Ingen koll på vem det handlar om men bra med ett rejält straff. Jag tycker att Sverige ska höja straffen rejält på allt som har med droger, våld och sexualbrott att göra. Vi kommer inte få bort alla brott på det sättet men det kommer ju åtminstone få kurvan att avta.
Naivt önsketänkande är det som lett oss hit och något vi klarar oss utan.
Hmm lustigt att vissa fall går under radarn, kanske för att det om det är som dit rykte en svenk.
Jag gissar att den du syftar på är J** S***** Jo******* är det rätt ?
Fetade=ledtråd. ??
Hur ska man rimligen kunna utläsa bokstäverna du maskar här tänker du?
Om du nu tvunget bara skriver ut en bokstav i ett namn så skriv åtminstone vad * står för?
Maskningen är till för att namnen/trådar här inte ska dyka upp vid googling på dessa.
Hur ska man rimligen kunna utläsa bokstäverna du maskar här tänker du?
Om du nu tvunget bara skriver ut en bokstav i ett namn så skriv åtminstone vad * står för?
Maskningen är till för att namnen/trådar här inte ska dyka upp vid googling på dessa.
Exempel K*istoffer *=r
K*ristoffer
Väl medveten om det därför jag maskade så hårt så inte nåt pucko kommer och skriver ut namnet omaskat om det nu är fel person, men lämnade skarpare ledtråd för de som är googlingskunniga än TS trådstart som jag googlade mig fram till det hårt maskade namnet. Du vet ju hur det funkar här, någon droppar namn helt omaskat på felaktig person.
Ryktet på byn säger Stef*n Joh*nsson. Delägare i ICA Maxi Mora, åker Ferrari, verkar vara mer på Maldiverna än i Mora och ska nyligen ha köpt lägenheter i Dubai…
Det verkar vara kämpigt att vara ICA-h@ndlare och köra Ferrari i Mor@. Och få ett rykte om sig som narkotikasmugglare.
Personen som dömdes är skriven i Solna och heter R*drigo Marcel* Rubiñ* Jer*z. (o,o,o,e)
Se där ja tänk vad mycket bättre om media hängde ut dömda på en gång, då skulle det kanske bli mindre rykten och skvaller som kan drabba att oskyldiga pekas ut.
Se där ja tänk vad mycket bättre om media hängde ut dömda på en gång, då skulle det kanske bli mindre rykten och skvaller som kan drabba att oskyldiga pekas ut.
Bättre att legalisera skiten.
Det är en harmlös drog, betydligt skonsammare än Svenne Banans favoritdrog alkohol.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!