2022-07-02, 11:24
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supervarparn
Att hon är på dom mötena är inte hemligt,däremot vad dom pratar o beslutar om.
Förstår du nu lilla vän?
Haha... Jorå så att...

... vem som är på mötena är officiellt men INGET som sägs på mötena kommer ut ey?

Sluta läs Fantomen!
Citera
2022-07-02, 12:39
Medlem
Annie lööf och Anders Lindberg är nog de två personer som bokstavligen ger mig ticks och en vilja att bokstavligen kasta ut tv'n eller slå sönder mobilen när de debatterar eller framför sina åsikter.

Trots att jag hatar vänstern så kunde jag ändå tycka att Jonas Sjöstedt ibland hade bra poänger och vettiga förslag.
Gustav Fridolin var mest rolig när han gjorde bort sig.

Skulle inte förvåna mig om Annie Lööf är någon rysk agent som har som uppdrag att medvetet söndra och försvaga Sverige.
Citera
2022-07-02, 12:46
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
MP kan få 4% i höst, opinionsmätningar ger inte några exakta resultat. Opinionsmätningarna visar att de ligger inom felmarginalen för 4%.

Dessutom kommer SVT, DN och SR jobba frenetiskt för sitt älskade Mp fram till valet.
Drunknande isbjörnar, värmekatastrofer, rekordöversvämningar, fantastiska vindkraftverk, förgiftade sälar, koldioxidnivåer i dödsklass och massa annat alarmerande kommer stå som spön i backen varenda jävla dag.

Så funkar det alltid. Dumsvensken sitter bara som ett fån och sväljer att halva Rapport och Aktuellt dag ut och dag in handlar om dödliga miljökatastrofer. Mp kommer baxas över 4%, nästan helt säkert.
Citera
2022-07-02, 12:48
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Annie lööf och Anders Lindberg är nog de två personer som bokstavligen ger mig ticks och en vilja att bokstavligen kasta ut tv'n eller slå sönder mobilen när de debatterar eller framför sina åsikter.

Trots att jag hatar vänstern så kunde jag ändå tycka att Jonas Sjöstedt ibland hade bra poänger och vettiga förslag.

Skulle inte förvåna mig om Annie Lööf är någon rysk agent som har som uppdrag att medvetet söndra och försvaga Sverige.

Håller helt med.
Jag har inget emot vänsterdebattörer men dessa två kan fara med såna sjuka osanningar och fortfarande framstå i media som något fint o bra.
Kolla idag nu när Annie säger "Vi måste bygga ut kärnkraften"
Det gör ont o läsa skiten från henne
Citera
2022-07-02, 13:10
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Men bilda dig. Det är en jävla skillnad!

Jasså, vad i består skillnaden du som är så bildad?
Citera
2022-07-02, 13:11
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Det är inget skumt med frimurarordnar. Men den här organisationen är mycket skum.
Trilateral Commission är en privat organisation, grundad 1973 på initiativ av personer inom Council on Foreign Relations och Bilderberggruppen, bland andra David Rockefeller, Henry Kissinger och Zbigniew Brzezinski. https://sv.wikipedia.org/wiki/Trilateral_Commission

Hmm okej. Låter onekligen skumt, vad har dom för sig? Världsherravälde som mål?
Citera
2022-07-02, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Håller helt med.
Jag har inget emot vänsterdebattörer men dessa två kan fara med såna sjuka osanningar och fortfarande framstå i media som något fint o bra.
Kolla idag nu när Annie säger "Vi måste bygga ut kärnkraften"
Det gör ont o läsa skiten från henne
Människor utan moral som gör allt för att framstå som de med de "rätta åsikterna".
Samma typ som Jan Guillou och Alex Schulman.
Verkar vid första anblicken vara vettiga och intelligenta människor.
Men under ytan är det människor som är beredda att göra vad som helst för status och stå i solen.
Citera
2022-07-02, 15:12
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken

Har länge undrat hur denna typ av personer kan gå fritt utan att någon ger de vad de förtjänar……
Citera
2022-07-02, 16:34
Medlem
valet blir lööfs vinna eller försvinna som partiledare, visserligen liknande hos andra partier men hon har själv satt sig i en ganska svår sits
Citera
2022-07-02, 16:46
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Hemliga möten... Suck...

Hur vet du då?

Det var på tapeten för några år sedan.

https://www.expressen.se/debatt/elit...talar-tyst-om/
Citera
2022-07-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Hmm okej. Låter onekligen skumt, vad har dom för sig? Världsherravälde som mål?
Skulle gissa på en mångkultur värld och antagligen the great reset som mål. Lööf är en störd människa med Ayn Rand som idol. Hon förstår varken hur människor eller samhällen fungerar. Hon arbetar för makteliten, den lilla procenten i världen som aldrig får nog av girigheten och mammondyrkan.
Citera
2022-07-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quantchad
Annie Lööf lallar runt med alla oss och tycker det är kul. Tror vi bara är lättlurade. Hon vill provocera oss

Ja, exakt så! Typ som att hon tänker: "Hur snedvridna och absurda saker kan jag yttra utan att dem gör någonting?"

Man förbryllas över att hon har suttit så länge med take på alla uttalanden genom åren. Att t.o.m. göra bort sig internationellt så pass grovt som hon gjorde när hon gästade Skavlan, och ändå till synes verka oberörd av följderna, får mig att undra vad för typ av monster hon är? Hon sitter klistrad vid makten och kommer göra allt hon kan för att det förblir på det sättet. Varning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in