Snälla hjälp! Tidigare säsonger av Robinson, vart f*n kan jag hitta det? Finns enbart 2020-2022 ute nu på Tv4 play. Jag vill se 2019, 2018, 2017 och så vidare.. Om någon vet något så vore jag så jäkla tacksam!
Hej alla, jag söker alla 60-70 avsnitt av programmet Superlördag som gick från Januari till Maj varje år mellan 2012-2017. Programledaren Ylva hällen (Och Tobias Blom år 2016).
Jag har frågat de båda men ingen har en kopia på avsnitten.
Kungliga Biblioteket har de men vägrar ge ut de.
Såg till min stora glädje att Disney+ har "the wonder years" och tänkte återuppleva denna pärla (så minns jag den iallafall). Men när jag bläddrar på tjänsten märker jag att det inte alls är orginalserien från 1988 utan en remake där familjen Arnold nu har bytt färg...
Hur kan man tro att detta ska funka. Är Kevin Arnold nu någon gangster i ghettot eller vad handlar det om? Man kan anta att Kevins kärlek nu heter Lakisha istället för Winnie...
Wonder years är fan tv när den är som bäst (i klass med morse, brideshead revisited och seinfeld).
Googlade. Finns tydligen en neger-serie från 2021 inspirerad av orginalserien. Allt i vår kultur skall man tydligen ta ifrån oss. Kevin och Winnie skall bli Kunta och Fanta. Barnen i Bullerbyn skall ersättas med gangster-rappare från rosengård och Madicken skall ersättas med Muhammed.
Såg till min stora glädje att Disney+ har "the wonder years" och tänkte återuppleva denna pärla (så minns jag den iallafall). Men när jag bläddrar på tjänsten märker jag att det inte alls är orginalserien från 1988 utan en remake där familjen Arnold nu har bytt färg...
Hur kan man tro att detta ska funka. Är Kevin Arnold nu någon gangster i ghettot eller vad handlar det om? Man kan anta att Kevins kärlek nu heter Lakisha istället för Winnie...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!