Citat:
Ursprungligen postat av
MarkusKillen
Ser ut som 4F-MDMD-2201, av att döma av färgen, det var ungefär sån där färg när jag beställde det av en annan shop. Ta ingenting av det där iaf, kan vara totalt livsfarligt att ta det i doser som 4F-MAR doseras i. Kasta det på en gång, spice är inget du vill syssla med tro mig, bryt lagen och köp cannabis ist, alla syntetiska noider nuförtiden är ett jävla rävgift som förstör både njurar,psyke och antagligen andra delar av kroppen också, för ett mediokert skit rus som sitter i knappt 20-30minuter. Det är inte ett dugg spännande iaf, du kommer tacka mig om du spolar ned skiten, sen kräver du att dom kompenserar dig med pengar eller ny substans. Jag hade sagt pengarna tillbaka
Ni alla som handlar av dom,förstår inte varför ni här fortfarande handlar av dom? var och var annat inlägg så snackas det om brev som aldrig dyker upp, brev som tar veckor att få hem, folk som fått för lite, folk som fått helt fel substans. Folk som fortsätter pumpa in pengar till försäljare som beter sig på det här viset är anledningen varför det är så sjukt jävla dålig standard på dagens shoppar inrikes.