Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-06, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KazimirMalevitj
BO kanske är avliden och flygs hem till Stockholm för hon kommer härifrån och då slipper anhöriga åka till Visby.

Det tyder i vart fall på att det inte var tillräckligt akut för att de skulle ta av någon av helikoptrarna som jag utgår från finns på plats i Visby.
Citera
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det finns en hel del organisationer som tar med sig blattar som tjafsar med folk.

Paludan mötte en del såna igår till exempel. Så jo, det finns invandrare som skeppas dit.
Blir lite OT för själva tråden, men ändå närbesläktat skulle jag påstå.

Jo, såg i ett av de postade liveklippen på Stram Kurs facebook-sida när Rasmus hade ett samtal med ett par sådana som du nämner, dock vet jag inte om de var "ditskeppade". Den muslimske ynglingen tyckte att Koranen var ett absolut rättesnöre samt att det var Paludan som var helt till skuld till det mesta. T.e.x upploppen i Östergötland. Egentligen hade de inte heller något emot polisen. Men när Paludan skulle komma dit så tycks de ändrat sinnelag radikalt (min anmärkning).

Men det intressanta i det här var annars att en annan kille i gänget plötsligt häver ur sig " Skulle vi velat skada dig, så hade vi redan gjort det" innan han blev lite lätt undanföst av den som pratade med Paludan. Känns klockrent som någon slags "ghetto-attityd".
Citera
Medlem
På Aftonbladets bilder ser det ut som han har arbetsbyxor på sig. Det bör ju utesluta någon långt ut på vänsterfalangen. Dom har aldrig jobbat en dag i hela sitt liv.
Citera
2022-07-06, 16:14
Medlem
Pressträff klockan 17-30 med polisen enligt P4 Gotland.
Citera
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
MG?

Misstänkt gärningsman
Citera
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Du med din underbara människosyn igen.

Vad har att belysa faktumet att det finns pundare och blattar i Visby med människosyn att göra?

Citat:
BO kanske är avliden och flygs hem till Stockholm för hon kommer härifrån och då slipper anhöriga åka till Visby.

Döda människor flygs normalt inte i ambulanshelikopter.
Citera
Medlem
Tuff karl som tacklade GM. All heder till honom. Han blir intervjuad i Expressen live . Säger att GM låg utslagen på marken sen . Jag tänker drogpåverkad eller psykos.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/live/live-tv-senaste-nyheterna-med-expressen-tv-16/
Citera
2022-07-06, 16:15
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ser nästan ut som en hantverkarklädsel.
Vilka hantverkare har såna dojor? Oftast lätta skor.
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
Det får vi verkligen hoppas att så inte är fallet.

Citat:

Det får vi verkligen hoppas att så inte är fallet.

Kan mycket väl vara att BO behöver en hel del vård och då är denna bättre i Stockholm.
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1977
På Aftonbladets bilder ser det ut som han har arbetsbyxor på sig. Det bör ju utesluta någon långt ut på vänsterfalangen. Dom har aldrig jobbat en dag i hela sitt liv.
Bra där !
Citera
2022-07-06, 16:16
Medlem
Soterns avatar
Konstig klädsel en varm sommardag.
Citera
2022-07-06, 16:17
Medlem
bl1nks avatar
Varför svartpixlar Aftonbladet? På pixlarna ser det ut att vara en mörk person. Sedan händerna är kritvita.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in