• 1
  • 2
2022-07-04, 10:42
Bannlyst
Fick precis läsa om detta:

https://sverigesradio.se/artikel/for...-till-fangelse

Ska tydligen ha fått 7 år fängelse.
Någon som vet vem det är?
Eftersom jag är från trakterna vill man ju gärna vara lite nyfiken.

Något rykte har sagt hans namn börjar på S***** och isåfall är delägare på en stor matvarubutik i Mora
Citera
2022-07-04, 14:31
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Ingen koll på vem det handlar om men bra med ett rejält straff. Jag tycker att Sverige ska höja straffen rejält på allt som har med droger, våld och sexualbrott att göra. Vi kommer inte få bort alla brott på det sättet men det kommer ju åtminstone få kurvan att avta.
Naivt önsketänkande är det som lett oss hit och något vi klarar oss utan.
Citera
2022-07-04, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talle22
Fick precis läsa om detta:

https://sverigesradio.se/artikel/for...-till-fangelse

Ska tydligen ha fått 7 år fängelse.
Någon som vet vem det är?
Eftersom jag är från trakterna vill man ju gärna vara lite nyfiken.

Något rykte har sagt hans namn börjar på S***** och isåfall är delägare på en stor matvarubutik i Mora

Hmm lustigt att vissa fall går under radarn, kanske för att det om det är som dit rykte en svenk.

Jag gissar att den du syftar på är J** S***** Jo******* är det rätt ?

Citera
2022-07-04, 16:15
Medlem
Split-eds avatar
Är mannen själv från Dalarna?
Citera
2022-07-04, 17:37
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Hmm lustigt att vissa fall går under radarn, kanske för att det om det är som dit rykte en svenk.

Hur ska man rimligen kunna utläsa bokstäverna du maskar här tänker du?
Om du nu tvunget bara skriver ut en bokstav i ett namn så skriv åtminstone vad * står för?

Maskningen är till för att namnen/trådar här inte ska dyka upp vid googling på dessa.

Exempel K*istoffer *=r
K*ristoffer
Citera
2022-07-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Hur ska man rimligen kunna utläsa bokstäverna du maskar här tänker du?
Om du nu tvunget bara skriver ut en bokstav i ett namn så skriv åtminstone vad * står för?

Maskningen är till för att namnen/trådar här inte ska dyka upp vid googling på dessa.

Exempel K*istoffer *=r
K*ristoffer

Väl medveten om det därför jag maskade så hårt så inte nåt pucko kommer och skriver ut namnet omaskat om det nu är fel person, men lämnade skarpare ledtråd för de som är googlingskunniga än TS trådstart som jag googlade mig fram till det hårt maskade namnet. Du vet ju hur det funkar här, någon droppar namn helt omaskatfelaktig person.

Vi får se om någon bekräftar att det är rätt.

Citera
2022-07-04, 20:17
Medlem
Ryktet på byn säger Stef*n Joh*nsson. Delägare i ICA Maxi Mora, åker Ferrari, verkar vara mer på Maldiverna än i Mora och ska nyligen ha köpt lägenheter i Dubai…

Varit på tapeten förut.

https://handelsnytt.se/2019/12/12/vd...r-ackelfacket/
Citera
2022-07-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talle22

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av D.E
Ryktet på byn säger Stef*n Joh*nsson.

Det verkar vara kämpigt att vara ICA-h@ndlare och köra Ferrari i Mor@. Och få ett rykte om sig som narkotikasmugglare.

Personen som dömdes är skriven i Solna och heter R*drigo Marcel* Rubiñ* Jer*z. (o,o,o,e)
Citera
2022-07-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Det verkar vara kämpigt att vara ICA-h@ndlare och köra Ferrari i Mor@. Och få ett rykte om sig som narkotikasmugglare.

Personen som dömdes är skriven i Solna och heter R*drigo Marcel* Rubiñ* Jer*z. (o,o,o,e)

Se där ja tänk vad mycket bättre om media hängde ut dömda på en gång, då skulle det kanske bli mindre rykten och skvaller som kan drabba att oskyldiga pekas ut.
Citera
2022-07-04, 21:27
Medlem
Ujj...61 kg.
Det hade blivit en redig holk.

Jaja, nu får han tid att fundera.
Citera
2022-07-04, 21:30
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Se där ja tänk vad mycket bättre om media hängde ut dömda på en gång, då skulle det kanske bli mindre rykten och skvaller som kan drabba att oskyldiga pekas ut.
Bättre att legalisera skiten.
Det är en harmlös drog, betydligt skonsammare än Svenne Banans favoritdrog alkohol.
Citera
2022-07-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Bättre att legalisera skiten.
Det är en harmlös drog, betydligt skonsammare än Svenne Banans favoritdrog alkohol.

Du menar så ICA Maxi kan börja sälja det i butiken ?

Harmlös eller ej så vore det bättre att det låg under Holkbolaget så staten kan beskatta och dra in moms win win.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in