2022-06-30, 18:55
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pearsaga
Kan inte öppna filen. Nån som kan screenshotta?
Det tänker jag inte men se min nya avatar.

Såg skolbilden tidigare och då såg han rätt "skev" ut vill jag minnas. Såg mer normal ut senare då.
Citera
2022-06-30, 18:56
Medlem
Pearsagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det tänker jag inte men se min nya avatar.
👍👍
Citera
2022-06-30, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Hans ” senaste historia låter precis lika trovärdig som när Jennie Olsson dödade sin kollega Erik ! Hon blev dit tvingas av två hemska killar som hon var skyldig pengar ! Hennes bild på dessa kunde varit återskapat och ritat av en 5 åring 🙄 Om denna man nu inte döms för mordet på Malin så kan vi lika gärna slopa rättsystemet och starta ett eget … vi tar lagen i egna händer . Att han m bihang stått och runkat och snurrar runt ??? Ja såklart då skvätt väl den där sperma droppen precis på hennes tröja ? Det måste varit en jäkla fontän eftersom den t.o.m. lyckades tränga igenom grankvistar som hon låg under ? I morgon ska han ju berätta att han blev misshandlad också och har ärr efter detta 👍
Har läst och hört om många mordfall och detta måste hamna på nr 1 … största rättsskandalen om en sjuk mytoman stal showen för 26 år sedan och gick fri . Om inte DNA från hans sperma på hennes kläder leder till en fällande dom så kan nästkommande mördare skylla på runk kalas ute i det fria och ligger det en död människa i skottlinjen så är ett bara ett olyckligt sammanträffande
Han kan inte jämföras med
andra mördarna som ljuger
finns hur många som helst, tex carl-bildts
kusin mördade en kvinna kallblodigt o diktade ihop en märklig story om hur detta gått till
men i Malin fallet, har hans historier varit många o helt märkligat olika,
Inte bara EN fantasifull förklaring, utan många olika under alla tidigare förhör.
Han går inte riktigt likna vid mördare som fantiserar ihop EN påghittiad sanning,
han har varierat sina beskrivningar väldigt olika under alla förhör o rättegångar..
Citera
2022-06-30, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KriminoLogisk
Skumt, jag får inte upp något klipp. Bara text och en tecknad bild.
https://streamable.com/u2u6li
Här är klippet som fanns tidigare, ursäkta omstarts-rap
Citera
2022-06-30, 19:05
Medlem
il-ciclones avatar
Måste ju nästan vara bättre för pervot om han blir inlåst några år.
Annars ser framför mig första dagen tillbaka på jobbet, Olof kliver in i fikarummet, det blir först helt tyst, och sedan ropar någon: Grupprunkaren är här!
Kan bara tänka mig hur många öknamn som kommer hittas på efter alla hans rövarhistorier.
Citera
2022-06-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Någon reporter skrev .. tunnhårig och skägg och stor .. förmodar tjock .
Den tecknade bilden som var uppe såg ut o vara just så samt glasögon

Lite som en tjockare data nörd
Citera
2022-06-30, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Den tecknade bilden som var uppe såg ut o vara just så samt glasögon

Lite som en tjockare data nörd
Det svarta skägget, det bör väl vara färgat? Hans hår gick väl mer åt cendré?
Det ser inte ut att vara ett vårdat kraftigt skägg, snarare som transplanterat könshår, av teckningen att döma.

Jag får inte ihop bilden av honom, det spretar så.
Han måste väl rimligtvis blivit fotad vid den senaste häktningen?! Varför ska han skyddas?
Citera
2022-06-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det svarta skägget, det bör väl vara färgat? Hans hår gick väl mer åt cendré?
Det ser inte ut att vara ett vårdat kraftigt skägg, snarare som transplanterat könshår, av teckningen att döma.

Jag får inte ihop bilden av honom, det spretar så.
Han måste väl rimligtvis blivit fotad vid den senaste häktningen?! Varför ska han skyddas?

Media publicerar inte bilder på någon som inte är dömd för brott. Att vara misstänkt och prövas i rättegång räcker inte. Bilder brukar normalt släppas om skyldig dom kommer.
Citera
2022-06-30, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KriminoLogisk
Media publicerar inte bilder på någon som inte är dömd för brott. Att vara misstänkt och prövas i rättegång räcker inte. Bilder brukar normalt släppas om skyldig dom kommer.
Jag vet, men det finns ju inga bilder från när han dömdes heller i tingsrätten.
Ett foto från förra häktningen, har kommit ut nu, säkerligen av "misstag".
Det finns andra brottslingar som skyddas, trots att de dömts.
Citera
2022-06-30, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nja, han verkar inte tänka förnuftigt alls, han har ju också tidigare levererat helt hårresande förklaringar, helt klart är hans tankegångar väldigt onormala, det liknar faktiskt hur scitzos kan uppleva en händelse, men hade han varit slug så hade han fortsatt hävda minnesförlust.
vi Vet inte om han verkligen ingått i nåt runk-gäng, det kanske finns såna kompis-dårar
och han plockar fram och blandar ihop dessa minnen i denna nya historia.

Hans berättelser har ju alltid varit mkt märkliga, så det var väntat att han skulle skapa en ny variant som är knepiga precis som tidigare, tex det att Malin skulle sålt sig.-om han verkligen har skam o skulkänslor så vore det enda logiska att fortsätta hävda minnesförlust..och inte en sådan gängjistoria som nu togs fram
Han är en märklig man.
Tragiskt för hans familj
och otäckt för Malins familj att få höra hans konstiga nya version.
Så synd om alla närstående till Malin
men också hans egna anhöriga som så klart lider över att detta aldrig blir rätt förklarat.
Schizo... Vi får se om det framöver blir känt vad eventuella psykiatriska utredningar säger. Just nu utgår nog jag ifrån att han ljuger ihop historier, alltså sprider desinformation, allt för att skjuta ifrån sig ansvaret och för att glra det svårare för de som anklagar honom att reda ut vad som har hänt och vad som inte har hänt. Vet inte själv vad som kännetecknar de som ändrar sin version om och om igen. Vi får förhoppningsvis se om du är inne på rätt spår. Jag tror inte det men kan ha fel.
Avslutningsvis, multipel personlighetsstörning, tror jag många läkare och forskare sedan en tid tillbaka ser som något som inte fanns eller finns...
Senast redigerad av PooSausage 2022-06-30 kl. 19:49.
Citera
2022-06-30, 19:51
Medlem
Nu får han ta och erkänna... Han har kostat tillräckligt med tid och pengar för både anhöriga och skattebetalare..
Om han inte gör det, så hoppas jag att någon tar honom av daga.. Den lilla pissråttan!
Citera
2022-06-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag vet, men det finns ju inga bilder från när han dömdes heller i tingsrätten.
Ett foto från förra häktningen, har kommit ut nu, säkerligen av "misstag".
Det finns andra brottslingar som skyddas, trots att de dömts.

Pga hans låga ålder vid tillfället. Lyckta dörrar i rättsalen och täckt på vägen in/ut.

Jag tror och hoppas det finns och kommer ut bilder efter detta. När han döms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in