2022-07-02, 16:09
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Det er nettopp slike avhørs referater folk er redde for. «få det tilbake» sier han overhode ikke. «hvor det kan være» betyr hvor det kan være hun er. Mens «hvis det er i livet» av NRK tekstes med «hvis hun er i livet»

De avhørs referatene som foreligger av TH, må nok tas med en stor klype salt. Noe både din og NRKs tekst viser.

Varför i svarta ska det tas med en nypa salt så länge man har möjlighet att kommentera och redigera dem när man godkänner och skriver under...
att polisen använder georadar och inte en metalldetektor som är specifikt för guld eller någon annan fantasiprodukt....
Senast redigerad av Notteliten 2022-07-02 kl. 16:12.
Citera
2022-07-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Varför i svarta ska det tas med en nypa salt så länge man har möjlighet att kommentera dem när man godkänner och skriver under...
att polisen använder georadar och inte en metalldetektor som är specifikt för guld eller någon annan fantasiprodukt....
Etter hva jeg har forstått, så har han ikke godkjent dem eller skrevet under på dem. Det hadde heller ikke jeg gjort om de ser ut som Skaanseths eller NRKs tekster. Hvor litt blir lagt til og litt blir trukket fra.

Det er vel derfor en advokat bør være tilstedet. For å kunne si «det var ikke det han sa»
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-07-02 kl. 16:26.
Citera
2022-07-02, 16:34
Medlem
Citat:
Etter hva jeg har forstått, så har han ikke godkjent dem eller skrevet under på dem. Det hadde heller ikke jeg gjort om de ser ut som Skaanseths eller NRKs tekster. Hvor litt blir lagt til og litt blir trukket fra.

Det er vel derfor en advokat bør være tilstedet. For å kunne si «det var ikke det han sa»

Slapp av, politiet har alt på lydopptak.
Citera
2022-07-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Ja, om det er brukt stemme manipulator eller om vitnene MB og TEH lyver er ikke gådt å si.. For meg høres det litt rart ut å føre en 10 min samtale med en slik manipulator (samtalen med MB). Men, at "noen" har vært travel denne natta etter forestillingen er jeg ganske sikker på. GM er hele tia politiet i forkjøpet tidsmessig, dette vanskeligjør politiarbeidet.
Så langt ser det ut som GM har tenkt på absolutt alt. Jeg synes han har mistenkelig god forhånds innsikt i hvordan politiet vil gå frem i etterforskningen.
Citera
2022-07-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Slapp av, politiet har alt på lydopptak.
Også Skannseth og NRK har lydopptak. Du ser hvordan det gikk.
Citera
2022-07-02, 16:40
Medlem
Citat:

Aner ikke hva du snakker om.
Citera
2022-07-02, 16:43
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Citat:
Så langt ser det ut som GM har tenkt på absolutt alt. Jeg synes han har mistenkelig god forhånds innsikt i hvordan politiet vil gå frem i etterforskningen.

Citat:

det är mer och mer tydligt att du är hjärnskadad och aldrig upplevt ett förhör eller någonsin haft en inblick i polisens arbete....
Citera
2022-07-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Dette overlater de til deg. Sandemose mener de er Idioter.

Hei, jeg vil bare minne alle om at etterforskerne og journalistene i politiorganet VG nå har ferie.

Det kommer derfor ikke til å skje noe nytt i denne saken på fire uker.

Ikke det at det skjer så mye når de ovennevnte er på jobb heller, men nå vet vi i hvert fall med sikkerhet at verken Milli eller politiet klarte å løse saken i første halvdel av 2022.

God sommer!
Citera
2022-07-02, 16:55
Medlem
Fra et debattinnlegg skrevet av advokat Gunnar Øystein Helgevold,
publisert i dag:

"Jeg håper man ettergår flere alternativer i Lørenskog-forsvinningen. Det ble brust for mye i lykkerus over eget trofé da deler av pressen åpenbart var invitert til pågripelsen av siktede i saken. Den delen av etterforskningen er sikkert gjort med røntgenblikk i disse årene.

Jeg håper og tror at politiet har hatt forsvarlig fremdrift på de øvrige arenaene. Det er ganske mange alternative muligheter til å nøste opp hvem som bortførte Anne Elisabeth Hagen utover det omtalte kryptosporet. Disse alternativer krever 100 prosent innsats for å trenge igjennom.

Lørenskog-forsvinningen er en sak hvor man har kryptosporing i tillegg til alle de andre innfallsvinkler en etterforskning gir. Jeg kan vanskelig forestille meg at de som bruste mest over pågripelsen i saken, er egnet til å ettergå andre hypoteser enn siktede og kryptosporet."
https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/v5Mj4L/kan-forvalterne-av-samfunnsoppdraget-bli-dets-verste-fiende
Senast redigerad av z-z-z 2022-07-02 kl. 16:59.
Citera
2022-07-02, 16:58
Medlem
Citat:
Aner ikke hva du snakker om.
Jeg analyserte NRKs tekster av hva han sier her (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31 og Skannseths tekster av hva han sier her (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2022-07-02, 17:05
Medlem
Citat:
Jeg analyserte NRKs tekster av hva han sier her (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31 og Skannseths tekster av hva han sier her (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Intetsigende, da det ikke har noe som helst med lydopptakene av TH i avhør å gjøre.
Citera
2022-07-02, 17:12
Medlem
Citat:
Intetsigende, da det ikke har noe som helst med lydopptakene av TH i avhør å gjøre.
Politiets lydopptak av TH skiller seg nok ikke fra NRKs lydopptak av TH. Jeg tror heller ikke politiets referater av lydopptakene, skiller seg mye fra NRKs og Skannseths tekster av hva han har sagt på lydopptakene.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in