• 1
  • 2
2022-06-15, 22:36
Medlem
Hur bär ni med er matlådor till jobbet?

Jag jobbar inom finans och bär kavajs och grejer på jobbet. De flesta av mina kollegor vet knappt vad protein stavas och äter ute mat hela tiden där makrot är helt åt hilvitti om man vill bygga muskler

Känns så himla konstigt att ha med sig matlådan i en ryggsäck dock och tänkte att jag frågar flashback vad alla kontorsgubbar och kvinnor använder för bärmedel till eran lunch låda!

Det måste väl finnas något snyggare alternativ än ryggsäck / plastpåse?! Jag kan liksom inte gå runt med plastpåse känner jag men samtidigt obekvämt med ryggsäck och då måste jag förhålla mig till den saken hela dagen och ibland stöter man på viktiga klienter och går man runt på en ryggsäck ser man proffsig ut (not, och ja jag är lite petig nu såklart ingen bryr sig naturligtvis)
Citera
2022-06-15, 22:37
Medlem
I en plastpåse som är i en ryggsäck.

Edit: Kan tillägga att jag jobbar på vanligt kontor utan fysisk kundkontakt.
Citera
2022-06-15, 22:38
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Portfölj eller doktorsväska?
Citera
2022-06-15, 22:41
Medlem
Finns ju många lunchkassar/påsar i rätt storlek avsedda för dessa, bara och googla
Citera
2022-06-15, 22:43
Medlem
21512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Det måste väl finnas något snyggare alternativ än ryggsäck / plastpåse?! Jag kan liksom inte gå runt med plastpåse känner jag men samtidigt obekvämt med ryggsäck och då måste jag förhålla mig till den saken hela dagen och ibland stöter man på viktiga klienter och går man runt på en ryggsäck ser man proffsig ut (not, och ja jag är lite petig nu såklart ingen bryr sig naturligtvis)
Vad är det för fel med att ha en ryggsäck liksom? Men om du vill se lite proffsigare ut kanske du ska skaffa dig en laptopväska. Det finns oproffsiga såna på Biltema för 249kr t.ex. Eller varför inte ett laptopfodral från Gucci för 10.538kr? Själv har jag alltid bara kört med en plastpåse.
Citera
2022-06-15, 22:45
Medlem
I en plastpåse som stoppas i en ryggsäck.

Oftast blir det en systemetpåse. Det ger lite alkisvibbar, kan tycka det är kul
Citera
2022-06-15, 22:51
Medlem
Liberationfronts avatar
I min becknarväska; är VD inom VVS.
Citera
2022-06-16, 01:47
Medlem
MyJustices avatar
I handen .
lägger den på bilgolvet -
sen tar jag den i Handen med in till värmeskåpet
Citera
2022-06-16, 02:38
Medlem
I en liten kylväska.
Citera
2022-06-16, 03:52
Medlem
Andersdamaans avatar
Kärlet läggs i en påse som sedan läggs på durken i bilen.
Har en smedja samt jobbar även som hovslagare.
Citera
2022-06-16, 05:18
Bannlyst
I Atache väska med handboja
Citera
2022-06-16, 05:31
Medlem
Varför bryr sig folk så djävla mycket om vad andra tycker och tänker? Vill du komma med matlådan i ryggan, eller en systempåse, så gör det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in