2022-06-30, 16:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Ibland önskar jag att man skulle komma undan med att starta en insamling där pengarna kommer gå till den som först misshandlar Olof så brutalt att hela hans ansikte möbleras om.

Segrar inte rättvisan denna gång så lider jag ännu mer med hennes anhöriga som har kämpat i åratal.
Önskar att jag var på plats vid rättegången.

All cred till er som befinner er på plats och rapporterar! Ni är guldvärda.
Så obeskrivligt hemskt att Malins anhöriga får detta i ansiktet av Olof, som sitter och berättar lugnt om vad han och bukakke-Mollgans ägnat sig åt.

Jag tror att om man tar allt han säger idag och skalar bort runk-gänget så ligger nog sanningen där.

Han kanske erbjöd sig att visa vägen, råkar döda henne, förvarar henne i presenning, flyttar kroppen med bil ibland för att sen gömma henne i skogen.
Citera
2022-06-30, 16:05
Medlem
Exakt det jag förutspådde för ett antal veckor sedan blev hans story, ända skillnaden är att han inte var själv!? utan i grupp om 4 st. Helt jävla sjukt alltså. Nej du O.. denna saga kan ingen frisk människa i världen köpa
Citera
2022-06-30, 16:07
Medlem
StigaSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av il-ciclone
Funderar på att slå en signal till några kompisar och se om dom hänger med ut på en grupprunk Olof style. Vi kanske till och med har samma otur som Olof och det råkar ligga en sexual mördad tjej precis där vi avslutar.

Om han tror att rätten går på hans helt fantastiska fantasier så tror han jävligt fel den här gången.
Citera
2022-06-30, 16:17
Medlem
Ett desperat försök att förklara sin spermabesudling på Malin. Lättare att hitta på att runkandet var på "ledarens" order och initiativ än att säga som det var - att han var själv på platsen med kroppen och är en pervers sjuk mördare. Han vill mildra sin dom till brott mot griftefriden.

Det finns sannolikt inte fler än en handfull personer i hela landet som tror på honom.

Det här var det bästa han kunde komma på efter år av betänketid.

Intressant att höra hur hovrätten dömer. Att han varit på platsen är numera erkänt men är det bevisat bortom allt rimligt tvivel att det var han som dödade henne? Rätten kommer helt säkert att avfärda dom okända grupprunkspojkarna som dök upp så lämpligt idag.
Citera
2022-06-30, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Ett desperat försök att förklara sin spermabesudling på Malin. Lättare att hitta på att runkandet var på "ledarens" order och initiativ än att säga som det var - att han var själv på platsen med kroppen och är en pervers sjuk mördare. Han vill mildra sin dom till brott mot griftefriden.

Det finns sannolikt inte fler än en handfull personer i hela landet som tror på honom.

Det här var det bästa han kunde komma på efter år av betänketid.

Intressant att höra hur hovrätten dömer. Att han varit på platsen är numera erkänt men är det bevisat bortom allt rimligt tvivel att det var han som dödade henne? Rätten kommer helt säkert att avfärda dom okända grupprunkspojkarna som dök upp så lämpligt idag.

Brott mot griftefriden är preskriberat vid det här laget...
Citera
2022-06-30, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Brott mot griftefriden är preskriberat vid det här laget...

Ja det har du helt rätt i!
Citera
2022-06-30, 16:36
Medlem
Pörrs avatar
Han gör ju det klassiska att anpassa sin historia till de bevis som läggs fram, men sedan kan man ju anpassa och man kan anpassa. Detta var kanske lite väl påhittigt.
Citera
2022-06-30, 16:37
Medlem
Rätten kommer att helt avfärda Olofs lögn om grupprunken med ungefär ”den tilltalades berättelse av förloppet kan lämnas helt utan hänseende”.

Vidare, OM det nu skulle vara så som Olof säger, varför inga andra DNA-spår i form av sperma? Allt han säger är osannolikt, fria fantasier och lögner.

Äckel.
Citera
2022-06-30, 16:46
Medlem
Man känner sig verkligen illa till mods när man hör alla dessa lögner, denna karljävel sitter och vräker ur sig under rättegången. Ta bara hans fantasi utläggningar om allt runkande med gänget i tid och otid. Men den frekvensen fanns väl bara urinröret kvar till slut! Värre lögnaktig rappakalja har jag aldrig hört!

Han är en lögnhals, en empatilös ynkrygg, en vämjelig pervers extremavart, en mördare som kommer få sona sina handlingar.

Stå för vad du gjort OW och berätta sanningen, ljug inte som hästar travar!
Citera
2022-06-30, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Det bevisar inte alls att han är skyldig, så kan man inte tänka. Ponera att någon av hans helt idiotiska berättelser stämmer.
Alltså t ex att han och Malin hade sex efter att Malin ville sälja sig till honom, alternativt dagens historia med att han har onanerat på henne efter döden. Då hade ju nekandet av topsning lika väl kunnat bero på att han inte ville kopplas till sperman (som han visste fanns där) eftersom han då kunde bli oskyldigt beskylld för mordet.

Givetvis tror jag inte ett ögonblick på att det skulle vara så, och jag är dessutom säker på att bevisningen håller och att rätten inte sätter någon som helst tilltro till hans berättelse/r. Men vill bara förklara att man juridiskt/rättsligt inte kan dra sådana slutsatser som du nyss gjorde :-)

Du har rätt!
Det verkar misstänkt bara, hade han varit oskyldig skulle han gått med på att tipsa sig. Apropå dessa historier så verkar han ju även vara mytoman.
Citera
2022-06-30, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Så obeskrivligt hemskt att Malins anhöriga får detta i ansiktet av Olof, som sitter och berättar lugnt om vad han och bukakke-Mollgans ägnat sig åt.

Jag tror att om man tar allt han säger idag och skalar bort runk-gänget så ligger nog sanningen där.

Han kanske erbjöd sig att visa vägen, råkar döda henne, förvarar henne i presenning, flyttar kroppen med bil ibland för att sen gömma henne i skogen.

Råkar döda med sju knivhugg i ryggen?
Citera
2022-06-30, 16:56
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Råkar döda med sju knivhugg i ryggen?

Ja. Riktigt oflyt. Det är skitjobbigt när sånt händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in