2022-07-06, 16:17
Medlem
Kul att dom blurrar hans 1 meter långa terrorskägg på aftonbladet.
Citera
2022-07-06, 16:17
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Rejäla skor hade han. Typ armekängor.
Enl foto AB.
Kniven typ morakniv.

Luktar NMR i sådana fall.
Citera
2022-07-06, 16:18
Medlem
MGM måste ha utmärkt sig ordentligt i Visby.

Svarta skor utan strumpor, Svarta handskar, Hood-långärmad tröja i värmen, Och ser nästan ut som grå arbetsbyxor eller liknande byxor.

Skulle inte förvåna mig om detta visar sig vara en svagbegåvad vänsterbliven person som inte förstår att begå ett brott i Visby under Almedalsveckan är den sämsta platsen i hela Sverige att utföra ett mordförsök på.

Lås in skiten & låt han ruttna i fängelset närmaste 15 åren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K1977
På Aftonbladets bilder ser det ut som han har arbetsbyxor på sig. Det bör ju utesluta någon långt ut på vänsterfalangen. Dom har aldrig jobbat en dag i hela sitt liv.

Bra slut kläm på ditt inlägg, klart dom inte har. Tror inte de handlar om något politiskt alls här, som jag skrev, mkt fylla (säkert en del droger också) på Almedalen, samt otrohet och ligga runt. Räcker med en sån grej, känns lite som att BO inte är en slump även om Polisen säger att dom inte har någon relation till varandra osv. Utan dom kan ha träffat på varandra ändå på något sätt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ser nästan ut som en hantverkarklädsel.
Nja, är ju ett par cargobyxor snarare än ett par snickarbyxor (saknar knäskyddsficka och kardborrar nedtill). Klädseln stinker pundare lång väg men på bilden på innehållet ur hans tömda fickor syns ser man ett par handskar som ser relativt nya ut, vilket skulle kunna tala för att det är ett planerat dåd. Kniven är lite svår att bedöma men slår mig inte som en typisk pundar/hanterverkarkniv när man kollar på handtaget. Av bladet att döma kan det dock vara fråga om en morakniv.
Senast redigerad av RuneStaxx 2022-07-06 kl. 16:20.
Citera
2022-07-06, 16:19
Medlem
Alltid kul att se hur svensk civilpolis ser ut för tillfället. I år gillar de tydligen att klä ut sig till bonniga turister i fula urtvättade skjortor och slitna gympadojjor
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Svart jätteskägg som pixlas i aftonbladet tyder ju på islamist? Även vittnet har rapporterat detta svarta jätteskägg.
Citera
Medlem
Vobblers avatar
AB har slarvat med pixlingen, ser väldigt solbränd ut.
https://images.aftonbladet-cdn.se/v2...=1900&5b5a13b3
Citera
Medlem
Ser ut som ett typiskt AFApatrask, urtvättad svart hoddie och trasiga hantverkare byxor. Det stod en hel hord där och gapade när SDhöll tal.
Citera
Medlem
RCI856645964s avatar
Hittills bästa bilderna på den misstänkte gärningsmannen:

https://twitter.com/Wavefoormation/s...85952966197248
Citera
2022-07-06, 16:20
Medlem
MandarinSallads avatar
GM är troligtvis en knarkande anhängare till Vänsterpartiet Kommunisterna eller MP.
Senast redigerad av MandarinSallad 2022-07-06 kl. 16:27.
Citera
2022-07-06, 16:20
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Var har jag varit aggressiv?

Jag skrev bara att är totalt jävla pantad som inte förstår att GM såklart är blurrad och att tidningarna inte går ut med ansikte nu redan. Bilden du hänvisade till är tagen från aftonbladet.

Du måste börja använda hjärnan lite. Det är jobbigt för oss normala att behöva stå ut med såna som dig som ställer idiotiska frågor.
Nejdå, inte aggressiv alls.

Bilden jag såg har jag inte länkat till alls. Erkänner dock gärna att jag för en gångs skull inte hade läst vare sig tråden eller något särskilt mycket mer när jag snabbt och oglatt kastade mig in - och där ser man! Flashback i sitt esse visar sig omedelbums. Ho, ho!

Tycker fortfarande att du absolut ska söka hjälp. Säg, vad har du för problem? Många gissar jag.

Ska fortsätta läsa nu. Hemska värld. Hoppas verkligen att hon inte dör eller redan är död men det låter oroväckande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in