2022-07-05, 16:10
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Klicka p pausknappen (om tv-utrustningen tillter) och vnta tex en kvart s att du bygger upp tidsutrymme och sedan r det bara att snabbspola reklamen.
Kan inte pausa och det r nog tur fr annars skulle jag nog pausa p bollflickorna mest hela tiden...
2022-07-05, 16:10
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
r det hr en sn dr dag dr Djokovic inte r sig sjlv? Tror inte han vnder om han frlorar 2 set p raken.

I vanliga fall hade jag hllit p Sinner 99 dagar av 100, men s lnge Nadal r kvar i turneringen vgar jag inte gra det. Djokovic p grs r frmodligen den ende som inte skulle vika ner sig mentalt i en final mot Nadal.
2022-07-05, 16:12
Medlem
Stefan4s avatar
Sinner gr fram till 2-0 i set! 7-5, 6-2.
2022-07-05, 16:12
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Vad fan r det som hnder?

Nadal tog pltsligt ett gigantiskt steg nrmare en kta Grand Slam. Djokovic vnder nog inte detta. Det gr Nadal till favorit till titeln. Och i USO kommer Djokovic troligtvis inte att f vara med. S frdel Nadal dr ocks(Tror inte Medvedev kommer klara av att frsvara titeln).

Bara 10 matcher ifrn en kta GS(och 24 titlar totalt, tangerat rekord tillsammans med Margaret Court).
2022-07-05, 16:13
Bannlyst
Den du 😱, Djokovic r slut som artist och Sinner r kass.
Ska Nadal lr Kyrgios vinna Wimbledon 😂😂😂
2022-07-05, 16:16
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Vad fan r det som hnder?

Nadal tog pltsligt ett gigantiskt steg nrmare en kta Grand Slam. Djokovic vnder nog inte detta. Det gr Nadal till favorit till titeln. Och i USO kommer Djokovic troligtvis inte att f vara med. S frdel Nadal dr ocks(Tror inte Medvedev kommer klara av att frsvara titeln).

Bara 10 matcher ifrn en kta GS(och 24 titlar totalt, tangerat rekord tillsammans med Margaret Court).

Aprop att fokusera p hr och nu.
2022-07-05, 16:17
Medlem
Vobblers avatar
Nu du Novak fr du plocka fram rutinen.

Skrev tidigare att Sinner r en rejl utmanare. En Italienare som kan spela s bra p grs r.... tja, bra.
2022-07-05, 16:18
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Aprop att fokusera p hr och nu.

Hehe, jag spnade ivg lite.
2022-07-05, 16:19
Citat:
Ursprungligen postat av Zoee
Misstnkte att Sinner skulle vinna, han var bttre, och han r bland snyggaste i turneringen ocks.
Kolla in Sinner fr Gucci. Ser ut lite som Harry Styles.
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Sjukt mycket reklam, fr mycket bara.
Tydligen nn som behver en vrmepump. Lillan vxer upp s snabbt. Fattar inte varfr de alltid mste ha samma reklam.
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
I vanliga fall hade jag hllit p Sinner 99 dagar av 100, men s lnge Nadal r kvar i turneringen vgar jag inte gra det. Djokovic p grs r frmodligen den ende som inte skulle vika ner sig mentalt i en final mot Nadal.
Och jag hller nstan p Djokovic nu (dock bara nstan) fr att han kan behvas fr att stta stopp fr Kyrgios. Helt klart vrre n allt annat om han vinner.

Har Strandlund nmnt Kyrgios tal n? Walks like a rtgg, quacks like a rtgg. Mjligt exet verdriver osv, men han n mer n Zverev skriker narcissistisk psykopat om sig. Bara kolla p hur han skriker och skller ut inte bara linje- och huvuddomare, men ven den egna boxen. Hade det varit NBA hade han nog inte ens ftt spela.
Senast redigerad av fryskyl 2022-07-05 kl. 16:22.
2022-07-05, 16:27
Medlem
Konfucius2s avatar
Fr tidigt att rkna bort Djokovic! Han vnde F frra ret

Vi fr se om Sinner kan hlla nerverna i styr.
2022-07-05, 16:29
Medlem
Pre 1914s avatar
Kul dammatch, inte s mycket enkla misstag som man inte vill se i topptennis.
2022-07-05, 16:33
Medlem
sunessensommars avatar
Ser att Djokovic inte r anmld till Bstad. Vem tror han att han r? Micke Ymer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in