Citat:
Ursprungligen postat av
Teddyrosevelt
Det måste väl finnas något snyggare alternativ än ryggsäck / plastpåse?! Jag kan liksom inte gå runt med plastpåse känner jag men samtidigt obekvämt med ryggsäck och då måste jag förhålla mig till den saken hela dagen och ibland stöter man på viktiga klienter och går man runt på en ryggsäck ser man proffsig ut (not, och ja jag är lite petig nu såklart ingen bryr sig naturligtvis)
Det är väl bara att ha den i handen? Jag antar att du åker bil till jobbet eftersom du tycker att det är viktigt att hålla stilen, så då är det ingen lång sträcka som du behöver bära matlådan?
Jag brukar ha axelremsväska, och de gånger jag har matlåda med mig så får den hänga med där, men jag antar att det skulle gå bra utan väska också. (Jag har dock ofta andra prylar som jag behöver bära med mig, så det är enklast att ha allt i en väska. Om andra tycker att den är snygg vet jag inte, men jag tycker det, och den var ganska dyr, så någon kanske blir lite imponerad.)
Köper du billiga matlådor från Wish e.d så kan du dessutom kasta dem när du har ätit klart. Då blir det bara en väg som du behöver bära matlådan och riskera att någon ser dig.