2022-06-29, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Jag håller fast vid vad jag har sagt, du kommer inte träffa en bra kille, en bra kille går på en tjejs personlighet i första hand och det saknar tyvärr du.

Men du kan fortsätta sitta och skriva som du gör.

Jag tror inte min syn är speciellt annorlunda faktiskt.
Att jag tycker killar som är med på tinder är töntar.
Samt att incels är losers har jag för mig att det andra var.
Jag tror att det är vanliga åsikter

Och på tal om incels så sitter dessa på tinder och tror de ska få matchningar.
Jag såg i mitt flöde på tinder av killar som hade likeat mig att det fanns en del som såg ut som incels.
och jag likeade en för skojs skull och självklart var jag enda matchningen han hade fått. Han var till och med 30+

Så jag rekommenderar inte tinder om killen är lägre än en 5a, isåfall bara om han tycker att det är kul att slösa tid. Annars försök med något annat istället, tinder är inte för alla.

Jag satt och läste igenom alla presentationer helt i onödan jag också, eftersom många killar skriver inte ens sin presentation själv utan hittar en mall på nätet vad det "ska stå". Snacka om misslyckat.
Men eftersom de bara är ute efter sex så bryr de sig ju inte.
Citera
2022-06-29, 08:25
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Jag håller fast vid vad jag har sagt, du kommer inte träffa en bra kille, en bra kille går på en tjejs personlighet i första hand och det saknar tyvärr du.

Men du kan fortsätta sitta och skriva som du gör.

Hur kan du avgöra en personlighet på en sida som Tinder?

Det är ju det som du inte kan riktigt..
Det är ju annorlunda om du träffar en människa i verkligheten och ser hur dessa är på riktigt olikt ett foto på Tinder

Jag uppfattas som väldigt framåt, öppen och social på mina sociala medier/eller när jag har studerat online. Baserat på mitt utseende tyckte folk att jag ska vara en tjej som tar för mig/har lite hög ton

När jag träffade människorna jag hade studerat med på 3 år under vår dag då vi skulle få våra betyg tyckte alla män att jag var annorlunda. Vet inte om det var negativt eller positivt

Jag uppfattades som blyg, tillbakadragen och väldigt tystlåten och ändå hade dessa sett mig på video, online föreläsningar varje dag

Hur kan man ens se någon personlighet online?

När jag blev tillfrågad vem kvinnan som var online på föreläsningar/videos så sa jag att verkligheten stämmer mer med mig.

Det är ju tyvärr jag. Jag kanske ser bra ut för 95 % av befolkningen men jag är ju sjukt tråkig då jag är tillbakadragen/blyg
Citera
2022-06-29, 08:26
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Konstigt att alla killar jag träffat irl blir intresserad av min personlighet då.
Killarna på tinder har endast bilden att gå på, och likeasen av alla desperata på tinder säger inte mycket, så jag räknar inte ens med dessa.

Jag kan regga mig på en seriös sida och jag skulle hitta en bra kille på direkten.
Själv då? 0 matchningar på tinder antar jag.

Dom killarna som faller för din personlighet är inga bra killar.

Nej jag använder inte tinder, men skulle aldrig kalla folk för töntar.
Citera
2022-06-29, 08:36
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Jag läser ju vad Jendy skriver här på flashback och då anser jag att hon har en dålig personlighet.

Men hon har rätt att Tinder är en sexsajt
Under min paus skaffade jag Tinder kanske någon vecka och då kom jag upp på 2000 matchningar.

Ingen man var seriös förutom dessa som var mindre attraktiva dvs som hade rejäla utbildningar/och hade glasögon och såg ut som man läst hela lagboken. Det är ju mina slags typ av män så hade jag lätt nappat på såna män men dessa blev mer och mer desperata när vi skrev vilket jag gjorde att jag avinstallerade appen.

