2022-06-27, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Drog till med en beställning på 4f i torsdags. Var nästan två månader sen jag tog något senast, även det 4f. Hoppas kvaliteten är samma som då. Låter som de som beställt under tiden jag varit borta är nöjda iaf!

Håller tummarna att jag får det under veckan!

Tyvärr har de höjt priset nu märkte jag på min senaste beställning jag förhoppningsvis får på onsdag. Men håller det samma kvalitet som sist för en månad sedan är det väl värt det.
Citera
2022-06-27, 07:48
Medlem
Citat:
Drog till med en beställning på 4f i torsdags. Var nästan två månader sen jag tog något senast, även det 4f. Hoppas kvaliteten är samma som då. Låter som de som beställt under tiden jag varit borta är nöjda iaf!

Håller tummarna att jag får det under veckan!

Har oxå tagit det lugnt sedan snart två
Månader men igår så vart det beställning av2g 4f….
Är det fortfarande en veckas leverans trots att man klickar i och betalar för ”dagen efter lev”?
Folk verkar hylla den men minns att det jag testade när den kom var allt annat än kul.
Hopps givetvis att det blir betydligt roligare nu.
Må gott allihop med eller utan stims/ BS
Citera
2022-06-27, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttostronzo
Har oxå tagit det lugnt sedan snart två
Månader men igår så vart det beställning av2g 4f….
Är det fortfarande en veckas leverans trots att man klickar i och betalar för ”dagen efter lev”?
Folk verkar hylla den men minns att det jag testade när den kom var allt annat än kul.
Hopps givetvis att det blir betydligt roligare nu.
Må gott allihop med eller utan stims/ BS

Glömde klicka i ”efter” dagen lev så ska bli spännande och se när det kommer, första gången jag glömt det.
Citera
2022-06-29, 19:00
Medlem
Fick idag.

Kletigt och stora klumpar, omöjligt att ”krossa”. Nästan 100% säker på att någon har satt sig och rivit en krita för barn 😞. Har mailat dem med bild, får se om de återkommer. Är första gången på ca 2år som jag fått något såhär dåligt ifrån dem.
Citera
2022-06-29, 19:11
Medlem
Citat:
Fick idag.

Kletigt och stora klumpar, omöjligt att ”krossa”. Nästan 100% säker på att någon har satt sig och rivit en krita för barn 😞. Har mailat dem med bild, får se om de återkommer. Är första gången på ca 2år som jag fått något såhär dåligt ifrån dem.

Låter som cannabioden 4f i beskrivning, säker på att det var 4f-mar du fick?
Citera
2022-06-29, 19:19
Medlem
Moebiuzs avatar
Citat:
Fick idag.

Ska bli kul och se ifall jag får mitt snart jag med. Väntat sen 25te Maj fick mejl om att dom mottagit min betalning den 18de efter det helt tyst.
Citera
2022-06-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttostronzo
Låter som cannabioden 4f i beskrivning, säker på att det var 4f-mar du fick?

Dubbelkollade. Beställt 4-F Mar
Citera
2022-07-03, 07:53
Medlem
Citat:
Fick idag.

Aldrig fått något som du beskriver av de senaste ordrar av 4f-mar! Låter troligt att det kan ha kommit in regnvatten eller fukt under transport.

En kort liten rapport om 4f. fick 2 gubbar av denna förra veckan och samma batch av bra kvalite. Konsistensen ser ut som kristallint strösocker och smälter bra på folie/kuwan. Tar ca 40-50mg doser. OBS ta det lugnt och fyll inte på för regelbundent då denna stegras över tid!

Trevlig sommar mvh SS
Citera
2022-07-03, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed
Aldrig fått något som du beskriver av de senaste ordrar av 4f-mar! Låter troligt att det kan ha kommit in regnvatten eller fukt under transport.

En kort liten rapport om 4f. fick 2 gubbar av denna förra veckan och samma batch av bra kvalite. Konsistensen ser ut som kristallint strösocker och smälter bra på folie/kuwan. Tar ca 40-50mg doser. OBS ta det lugnt och fyll inte på för regelbundent då denna stegras över tid!

Trevlig sommar mvh SS

Ser det ut som fukt?

https://ibb.co/dtMXTnL
Citera
2022-07-03, 09:05
Medlem
Citat:
Ser det ut som fukt?

https://ibb.co/dtMXTnL

nej ser direkt att det där är 4f-mdmb cannabinoiden de oxå har. Dom måste gjort ett misstag och du fått felskick :/
Citera
2022-07-03, 10:54
Medlem
Citat:
nej ser direkt att det där är 4f-mdmb cannabinoiden de oxå har. Dom måste gjort ett misstag och du fått felskick :/

Tack. Mailat dem sedan i onsdags, än så länge utan svar. Hoppas dock kompenseras. Får se om jag vågar beställa nytt..
Citera
2022-07-03, 13:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Totalt oacceptabelt att skicka fel produkt.
Livsfarligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in