Citat:
Ursprungligen postat av
Office
Hur är senaste mutationen? Luftburen? 100x smittsammare än tidigare?
Senaste mutationen... ja det är Juli och folk blir sjuka i Covid mer o mer...Om du kollar senaste åren under sommaren så var det all time low... Det var Böda kamping, Rhodos, Mallis och hans moster
Viruset har ju för fan muterat för att majoriteten tagit vaccinet. Vad är det du inte fattar?
Viruset vill ju inte dö ut, utan vill föröka sig så mycket det kan, komma runt ditt försvar
Som vanligt så är BA.5 luftburen som det har varit sen strain1 oavsett vad du läst
Det är en typ av influensa virus, sprids via luften, nära kontakt, dörrhantag, pussar , kramar etc..
Vaccinet du tagit är för strain 1 alltså första coronavirus versionen 1.0 från Wuhan så tar du en "booster" 3 eller 4 så är det nu plasibo hjälper typ 0% mot BA.5 bara kolla senaste FHM rapporten. Det är dom äldre på SÄBO som dör 3-4 vaccade.
Effekten av "vaccinet" har avtagit relativt fort, 4-6 månader sen är det default igen.
Big farm måste nu hela tiden leka katt o råtta utveckla vaccin för rätt "strain" snart kommer säker ett vaccin för BA.5 men innan det kommer ut så har det muterat till BA.6,7 etc.. hjälper inte ett skit.
Så länge du är under 65 så rekomenderar jag dig att skita i vaccin o få skiten istället
Majoriten som dör nu är SÄBO 80+ med FLERA underliggande sjukdomar
Blir fan mörkrädd, denna information har varit aktuell sen 50 talet... Vaccinera ALDRIG UNDER EN PANDEMI
Puss på er!!!
PS: Vi som ingår i "kontrollgruppen" måste nu hoppa in för er vaccade när ni blir sjuka.......JÄVLA PISSRÅTTOR!!! fyfan vad glad jag är att jag sket i piss vaccinet
DS:
ps2 Har haft Covid19, hade feber och ont i kroppen i TRE dagar sen gick det över men, förmodligen så hade jag inte märkt av något om jag hade tagit vaccinet.... TROLLFACE LOL