2022-06-14, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EDUGOELLE
Har igår beställt tre olika stims.. Bland dem så var 2g 4F-4-MAR samt 1g 4B-4-MAR med. Ska göra en utvärdering!

(Kan nån tala om vilken som går att köra på folie och vilken som är fruktansvärd? B eller F?)

Hoppas det dyker upp snart! Återkommer som sagt då!

Ja det funkar bra på folie/pipa smälter som PV "4F"
Citera
2022-06-15, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed
Ja det funkar bra på folie/pipa smälter som PV "4F"

Så 4F-MAR funkar på folie o slår som PV säger du? Kan du förklara hur bra det rinner samt om man blir lika kåt som på pv's? Tar endast saker i syfte att bli så där riktigt på varann och hålla på i timmar med tjejen nämligen. Lämnar Up så bör man kanske hålla sig ifrån det tänker jag... Tacksam för svar

Vilken av dom är bäst IV och mest lik meth/ice?
Citera
2022-06-15, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Så 4F-MAR funkar på folie o slår som PV säger du? Kan du förklara hur bra det rinner samt om man blir lika kåt som på pv's? Tar endast saker i syfte att bli så där riktigt på varann och hålla på i timmar med tjejen nämligen. Lämnar Up så bör man kanske hålla sig ifrån det tänker jag... Tacksam för svar

I smak och verkan är det mer som crystal meth än PV smälter och blir vit i färgen rinner lite sämre än PV men absulot inte ohanhterlig. Ger bra påslag och ja man blir nog kåt om det är sex man gillar att ägna sig åt.

Mvh SS
Citera
2022-06-15, 18:40
Medlem
DrComforts avatar
Vilka doser kör ni på (nasalt)?
Citera
2022-06-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Vilka doser kör ni på (nasalt)?

Jag höftar men ungefär 40 mg lär bli lagom. Ibland har jag även tagit två sådana doser nasalt som startdos vilket blivit bra. Det är inget som slår direkt utan det klättrar på under ganska lång tid. Så en för stor dos kan bidra med stissighet, hög puls och liknande. (Vilket jag även känner av redan på en liten lina) Men detta har varierat beroende på kvalitet. Det som finns nu är dock bra vilket andra också sagt. Börja lågt och fyll på är mitt tips.
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-06-16 kl. 00:04.
Citera
2022-06-16, 00:10
Medlem
Citat:

Har bara tagit 4F men utifrån vad jag förstått av 4B är det 4F som bör vara mest åt methhållet.
Citera
2022-06-16, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed
I smak och verkan är det mer som crystal meth än PV smälter och blir vit i färgen rinner lite sämre än PV men absulot inte ohanhterlig. Ger bra påslag och ja man blir nog kåt om det är sex man gillar att ägna sig åt.

Mvh SS

Ska man hålla inne röken eller blåsa ut fort som de säger man ska med ice..? Mild eller rivig för halsen? Du pratar om 4f-mar eller?
Citera
2022-06-16, 07:40
Medlem
Citat:
Ska man hålla inne röken eller blåsa ut fort som de säger man ska med ice..? Mild eller rivig för halsen? Du pratar om 4f-mar eller?

vet inte om jag gjorde nåt annorlunda än när jag röker PV. röker 4F-mar som PV

må gott mvh SS
Citera
2022-06-17, 17:30
Medlem
Då var det dags för en första post med bild på både 4F-4-MAR samt 4B-4-MAR längre ner.

Jag kommer (eller håller snarare på..) med en riktig utvärdering/tripprapport där 4F-4-MAR är först ut (eller in.. 😉 )!

Kan redan säga att jag absolut inte är besviken. Håller även med föregående kommentatorer om att denna kryper sig på. Så börja med runt 50mg i snoken om det är ditt föredragna val av ROA. Tog 60mg för 20min sen o känns som det precis nått peaken. Så dosera smått o fyll på istället för o dra en 0.2:a direkt är mitt tips. Men som sagt, sitter o anteckningar allt som av er/oss kan vara av intresse! Så senare idag eller imorgon lägger jag upp den..

Här har ni bilder på en liten uthälld hög av vardera! (som ligger kvar en vecka innan de automatiskt tas bort)

4F-4-MAR:
https://ibb.co/RSfsm5t

4B-4-MAR:
https://ibb.co/DzNJ31R

Ses igen när första rapporten (som då kommer bli om 4F-4-MAR) är färdig. Som sagt, ikväll/natt alt. under morgondagen!

Må bäst och ta hand om er! 🤗

P.s Kan redan nu intyga att precis som föregående talare så går 4F-4-MAR alldeles utmärkt att röka på folie. Beter sig exakt som exempelvis 2-ME-PVP. (Ej testat i kawum/meth pipa ännu men detta skall givetvis göras och kommer stå med i rapporten!) D.s
Senast redigerad av EDUGOELLE 2022-06-17 kl. 17:33.
Citera
2022-06-19, 13:09
Medlem
Citat:
Då var det dags för en första post med bild på både 4F-4-MAR samt 4B-4-MAR längre ner.

Jag kommer (eller håller snarare på..) med en riktig utvärdering/tripprapport där 4F-4-MAR är först ut (eller in.. 😉 )!

Kan redan säga att jag absolut inte är besviken. Håller även med föregående kommentatorer om att denna kryper sig på. Så börja med runt 50mg i snoken om det är ditt föredragna val av ROA. Tog 60mg för 20min sen o känns som det precis nått peaken. Så dosera smått o fyll på istället för o dra en 0.2:a direkt är mitt tips. Men som sagt, sitter o anteckningar allt som av er/oss kan vara av intresse! Så senare idag eller imorgon lägger jag upp den..

Här har ni bilder på en liten uthälld hög av vardera! (som ligger kvar en vecka innan de automatiskt tas bort)

4F-4-MAR:

4B-4-MAR:

Ses igen när första rapporten (som då kommer bli om 4F-4-MAR) är färdig. Som sagt, ikväll/natt alt. under morgondagen!

P.s Kan redan nu intyga att precis som föregående talare så går 4F-4-MAR alldeles utmärkt att röka på folie. Beter sig exakt som exempelvis 2-ME-PVP. (Ej testat i kawum/meth pipa ännu men detta skall givetvis göras och kommer stå med i rapporten!) D.s
Hur var de?
Citera
2022-06-26, 11:37
Medlem
Citat:

4F-4-MAR:

4B-4-MAR:

Nå? Vi väntar på uppdatering.
Citera
2022-06-26, 17:31
Medlem
Drog till med en beställning på 4f i torsdags. Var nästan två månader sen jag tog något senast, även det 4f. Hoppas kvaliteten är samma som då. Låter som de som beställt under tiden jag varit borta är nöjda iaf!

Håller tummarna att jag får det under veckan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in