Badoo är ännu värre tyvärr och den är värre på grund av 1 man som ser rejält bra ut med sin jacuzzi sving, hus och bil vinner över alla män som har bra personligheter. Det är inte lätt att se igenom såna män när man är naiv som kvinna då han har precis ALLT

Jag skrev dock ”Skippa skitsnacket hunkey punkey”. Jag går inte på ditt skitsnack att du är singel och att du letar på en sida som Tinder/Badoo

En sån man som dig borde vara gift nu vid detta lag skrev jag. Jag är inte som alla andra kvinnor och ska hoppa i din jacuzzi svinga

Då borde han bli mer och mer desperat för han förlorade ett fan
Citera
2022-06-29, 08:39
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Men hon har rätt att Tinder är en sexsajt
Under min paus skaffade jag Tinder kanske någon vecka och då kom jag upp på 2000 matchningar.

Ingen man var seriös förutom dessa som var mindre attraktiva dvs som hade rejäla utbildningar/och hade glasögon och såg ut som man läst hela lagboken. Det är ju mina slags typ av män så hade jag lätt nappat på såna män men dessa blev mer och mer desperata när vi skrev vilket jag gjorde att jag avinstallerade appen.

Badoo är ännu värre tyvärr och den är värre på grund av 1 man som ser rejält bra ut med sin jacuzzi sving, hus och bil vinner över alla män som har bra personligheter. Det är inte lätt att se igenom såna män när man är naiv som kvinna då han har precis ALLT

Jag skrev dock ”Skippa skitsnacket hunkey punkey”. Jag går inte på ditt skitsnack att du är singel och att du letar på en sida som Tinder/Badoo

En sån man som dig borde vara gift nu vid detta lag skrev jag. Jag är inte som alla andra kvinnor och ska hoppa i din jacuzzi svinga

Då borde han bli mer och mer desperat för han förlorade ett fan

Jag säger inte att många inte väljer tinder pga att man vill ha sex men man kan inte dra alla över en kam vilket hon gör.
Citera
2022-06-29, 08:46
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Jag säger inte att många inte väljer tinder pga att man vill ha sex men man kan inte dra alla över en kam vilket hon gör.

Jag skrev att Tinder sänker mäns självförtroende och därför skulle jag inte skaffa den. Det som gjorde min bedömning är att jag under min paus träffade en man som hade master inom juridik.

Han var blond, glasögon, och var attraktiv men förmodligen hade han inte fått matchningar då han inte har det typiska utseendet för Tinder

Jag klickade JA dock för jag kunde se en personlighet som ingen annan hade.

Han började först och främst ifrågasätta om jag spelar honom. Varför jag klickade JA på honom. Varför han valdes ut. Det blev en massa intensiva frågor/funderingar

Jag fick ge en rejäl förklaring till varför jag klickade JA på honom. Det var som att jag satt på en rättegång och under ett förhör

Sedan klickade jag JA på en läkare. Han började förhöra mig om varför jag föll för honom.

Jag blev ju bara förhörd av männen jag verkligen föll för. Det kan ju vara så att dessa män har blivit rejält ”knäckta” av kvinnor som är attraktiva

Jag ser som sagt vilka män som sticker ut i personlighet även online vilket gör att jag har en annan dragningskraft än andra kvinnor
Citera
2022-06-29, 08:52
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Jag tror män behöver bli mindre desperata när det gäller attraktiva kvinnor. Attraktiva kvinnor har bara ett yttre skal på sociala medier eller dejtingappar som Tinder men hon har dock ett rejäl tråkig personlighet.

Det visar dock inte sidor som Tinder. Mannen klickar på ett foto och blir förälskad i ett utseende utan att ha mött personen bakom fotot som är lika tråkig som jag är.

Jag har mött kvinnor som är mindre attraktiva än mig och dessa kvinnor har fått mig skratta och jag blir helt fascinerad av deras personligheter

Attraktiva kvinnor får aldrig jobba för sin personlighet vilket Tinder visar egentligen därav tycker jag män ska gå tillbaka och börja ragga i verkligheten istället
Citera
2022-06-29, 08:56
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Jag tror män behöver bli mindre desperata när det gäller attraktiva kvinnor. Attraktiva kvinnor har bara ett yttre skal på sociala medier eller dejtingappar som Tinder men hon har dock ett rejäl tråkig personlighet.

