2022-07-05, 16:36
Medlem
Stefan4s avatar
Den dr volleyn vid 30-lika mste Sinner f ver ntkanten.
2022-07-05, 16:38
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Kul dammatch, inte s mycket enkla misstag som man inte vill se i topptennis.

Lite hftigt nd med en snart 35-rig tvbarnsmorsa som r i semifinal i Wimbledon och hux flux r ekonomiskt oberoende (eller nst intill). Pltsligt hnder det ...
2022-07-05, 16:42
Medlem
Stefan4s avatar
Att inte fler spelare har dragit in tv stoppbollar fljda av tv lobbar mot Djokovic i samma boll?
Hur svrt kan det vara liksom?
2022-07-05, 16:47
Som just nmndes i trden vnde Djokovic 0-2 i frra rets FO: tv gnger, dessutom. Men Sinner kan nd bli en hrd nt att kncka. Rtt ppen historia, detta.

Frhoppningsvis fr vi nd lite dramatik: nr han vnda i FO gjorde han det s klart att det inte ens blev nn spnning i set 4 och 5. Sinner mste hlla sin serve nu i brjan av set 4.

Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Kan inte pausa och det r nog tur fr annars skulle jag nog pausa p bollflickorna mest hela tiden...
- Average age is 15 years.
https://www.wimbledon.com/en_GB/atoz...all_girls.html
2022-07-05, 16:52
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
- Average age is 15 years.
https://www.wimbledon.com/en_GB/atoz...all_girls.html
Jo, jag fr nog brja intressera mig fr linjedomarna istllet.
2022-07-05, 16:55
Medlem
Stefan4s avatar
Djokovic tog tredje set med 6-3 och nu har matchen pgtt i 2:14, s nu fr vi se hur Sinners uthllighet r. Jag tycker att han fortfarande rr sig relativt ltt och ledigt.
2022-07-05, 17:03
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Den du 😱, Djokovic r slut som artist och Sinner r kass.
Ska Nadal lr Kyrgios vinna Wimbledon 😂😂😂

Jag antar att du satsade allt du ger och har p att Sinner skulle vinna matchen, nr han gick fram till 2-0 i set?
2022-07-05, 17:05
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Har Strandlund nmnt Kyrgios tal n? Walks like a rtgg, quacks like a rtgg. Mjligt exet verdriver osv, men han n mer n Zverev skriker narcissistisk psykopat om sig. Bara kolla p hur han skriker och skller ut inte bara linje- och huvuddomare, men ven den egna boxen. Hade det varit NBA hade han nog inte ens ftt spela.

Det allra vrsta r att han tydligen skllt p bollkallar ocks. Det finns fan inga urskter att ge sig p barn. Det dr med att sklla ut boxen r ju Murrays paradnummer, men det verkar ha spridit sig. I r har t.ex. bde Medvedev och Rune ftt folk att helt sonika lmna boxen efter att ha blivit utskllda (trnare respektive mamma).

Nog fr att tennisen mr bra av profiler och rubriker, fast nnstans finns det ju en grns men frgan r var. Knns som att tennisen blivit mer tilltande bde kring hur spelare och publik uppfr sig. Och d syftar jag inte p Kyrgios rda skor
2022-07-05, 17:06
Medlem
Stndigt denne Djokovic. Ska han vnda igen?
2022-07-05, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Jag antar att du satsade allt du ger och har p att Sinner skulle vinna matchen, nr han gick fram till 2-0 i set?

Haha, japp men gjorde cash in innan Djokovic tog tredje set, s det blev bara en smrre frlust 😂✌️
2022-07-05, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Kyrgios i blsvder, riskerar fngelse. Varfr inte skaffa sig en normal tjej utan mentala problem. Bara kolla kolla p bimbon, ser ju inte frisk ut.
https://www.expressen.se/sport/tenni...der-wimbledon/

Varfr blir jag inte frvnad. Hans humrsvngningar talar sitt tydliga sprk. Beter man sig s offentligt hur illa r det inte d i det privata mellan fyra vggar.
2022-07-05, 17:28
Medlem
Vobblers avatar
Gissade p fem set, s nu tar nog mannen med massmrdargenen hem det hr. Trist, ville se lite nytt blod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in