2022-07-04, 21:41
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Släpp det där nu. zeroblöjan slåss för sitt liv tror hen och kommer aldrig erkänna att hen har fel här.

Du har nog rätt där. Jag släpper garden. Det är nog hedervärt att kapitulera inför idiotin.

Jag har nyss beskådat SÖS-gäddan.

Vilken krake
Senast redigerad av Cykelbarnen 2022-07-04 kl. 21:44.
Citera
2022-07-04, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Borde man inte med dagens moderna teknik och forskning kunna uppfinna något som väldigt simpelt tar bort dessa begär?
Hade det funnits något sätt att fixa personlighetsstörningar hade det självfallet för länge sedan funnits med tanke på att man då förutom de psykosexuella störningarna kunnat bota alla personlighetsstörningar.
Citera
2022-07-04, 21:45
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jo. Det är också olagligt. Bryt inte mot lagar så slipper du bli uthängd.
Ingenstans har Dumpen-chattar inletts med att en "14-åring" skickat nakenbilder. Åsna.

Märker att du har noll koll vad som har diskuteras tidigare i den här tråden.

Dumpen inleder ofta konversationen, och är dom som tar första steget att skicka nakenbilder. Dumpen själva råkade lägga upp en logg som tydligen påvisade det, och när dom fick kritik i gruppen så försvann den bilden. Inte första gången det händer.

Vem som helst fattar väl att Dumpen inte lägger upp material som får dom att se dåliga ut i 99% av fallen..

Dumpen har själva erkänt att dom skickar nakenbilder för att snärja in gäddan, som ska "föreställa" barn men är egentligen vuxna personer, tagna från en porrsite enligt Sara själv.

Bara det faktumet att dom utger att det är ett naket barn under 18 på bilden skulle kunna klassas som barnporr.
Så Dumpens arbetsmetoder är högst omoraliska och tvivelaktiga. Allt för att få din Swishdonation. ÅSNA.
Citera
2022-07-04, 21:46
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Precis allting handlar bara om pengar och uppmärksamhet ifrån deras sida. De skiter fullständigt i att rädda några ”barn”

Tyvärr så lever vi ett sådant hjärntvättat samhälle att folk inte ser skillnad på en 10 åring och en 14 åring.

I chattloggarna på vissa gäddor har man märkt att de är livrädda för dumpen. Tänk då alla andra som söker efter barn i sexuellt syfte som avstår från att söka efter barn. Det vill säga att de aldrig gör verklighet av sina fantasier.
Citera
2022-07-04, 21:50
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
I chattloggarna på vissa gäddor har man märkt att de är livrädda för dumpen. Tänk då alla andra som söker efter barn i sexuellt syfte som avstår från att söka efter barn. Det vill säga att de aldrig gör verklighet av sina fantasier.
Det i sin tur säger hur korkade och desperata dessa gäddor är. Medvetna om Dumpen men hänger ändå ut sig med både bilder och identitet som ena jävla idioter. Hade ingen aning om att hebefiler och pedofiler var så förbannat dumma i huvudet. Men nu vet jag. Tack Dumpen.
Citera
2022-07-04, 21:51
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jo. Det är också olagligt. Bryt inte mot lagar så slipper du bli uthängd.
Ingenstans har Dumpen-chattar inletts med att en "14-åring" skickat nakenbilder. Åsna.

Och nej det är inte olagligt att bestämma en sexträff med ett fantasi offer.
Citera
2022-07-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Glöm inte att hans mantra är "är du otrevlig har du inga argument som håller".
Så när han kallar folk vuxenblöjan och stolpillret så kan du vara säker på att den lille jäveln inte vill bli citerad för han har målat in sig i ytterligare ett hörn.

Han verkar ha en fetisch för området i och kring rektum. Går ju att läsa in en del i det.

Det har du helt rätt i. Och ger själv aldrig svar på något reellt argument utan vill bara prata om sina rektala böjjelser. Jag tror inte att han fattar hur en diskussion fungerar helt enkelt.
Citera
2022-07-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Du har nog rätt där. Jag släpper garden. Det är nog hedervärt att kapitulera

Det gör du helt rätt i. Skönt att höra att du äntligen insett hur fel du hade. Men alla kan ha fel ibland så det är inget att hänga läpp för (förutom jag då, jag har aldrig fel)
Citera
2022-07-04, 22:10
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Det gör du helt rätt i. Skönt att höra att du äntligen insett hur fel du hade. Men alla kan ha fel ibland så det är inget att hänga läpp för (förutom jag då, jag har aldrig fel)
Jag har aldrig fel säger bara en idiot. Du har tur som har Flashback där du kan fulcitera och manipulera. I verkligeheten så skulle jag (och andra) sopa mattan med dig. Att du dessutom inte ens har stake att föra en debatt utan att använda dig av tarvliga personangrepp, vilket jag sett här från dig både mot mig och mot andra, påvisar än mer din svaghet. Skäms..
Citera
2022-07-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Och nej det är inte olagligt att bestämma en sexträff med ett fantasi offer.

Det har du faktiskt rätt i. Det är inget brottsligt att två vuxna sexchattar.

Och detta är faktiskt mycket viktigt för det enda Dumpen gör att visa upp vad dessa två vuxna har chattat om. Och det är ju sant och har hänt eller hur? Det kan man inte förneka.

Det enda brottet som sker är att Dumpen förtalar gäddorna. Det är mycket märkligt att ingen av er som kritiserar Dumpen inte verkar ha greppat just detta.
Citera
2022-07-04, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dajmkulan
De är två misslyckade, trasiga människor som enbart drivs av hämnd. Presentera forskningen bakom deras metoder, det kan vara internationell forskning och jag kommer lära dig hur någon som har viss erfarenhet av forskning och statistik tänker. Jag kommer pulverisera varenda grej du länkar.

Får fan vara nog med icke-sakligheterna i den här tråden.

Okej, du kan kopiera en massa forskning. Men det ger ju inte så mycket.

Jag tycker att varje gubbe som ska träffa en tolvåring eller någon på tretton eller fjorton och våldta dem och sen ger sig in på att svara på en journalists frågor har försatt sig i en för dem tråkig situation. Men varför skulle dessa gubbar ha något frikort, varför skulle någon måna om dem när de tänker våldta barn?

Det är där du har den stora skillnaden. Att bara fokusera på att värna om våldtäktsmän är inte säker på att alla ser det som sitt största fokus. Oavsett hur många länkar och citat du klistrar in från vad du hittar på nätet. Barnen ska inte våldtas och det är fokus. Det enda fokus vi ska ha.
Citera
2022-07-04, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Du är medveten om att nästan ingen som Dumpen hängt ut är pedofil va?

De är våldtäktsmän i själ och hjärta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in