2022-07-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Totalt oacceptabelt att skicka fel produkt.
Livsfarligt!

Inte bara fel produkt. Påsen var helt omärkt.

Då den här typen av preparat är helt okänt för mig. Vad gör jag med det?
Citera
2022-07-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Inte bara fel produkt. Påsen var helt omärkt.

Då den här typen av preparat är helt okänt för mig. Vad gör jag med det?

Det är spice i folkmun. Vet inte om du gillar det men oavsett behöver det blandas ut med tobak typ 40-60 gram tobak på ett gram 4fmdmb plus kemiskt ren aceton behövs när du mixar det som sedan avdunstar sen klart att röka!
Citera
2022-07-03, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed
Det är spice i folkmun. Vet inte om du gillar det men oavsett behöver det blandas ut med tobak typ 40-60 gram tobak på ett gram 4fmdmb plus kemiskt ren aceton behövs när du mixar det som sedan avdunstar sen klart att röka!

Aldrig testat det. Har i princip aldrig gått utanför cs-världen, inte ens cigg/snus. Jag är väldigt enkelspårig gällande droger. Låter dock spännande. Har testat o beställa nytt 4f-mar som förhoppningsvis kommer i veckan och är rätt. Om inte får jag väl vidga mina vyer..
Citera
2022-07-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ser det ut som fukt?

https://ibb.co/dtMXTnL

Ser ut som 4F-MDMD-2201, av att döma av färgen, det var ungefär sån där färg när jag beställde det av en annan shop. Ta ingenting av det där iaf, kan vara totalt livsfarligt att ta det i doser som 4F-MAR doseras i. Kasta det på en gång, spice är inget du vill syssla med tro mig, bryt lagen och köp cannabis ist, alla syntetiska noider nuförtiden är ett jävla rävgift som förstör både njurar,psyke och antagligen andra delar av kroppen också, för ett mediokert skit rus som sitter i knappt 20-30minuter. Det är inte ett dugg spännande iaf, du kommer tacka mig om du spolar ned skiten, sen kräver du att dom kompenserar dig med pengar eller ny substans. Jag hade sagt pengarna tillbaka

Ni alla som handlar av dom,förstår inte varför ni här fortfarande handlar av dom? var och var annat inlägg så snackas det om brev som aldrig dyker upp, brev som tar veckor att få hem, folk som fått för lite, folk som fått helt fel substans. Folk som fortsätter pumpa in pengar till försäljare som beter sig på det här viset är anledningen varför det är så sjukt jävla dålig standard på dagens shoppar inrikes.
Senast redigerad av Bobthebear 2022-07-04 kl. 01:11.
Citera
2022-07-04, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Ser ut som 4F-MDMD-2201, av att döma av färgen, det var ungefär sån där färg när jag beställde det av en annan shop. Ta ingenting av det där iaf, kan vara totalt livsfarligt att ta det i doser som 4F-MAR doseras i. Kasta det på en gång, spice är inget du vill syssla med tro mig, bryt lagen och köp cannabis ist, alla syntetiska noider nuförtiden är ett jävla rävgift som förstör både njurar,psyke och antagligen andra delar av kroppen också, för ett mediokert skit rus som sitter i knappt 20-30minuter. Det är inte ett dugg spännande iaf, du kommer tacka mig om du spolar ned skiten, sen kräver du att dom kompenserar dig med pengar eller ny substans. Jag hade sagt pengarna tillbaka

Ni alla som handlar av dom,förstår inte varför ni här fortfarande handlar av dom? var och var annat inlägg så snackas det om brev som aldrig dyker upp, brev som tar veckor att få hem, folk som fått för lite, folk som fått helt fel substans. Folk som fortsätter pumpa in pengar till försäljare som beter sig på det här viset är anledningen varför det är så sjukt jävla dålig standard på dagens shoppar inrikes.

Tack för det. Testade cannabis en gång, gjorde verkligen inget för mig. Stims är det enda som gett någon som helst effekt.

Jag har alltid haft enorm tur med vad jag beställt, är första gången jag fått fel på 5-6 år. Jag ligger dock på dem på deras Mail dagligen att jag vill ha kompensation eller pengar tillbaka sedan i onsdags.
Citera
2022-07-04, 12:32
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ser det ut som fukt?

https://ibb.co/dtMXTnL

Liknar väldigt på det som jag fick 14 dagars psykos på, kast skiten
Citera
2022-07-04, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzza
Liknar väldigt på det som jag fick 14 dagars psykos på, kast skiten

Herregud. Jag hade psykos en dag, 2016. Kan inte ens föreställa mig hur det är att ha det 14 dagar.
Citera
2022-07-06, 21:13
Medlem
mongomanishs avatar
Påminner åter igen om att det inte är tillåtet att diskutera drogshoppar, se: (FB) Ett flertal samlingstrådar om drogshoppar har stängts tills vidare

I dagsläget så handlar tråden så gott som uteslutande om paket som inte kommer fram och ingenting om substansen i sig. Vänligen håll er till diskussion om själva substansen.

/Moderator
Citera
2022-07-08, 15:41
Medlem
Fick nu. Ska det vara kycklinggult? Tog en minimal lina.
Citera
2022-07-08, 15:50
Medlem
Moebiuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego

Ta det försiktigt låter som du fått deras Cannabinoid dom säljer och den skall endast rökas.
Har du ingen erfarenhet av Cannabinoider så släng skiten.
Citera
2022-07-08, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moebiuz
Ta det försiktigt låter som du fått deras Cannabinoid dom säljer och den skall endast rökas.
Har du ingen erfarenhet av Cannabinoider så släng skiten.

Less jag blir! Ok, då får jag försöka kontakta dem.
Citera
2022-07-08, 16:14
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego

Ängla piss kast skiten. Har fortfarande flashback från psykosen jag fick for 8 månader sedan på jäkelskapet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in