2022-06-30, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Om nu denne "galning" mot all förmodan skulle gå fri(Gud Förbjude) ..Vem skulle vilja ha detta pervo anställd efter denna snaskiga berättelse??
Max 8 års fängelse, känns inte rimligt. Bedöms psykiskt frisk. Tjofjöjt
Har han kvar anställningen och har beviljats tjänstledigt?
Citera
2022-06-30, 15:44
Medlem
il-ciclones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
– Där stannar vi till på en väg och kliver ut och säger att vi ska runka ikapp. Alla fick utlösning och sen snurrade vi runt lite till."

Funderar på att slå en signal till några kompisar och se om dom hänger med ut på en grupprunk Olof style. Vi kanske till och med har samma otur som Olof och det råkar ligga en sexual mördad tjej precis där vi avslutar.
Citera
2022-06-30, 15:49
Medlem
Detta blir bara sjukare och sjukare. Dom har alltså stått och runkat över Malins döda kropp. Erkänn din sjuka jävel 😡
Citera
2022-06-30, 15:51
Medlem
mjayzs avatar
Ändå bra gjort att få utlösning 4 gånger på mindre än 2? timmar, i minusgrader, i grupp.

Imponerande.
Citera
2022-06-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hpas
Detta blir bara sjukare och sjukare. Dom har alltså stått och runkat över Malins döda kropp. Erkänn din sjuka jävel 😡

Jag håller med. Att han tiilåts hålla på med sina sjuka fantasier är något oerhört alltså. Det borde räknas som domstolstrots.
Citera
2022-06-30, 15:55
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Tack för delningen!

Väldigt tydliga bilder från teknisk undersökningen av DNA fynden från insidan av jeansen. Och inte minst det intressanta meddelande i slutet från kusinen.
Mycket intressant meddelande från kusinen.
Jag hoppas verkligen att denna psykopat blir dömd, tyvärr tror jag inte att så blir fallet.
Citera
2022-06-30, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hpas
Man blir så förbannad när man läser hans lögner, vilken normal människa ställer sig och runkar på en död.
Blir han inte inburad då är det helt sjukt 🤬
Citera
2022-06-30, 15:58
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Om nu denne "galning" mot all förmodan skulle gå fri(Gud Förbjude) ..Vem skulle vilja ha detta pervo anställd efter denna snaskiga berättelse??

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Max 8 års fängelse, känns inte rimligt. Bedöms psykiskt frisk. Tjofjöjt
Har han kvar anställningen och har beviljats tjänstledigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Inneharjaktlicens
Jag håller med. Att han tiilåts hålla på med sina sjuka fantasier är något oerhört alltså. Det borde räknas som domstolstrots.
Ibland önskar jag att man skulle komma undan med att starta en insamling där pengarna kommer gå till den som först misshandlar Olof så brutalt att hela hans ansikte möbleras om.

Segrar inte rättvisan denna gång så lider jag ännu mer med hennes anhöriga som har kämpat i åratal.
Önskar att jag var på plats vid rättegången.

All cred till er som befinner er på plats och rapporterar! Ni är guldvärda.
Citera
2022-06-30, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Ibland önskar jag att man skulle komma undan med att starta en insamling där pengarna kommer gå till den som först misshandlar Olof så brutalt att hela hans ansikte möbleras om.

Segrar inte rättvisan denna gång så lider jag ännu mer med hennes anhöriga som har kämpat i åratal.
Önskar att jag var på plats vid rättegången.

All cred till er som befinner er på plats och rapporterar! Ni är guldvärda.

Jag tror att allmänheten kommer att hantera Olof om/när han kommer ut och därtill fått ett saftigt skadestånd.
Citera
2022-06-30, 16:01
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjayz
Ändå bra gjort att få utlösning 4 gånger på mindre än 2? timmar, i minusgrader, i grupp.

Imponerande.

Till hans försvar ska sägas att han var 18 år vid tillfället. min minnesbild av den tiden är att fyra utlösningar på två timmar vore tämligen enkelt att fixa.

Med det sagt tror inte jag heller ett skvatt på den här nypåkomna skrönan.
Citera
2022-06-30, 16:02
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjayz

Imponerande.

Lik är väldigt upptändande förstår du väl. Olof kan spruta hur många gånger som helst bara han har tillgång till mördade flickor.
Citera
2022-06-30, 16:02
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inneharjaktlicens
Jag tror att allmänheten kommer att hantera Olof om/när han kommer ut och därtill fått ett saftigt skadestånd.
Varför tror du det?

Det har ju uppenbarligen inte skett än, även fast det har varit uppenbart att Olof är gärningsmannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in