Det är inte skummare än frimurar ordern eller liknande
Det är inget skumt med frimurarordnar. Men den här organisationen är mycket skum.
Trilateral Commission är en privat organisation, grundad 1973 på initiativ av personer inom Council on Foreign Relations och Bilderberggruppen, bland andra David Rockefeller, Henry Kissinger och Zbigniew Brzezinski. https://sv.wikipedia.org/wiki/Trilateral_Commission
Spelar nog ingen roll hur illa omtyckt Lööf är, den madamen har inflytelserika vänner med makt så hon kommer sannolikt påverka svensk politik ändå, även om hon temporärt befinner sig utanför den. Tror vi har henne som statsminister inom 20 år.
Spelar nog ingen roll hur illa omtyckt Lööf är, den madamen har inflytelserika vänner med makt så hon kommer sannolikt påverka svensk politik ändå, även om hon temporärt befinner sig utanför den. Tror vi har henne som statsminister inom 20 år.
Skulle hon bli sosse då menar du, annars så blir hon aldrig statsminister.
Vad har jag missat? Vad kan denna partiflykt bero på? Ett nytt idéprogram eller? (Som gör klart för alla att månggifte är coolt, allemansrätten skit och hyror för lågt satta?)
Annie Lööf lallar runt med alla oss och tycker det är kul. Tror vi bara är lättlurade. Hon vill provocera oss
Jag tror snarare att det är helt tvärtom. Det är "vi", alltså folket som provocerar Annie Lööf.
Hon blir garanterat extremt irriterad och provocerad på folk eftersom att de inte röstar på rätt sätt. Nu måste Annie Lööf hitta på andra lösningar för att kunna kringgå valresultatet och folkviljan, eftersom att folkviljan är fel.
Annie Lööf är ju demokrati (det finaste som existerar) medans folkviljan är fascistisk, rasistisk, främlingsfientlig, populistisk, inte allas lika värde etc (det absolut fulaste som existerar).
Jag tror att Annie Lööf blir något otroligt provocerad av folk som röstar på SD och framförallt då det rör sig om en såpass stor del av väljarkåren.
Eftersom att även M och KD har släppt in SD i värmen med dörren öppen på vid gavel, så blir Annie Lööf också provocerad av väljare som röstar på hennes tidigare allianspartners.
Hon kan inte förstå att det finns så många ondskefulla rasister i Sverige som saknar rätt värdegrund och som inte anser att alla människor är lika mycket värda, med mycket mera.
Det är nu därför upp till Annie Lööf att ta valresultatet i egna händer och styra upp det så att inte alla ondskefulla rasister får något inflytande över politiken.
Här är en video från Annie Lööfs egna YouTube-kanal.
Annie Lööf reagerar på partiledardebatter – ja, för ovanlighetensskull så har jag tittar på mig själv i debatter. Så idag får ni följa med när jag reagerar på mig själv och på andra från partiledardebatter, från min första partiledardebatt, ifrån när jag slog näven i bordet och såklart också från när allt helt plötsligt blev käbbel.
Vissa debattinlägg sker helt spontant, vissa har mycket tankekraft bakom och vissa saker misslyckas helt. Se mina reaktioner och hör om hur det egentligen ligger till genom länk i bio.
Om mig 👇🏻
Mitt namn är Annie Lööf. Jag är partiledare för Centerpartiet, mamma till Ester och Saga, fru till Calle och jurist. Smålänning, feminist och liberal. Engagerad för att skapa ett friare, tryggare och mer grönt Sverige.
Folk glömmer bort hennes hemliga möten hos Bilderberggruppen. Det är inte slut med Annie "Fjammåt" Lööf, hon kan endast bli mer framgångsrik när spelet är riggat på det här sättet.
Tanken på Annie Lööf 60 år, kvar i svensk politik, gör att jag kommer att sova oroligt i natt.
Fast all historik visar att svenska partier väldigt snabbt kickar sina ledare när man närmar sig 4% i röstetal.
Hennes största problem är att hon inte lyssnar, inte förstår vad folk vill, inte inser att hon lever i en förnekelsebubbla med "mitten".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!