Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Men om hon då skulle vara så våldsam, varför i hela fridens namn har hon då inte slagits i alla hennes förhållanden? Svaret är ju givevis för att hon INTE är våldsam av sig.
Ja, hon har varit "dum nog" att fasta för lite fel typer kan man säga. Men för den orsaken skull ska ingen kvinna behöva ta emot slag. Eller är du Vemdalen så sjuk i huvudet att du tycker det är okej att misshandla kvinnor? Vilken fruktansvärd syn du har på kvinnoförtryck m.m.
Lasseliten, du har själv hyllat Lydia, du vet hur stark hon är, att när hon slår, då syns det, för hon kan slåss, minsann.
Du ogillar att andra personer dras in och omtalas gällande Lydia. Märkligt nog har du vid flertalet tillfällen pekat ut exman nummer 3 som utsatt Lydia för misshandel, många gånger. Exman nummer 2 har också misshandlat henne och förstört hela hästgården?
Du har polisanmälningar och bilder, påstår du.
Vet du en sak, du kanske inte ska låtsas vara någon moralens väktare.
Att Lydia Barth ens lever, är imponerande, med tanke på hur många ostabila män, pojkar, gubbar mm som hon särat på benen för.
Jag menar, du har själv påstått att alla som tycker Lydia beter sig som en golddigger, en madrass, ett luder, en lycksökerska osv, alla dem är bara avundsjuka och har kanske misshandlat henne, är brädade av någon annan osv.
När jag fått korrekt information från olika instanser, samt info från er som känner Lydia...så är det inte konstigt att hon inte har någon struktur.
Fri uppfostran, frihet UTAN ansvar, i en miljö där cannabis, LSD och citat: "jag har testat alla droger" , inskriven vid Mariapol vid 9 åts ålder
Medverkar vid väpnat rån vid 13 år, tillsammans med sin pojkvän (peddo) byxmyndig i Sverige är 15 år, men det var ju det där med frihet
Du mfl ser inga konstigheter med att tjacka piller på gatan, eller skaffa vapen olagligt på gatan. Att halsa några pavor varje dag är inga konstigheter. Att slåss är normalt. Tillochmed att ta fram och flasha med vapen är normalt, även i syfte att få någon att lyssna, det är normalt.
Du känner Lydia, jag märker det, samma hjärndöda IQ-befriade tugg, fastnat i en loop... Yá Mán, no woman no cry...
Jag vill inte vara i din normala värld