Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Har någon annan gjort det jag gjort i tråden? Nope
Bara massa gnäll
Jag kan också markera toppar och dippar i en graf. Får jag cred då? Eller har du och ”the confermator” patent på det?
Confermator har fortfarande inte haft ett enda rätt. Du däremot har faktiskt prickat typ 25% rätt. Förvisso 75% fel men ändå. Om du counter-tradear dig själv kommer du göra pengar.