2022-06-29, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strandraggaren1
Ändå skriver en idiot som du att du letar seriöst.

Det finns som sagt undantag så det är bra att vara tydlig vad man är ute efter.
Jag har redan förklarat varför jag huvudsakligen inte gillar tinder.
Nog för att tinder är inriktad på sex. Men då kan man göra som jag gjorde och skriva i profilen, dock läste inte många killar den.
Att det är många desperata killar där är bara fakta.
Det är bara kolla på hur många likeas varenda tjej får.

Som jag skrev gillar jag helt enkelt inte upplägget med tinder.
Citera
2022-06-29, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det finns som sagt undantag så det är bra att vara tydlig vad man är ute efter.
Jag har redan förklarat varför jag huvudsakligen inte gillar tinder.
Nog för att tinder är inriktad på sex. Men då kan man göra som jag gjorde och skriva i profilen, dock läste inte många killar den.
Att det är många desperata killar där är bara fakta.
Det är bara kolla på hur många likeas varenda tjej får.

Som jag skrev gillar jag helt enkelt inte upplägget med tinder.

Alla killar är desperata. Män hade inte konverserat med er om ni inte hade kunnat knulla.
Citera
2022-06-29, 15:49
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Alla killar är desperata. Män hade inte konverserat med er om ni inte hade kunnat knulla.

Nix, jag är kille men inte ett dugg desperat. Har dock träffat tjejer som är desperata.
Citera
2022-06-29, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja, tinder är en sexapp och så är det bara.
Killarna är desperat och sitter och likear varje tjej. Jag är inte intresserad av det.
Dejtar man seriöst är det inte konstigt man väljer bort tinder.
Jag har redan erbjudande om sex som jag tackar nej till.

Finns till och med män som är 40+ som är på tinder, omoget.
Så självklart måste jag passa på nu när jag får välja kille och inte när man får ta vad man får.

Självklart är killar intresserade då jag ser bra ut, så varför skulle jag inte ta någon bra.
Jag brukar säga det direkt också att jag dejtar endast seriöst, ändå tror killar som är under medel att man ska vilja ha sex bara. Ville jag det hade jag såklart skaffat tinder och svajpat fram snyggaste killen.
Men eftersom jag inte är ute efter sex så är det inte intressant.

Senaste killen var en blinddate via kompis. Det var roligt, inte att sitta bläddra bland massa bilder.
Men vänta nu, massor av 60 åriga damer är på tinder också idiot, tror du att du vill sluta dejta som 40plussare?
Citera
2022-06-30, 00:43
Avslutad
Avinstallerade den här judeappen för ett halvår sen.
Otroligt skönt. Inte tillräckligt snygg för att tjejerna ska vara öppna för att ses och bli knullade direkt men tillräckligt snygg för att få en del matchningar.

Rätt dålig på att "chatta" kanske men vill inte krypa för dem där kvinnorna som inte är snyggare än mig och har dålig attityd och leker finare än vad dem är.
Citera
2022-06-30, 09:46
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Avinstallerade den här judeappen för ett halvår sen.
Otroligt skönt. Inte tillräckligt snygg för att tjejerna ska vara öppna för att ses och bli knullade direkt men tillräckligt snygg för att få en del matchningar.

Rätt dålig på att "chatta" kanske men vill inte krypa för dem där kvinnorna som inte är snyggare än mig och har dålig attityd och leker finare än vad dem är.
Bra beslut! Även om du ser ut som en grekisk Gud så är du en man och män ska på olika sätt pressas att betala. Det är liksom hela affärsidén. Appen är riggad, inte nödvändigtvis mot män utan för vinstmaximering.
Citera
2022-06-30, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Bra beslut! Även om du ser ut som en grekisk Gud så är du en man och män ska på olika sätt pressas att betala. Det är liksom hela affärsidén. Appen är riggad, inte nödvändigtvis mot män utan för vinstmaximering.
Ja alltså om man inte ser ut som en grekisk gud med skarpa käklinjer och herkulesfysik är det slöseri med tid,kraft och pengar.
Hoppas fler Krigare därute fattar galoppen och slutar spela ett riggat spel.
Om de inte ser ut som ovanstående, då kan du bara skörda.
Senast redigerad av Hinku 2022-06-30 kl. 10:22.
Citera
2022-06-30, 17:20
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Hur många har du lyckas ligga med i år då? Om du vill säga. Hur många har du dejtat i år?

Totalt för i år 5st om man räknar helt nya kjoltyg. Haft samma knullbrudar förut ett tag två att variera mellan men tröttnade lite och ville fylla på. Antalet knull är förstås fler än 5st totalt i år men vill du veta antalet brudar är det 5st i år. Själv då?

Och detta är inga 40+ tjocka tanter. Utan 3 av dom är 28-35 och normala/fylliga medans två är 20-25. Men jäklar vad jag fått jobba för det. Skulle deppa ihop totalt om jag ens funderade på hur många timmar jag lagt för att hitta dessa fram tills det blir en träff och åka av.
Citera
2022-06-30, 21:18
Medlem
Har rest en del, har typ mest samma bilder osv.
Vad jag märkt är att man får mycket mindre matchningar nu. Första dagen eller så trillar dom in, sen blir det mycket glest även när jag åker vidare till en annan stad.
Tinder gör en osynlig, de vill man ska köpa boostar. Frustrerande då det funkade så bra förr. Har Bara gratisversionen nu.

Retligt också för jag betalade ändå för tinder gold men de vill ha mer av en.
Citera
2022-06-30, 21:58
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Vad jag märkt är att man får mycket mindre matchningar nu. Första dagen eller så trillar dom in, sen blir det mycket glest även när jag åker vidare till en annan stad.
Tinder gör en osynlig, de vill man ska köpa boostar. Frustrerande då det funkade så bra förr. Har Bara gratisversionen nu.

Självklart! Hur ska de annars gå tillräckligt mkt plus? Bara reklamintäkter räcker inte.
Senast redigerad av lakritc 2022-06-30 kl. 22:01.
Citera
2022-06-30, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av didi2

Radera och gör nytt konto efter tre ronder. Det är helt dött annars.
Citera
2022-06-30, 22:58
Medlem
Citat:
Radera och gör nytt konto efter tre ronder. Det är helt dött annars.
Aha tack, får väl prova, men är bitter på svinen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in