2022-07-06, 02:11
Medlem
Den vandrande katastrofen Strandhäll har ställt till det för sig igen.
Citera
2022-07-06, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Albert
Tycker Strandhäll är en äcklig hagga som förstör Sverige, men det hade säkert varit kul att ta ett glas med henne.

Hennes otrohet gjorde så att exmannen tog livet av sig.

Ligga med dvärgen Morgan Johansson...
Citera
2022-07-06, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213

Morgan är väl ingen dvärg, bara lite kortväxt men han har en rejäl fralla sägs det.
Citera
2022-07-06, 06:28
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Morgan är väl ingen dvärg, bara lite kortväxt men han har en rejäl fralla sägs det.
Hon kan väl stå gränsle över hans flint? Ett jätteollon
Citera
2022-07-06, 06:48
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Strandhäll var rund under fötterna, vandrade in på krogen men saknade en sko och bar en bag i box under armen.
Hon blev direkt stoppad av vakter, tjafsade och blev portad ifrån krogen.

Hahaha herregud stämmer detta? Jag skäms ju nästan åt henne från andra sidan Sverige. Vi har en fjortis som klimat- och miljöminister
Citera
2022-07-06, 06:52
Medlem
Många rykten i svang och flera är säkert kryddade med en hel del överdrifter. Att hon gjort bort sig känns dock rätt säkert.
Citera
2022-07-06, 06:56
Medlem
LuluBrooksies avatar
Twitter:

Gissa vem som höll på att missa flyget från Arlanda till Visby och vars medarbetare fick springa o be personalen på flyget att öppna efter att boardingen var helt klar? Vår miljöminister!

https://twitter.com/hannastromberg/s...ZPdH0oiXw&s=19
Citera
2022-07-06, 07:22
Medlem
LuluBrooksies avatar
Mycket, mycket bra krönika av Anna Björklund

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...-haller-pa-med

“Det här borde jag ha koll på”, svarade hon när SVT frågade hur många kärnreaktorer det finns kvar och har avvecklats i Sverige, med ett lika tryggt ledarskap som en bakfull student på oförberedd munta.

Jag ser om klippet och måste resa mig av obehag när hon, ministern, försöker le bort situationen. Jag känner hennes stress och vill själv fly, den påminner om alla hårda sanningar vi är många som försöker glömma.

Att det som i vissa sammanhang kan vara halvcharmigt eller åtminstone mänskligt i andra bara är dåligt och puckat, otillräckligt.

Många var förvånade när att Strandhäll, utan relevant erfarenhet, kunskap eller intresse, fått denna ministerpost. Hennes senaste merit var att ha sparkat en generaldirektör för att ha drivit hennes egen politik och hennes förtroende bland väljarna är i den absoluta botten.

“Uppdraget är ju, hmm, informationstungt”, sa en erfaren kommentator. Man tassar runt det, vill inte dra för stora växlar på sjabblet och luckorna.

Att påstå att en politiker ur arbetarklassen är sin uppgift för liten ska man ta det lugnt med, och att kalla en kvinnlig makthavare vimsig anses vara en patriarkal härskarteknik. Men jag ser den dämpade paniken i Strandhälls ögon och känner igen den för väl.

Hon har ingen aning om vad hon håller på med.
Citera
2022-07-06, 08:14
Medlem
Rasputin420s avatar
Jävla paradise hotel. Greifing på hög nivå, hade vart kickad och bannad för länge sen
Citera
2022-07-06, 08:15
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213

Källa på det första?

Helt otroligt att Maggan har fortsatt förtroende för henne. En katastrof på två ben, omdömeslös personifierad, naiv så en fyraåring framstår som vettig i jämförelse. Det är något med hennes blick och uppsyn som skvallrar om någon typ av diagnos. Bipolär möjligtvis.
Citera
2022-07-06, 08:47
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy

hahaha, har Mogge en rejäl fralla sägs det? Storkukslugnet är slående när han tittar under lugg.
Citera
2022-07-06, 08:49
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Källa på det första?

Helt otroligt att Maggan har fortsatt förtroende för henne. En katastrof på två ben, omdömeslös personifierad, naiv så en fyraåring framstår som vettig i jämförelse. Det är något med hennes blick och uppsyn som skvallrar om någon typ av diagnos. Bipolär möjligtvis.
Fyllkäringar håller ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in