som stödjer denna tokiga teori
? . Eller ska du lägga till ytterligare ett fel till din oändliga lista med korkade felaktiga killgissningar?
Ett tips för att hjälpa din efterblivna hjärncell att vakna till liv; Att coronanästäppan ev. medför en riskökning map ex. blodpropp för en väldigt liten andel (framförallt väldigt gamla och extrema fetton) av världens befolkning är inte samma sak som att viruset ligger latent, likt herpes.
Du verkar fullkomligt ur balans. Se så - kryp ut nu och läs vad du har blivit serverad ditt lilla hen eller vad du nu kallar dig för
Läser du länkarna så framgår
tydligt att risken för blodproppar kvarstår LÅNGT efter att "tillfrisknande har skett". Det handlar om månader och år. Därmed ligger viruset latent, men det spelar uppenbarligen ingen roll om du så blir serverad 100 länkar och artiklar som behandlar detta
faktum, för du är uppenbarligen inte läskunnig.
Du blir trampad på i inlägg efter inlägg, men vägrar uppenbarligen att inse faktum. Att du har fel igen, igen och igen... Snacka om tragisk figur du är!