Väldigt typisk missbrukarklädsel skulle jag säga. Det är inte hantverkarkläder. Men visst. Svart skägg till den där klädseln kan peka åt islamisthållet också.
Inget toppbetyg för säkerheten på plats att nån som är klädd sådär kan finnas på platsen omarkerad av polis. Hela hans person skriker verkligen "Visitera mig!"
Senast redigerad av fernebo 2022-07-06 kl. 16:22.
Varför svartpixlar Aftonbladet? På pixlarna ser det ut att vara en mörk person. Sedan händerna är kritvita.
Antagligen har de pixlat en del av kläderna med. När ”pixlarna” renderas så får de en nyans av allt som finns under ”pixeln”. Alltså inte bara av hudtonen, utan även av de svarta kläderna.
Garanterat såsom andra skrivit om att bäst vård för denna typ av skador finns på fastlandet och på Karolina Sjukhuset. Man kan också tänka sig att det finns stående helikoptrar på Gotland för just ändamålet att ta skadade fort till Stockholm.
Normalt finns i a f bara en helikopter på ön och ett ambulansflyg. Huruvida det finns någon extra sommartid vet jag inte.
Väldigt typisk missbrukarklädsel skulle jag säga. Det är inte hantverkarkläder.
Inget toppbetyg för säkerheten på plats att nån som är klädd sådär kan finnas på platsen omarkerad av polis. Hela hans person skriker verkligen "Visitera mig!"
Men på Aftonbladet står det faktiskt "arbetskläder".