2022-06-30, 23:18
Medlem
Vad är alternativet till tinder när jag åker utomlands nu när det är skit?
Förslag?
Citera
2022-06-30, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Aha tack, får väl prova, men är bitter på svinen.

Förstår det.
Citera
2022-07-01, 02:12
Medlem
Citat:
Har rest en del, har typ mest samma bilder osv.
Vad jag märkt är att man får mycket mindre matchningar nu. Första dagen eller så trillar dom in, sen blir det mycket glest även när jag åker vidare till en annan stad.
Tinder gör en osynlig, de vill man ska köpa boostar. Frustrerande då det funkade så bra förr. Har Bara gratisversionen nu.

Retligt också för jag betalade ändå för tinder gold men de vill ha mer av en.
Har tänkt det med.eller är överytgad att man princip är osynligt. Aldrig att jag skulle få så lite likes. Är inte Bra Pitt men ja. Bluff hela skiten.
Citera
2022-07-01, 19:07
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Har rest en del, har typ mest samma bilder osv.
Vad jag märkt är att man får mycket mindre matchningar nu. Första dagen eller så trillar dom in, sen blir det mycket glest även när jag åker vidare till en annan stad.
Tinder gör en osynlig, de vill man ska köpa boostar. Frustrerande då det funkade så bra förr. Har Bara gratisversionen nu.

Retligt också för jag betalade ändå för tinder gold men de vill ha mer av en.
Exakt så är det. Och en boost kostar hutlösa 85 kr!
Citera
2022-07-01, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Dom killarna som faller för din personlighet är inga bra killar.

Nej jag använder inte tinder, men skulle aldrig kalla folk för töntar.

Tycker det är lite konstigt resonerat faktiskt.

Jag tycker inte att det är någon speciellt märkvärdig åsikt heller att jag tycker det är töntigt hänga på tinder om man är 25+

När jag uttrycker åsikten irl så brukar folk svara: "håller med, verkligen töntigt."

Citat:
Men vänta nu, massor av 60 åriga damer är på tinder också idiot, tror du att du vill sluta dejta som 40plussare?

Det finns såklart undantag där också, men att påstå 60+ på tinder skulle vara standard, dont think so.

Jag är mest intresserad av 20-25 åringar.
Jag vet att dessa killar dejtar seriöst också, men man får tänka lite realistiskt också. 20åringarna vill inte ha seriös relation med oss som närmar sig 30 snart, såklart finns undantag också, så inte omöjligt.
Men en 20åring vill gärna ha sex om man skulle vara sugen på det. Det tackar man inte nej till isåfall, om man nu övergår till att sexdejta framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Exakt så är det. Och en boost kostar hutlösa 85 kr!

85kr är mycket om man är fattig.
Drömmen hade varit att det iallfall kostade 2-3k i månaden att vara medlem på dejtingsida. Då hade det varit lite annat, bara seriösa hade betalat.
Citera
2022-07-01, 20:28
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

Jag tycker inte att det är någon speciellt märkvärdig åsikt heller att jag tycker det är töntigt hänga på tinder om man är 25+

När jag uttrycker åsikten irl så brukar folk svara: "håller med, verkligen töntigt."

Det finns såklart undantag där också, men att påstå 60+ på tinder skulle vara standard, dont think so.

Jag vet att dessa killar dejtar seriöst också, men man får tänka lite realistiskt också. 20åringarna vill inte ha seriös relation med oss som närmar sig 30 snart, såklart finns undantag också, så inte omöjligt.
Men en 20åring vill gärna ha sex om man skulle vara sugen på det. Det tackar man inte nej till isåfall, om man nu övergår till att sexdejta framöver.

Drömmen hade varit att det iallfall kostade 2-3k i månaden att vara medlem på dejtingsida. Då hade det varit lite annat, bara seriösa hade betalat.

Okej alla incels är töntar, alla som vill träffa någon på tinder är töntar, dom flesta killar vill ha dig, bra då vet vi, finns inget mer att diskutera.
Citera
2022-07-01, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Okej alla incels är töntar, alla som vill träffa någon på tinder är töntar, dom flesta killar vill ha dig, bra då vet vi, finns inget mer att diskutera.

Alla incels är inte töntar.
Incels som klagar är absolut töntar i mina ögon. Inga jag skulle vara intresserad av.

Vill ha och vill ha vet jag väl inte. De flesta killar likear mig på tinder. Vilket iofs inte säger speciellt mycket då exakt alla tjejer får mycket likeas på tinder, så man behöver inte tro något för det.
Däremot när killar visar intresse irl så vet man att de är intresserade for real..
Lite skillnad kan jag tycka.
Att de vill ha förhållande vet jag dock inte, säger bara att de visar intresse och bjuder ut mig.
Citera
2022-07-02, 01:38
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
85kr är mycket om man är fattig.Drömmen hade varit att det iallfall kostade 2-3k i månaden att vara medlem på dejtingsida. Då hade det varit lite annat, bara seriösa hade betalat.
Välutbildade tjänar väl typ 40-50 000 kr per månad? 2k är ingenting. Speciellt inte om de vill få ut något av det. Och ingen man hänger på en dejtingapp för nöjes skull, för att det är kul att slösa tid eller få bekräftelse. Man vill helt enkelt komma till - simp som man då är.
Senast redigerad av lakritc 2022-07-02 kl. 01:47.
Citera
2022-07-02, 06:51
Bannlyst
Citat:
Du menar att mentalsjuka och desperata idioter som du hade betalat?
När nätdejting och tinder var gratis så funkade skiten som bäst. Idag när det kostar så funkar det inte för nån.
Citera
2022-07-02, 07:02
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Tycker inte män ska betala för att vara medlemmar för att kunna hitta en seriös kvinna. Tycker det känns märkligt att folk ska betala.

Sen tror jag att varje man har redan en kvinna i sin närhet som han tänker seriöst på i verkligheten men appen är bara en sak som tillfredsställer en
Citera
2022-07-02, 09:20
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Du har olikt andra män förstått detta. Ett utseende kommer också att tina bort. Nu valde jag att inte ha någon beskrivning alls av mig på Tinder. Det skulle se så falskt ut att både vara extremt snygg och ha en massa examen.

Jag tänkte att författaren får göra sin egen manus av mig.

Tanken var ju att se hur jag uppfattas av det motsatta könet. Sanningen gör ont men det intressanta att appen gjorde att ingen man kunde se vem jag är/uppfatta mig korrekt. Alla trodde att jag var en bimbo och jag fick en massa meddelanden om att knulla/sex och kukbilder.

Jag valde att bara berätta vem jag är för männen som inte fick matchningar/eller inte valdes på grund av mindre attraktiva utseenden. Då var en annan respekt för mig

Därför tror jag appen Tinder är allt annat än seriöst tyvärr

Fick du kukbilder på Tinder? Kan man skicka bilder på Tinder nuförtiden? Kunde man inte på min tid. (förra året)
En förbättring i chattfunktionen isf.
Citera
2022-07-02, 09:22
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Fick du kukbilder på Tinder? Kan man skicka bilder på Tinder nuförtiden? Kunde man inte på min tid. (förra året)
En förbättring i chattfunktionen isf.

Tyvärr ..
Nu var det vissa som fick tillgång till min Facebook/Instagram som gjorde detta men det blev en total blockering efteråt.

Men kukbilder får man överallt på sociala medier. Det är som att man gjort en beställning på att se en kuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in