Det visar dock inte sidor som Tinder. Mannen klickar på ett foto och blir förälskad i ett utseende utan att ha mött personen bakom fotot som är lika tråkig som jag är.

Jag har mött kvinnor som är mindre attraktiva än mig och dessa kvinnor har fått mig skratta och jag blir helt fascinerad av deras personligheter

Attraktiva kvinnor får aldrig jobba för sin personlighet vilket Tinder visar egentligen därav tycker jag män ska gå tillbaka och börja ragga i verkligheten istället

Håller med till 100%, jag skulle aldrig falla för en tjej som många anser är en 10a utseendemässigt, oftast har hon ingen vidare personlighet.
Citera
2022-06-29, 09:02
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Håller med till 100%, jag skulle aldrig falla för en tjej som många anser är en 10a utseendemässigt, oftast har hon ingen vidare personlighet.

Du har olikt andra män förstått detta. Ett utseende kommer också att tina bort. Nu valde jag att inte ha någon beskrivning alls av mig på Tinder. Det skulle se så falskt ut att både vara extremt snygg och ha en massa examen.

Jag tänkte att författaren får göra sin egen manus av mig.

Tanken var ju att se hur jag uppfattas av det motsatta könet. Sanningen gör ont men det intressanta att appen gjorde att ingen man kunde se vem jag är/uppfatta mig korrekt. Alla trodde att jag var en bimbo och jag fick en massa meddelanden om att knulla/sex och kukbilder.

Jag valde att bara berätta vem jag är för männen som inte fick matchningar/eller inte valdes på grund av mindre attraktiva utseenden. Då var en annan respekt för mig

Därför tror jag appen Tinder är allt annat än seriöst tyvärr
Citera
2022-06-29, 10:35
Medlem
Citat:
Dom killarna som faller för din personlighet är inga bra killar.

Nej jag använder inte tinder, men skulle aldrig kalla folk för töntar.

Jag tror nog att det är bra killar.
På tinder och andra dejtingsidor kan man inte ens gå på personlighet.
Det är bara en bild.

Citat:
Jag läser av att hon har en ärlig personlighet.
Jag uppfattas som att ha dålig personlighet men folk som är riktigt nära/kära älskar mig för man förstår mig. Personligheter är riktigt svåra att avgöra på forum eller online anser jag.

Jag brukar se det som att alla artister och marknadsför sig men vissa sitter bakom fejkade personligheter och andra vill vara sig själva

Jag tror som dig att det är svårt avgöra personligheten på tinder.

Och det är en ytlig och oseriös app eftersom man bara väljer bland bilder.
Men eftesom många är där för att ha sex så spelar det ingen roll, då behövs det endast en bild.
Citera
2022-06-29, 10:57
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag tror nog att det är bra killar.
På tinder och andra dejtingsidor kan man inte ens gå på personlighet.
Det är bara en bild.

Jag tror som dig att det är svårt avgöra personligheten på tinder.

Och det är en ytlig och oseriös app eftersom man bara väljer bland bilder.
Men eftesom många är där för att ha sex så spelar det ingen roll, då behövs det endast en bild.

Det var därför som jag höll med dig om mycket. Tinder utnyttjar att män är visuella i sitt sökande därav behöver en attraktiv kvinna knappt visa mer än snygga foton med filters. Har hon dessutom genomgått skönhetsoperationer/fillers så är det ju kört för kvinnor som har riktigt bra personligheter

Ju mer klick en kvinna får desto mer hennes profil visas för män därav hamnar hon på topplistan för Tinder sollar ju på vilka knapptryck män gör eftersom det är betalande kunder

Så fungerar ju all social media därav poserar alla kvinnor nakna/eller visar halva arslet för att få uppmärksamhet.

I verkligheten kan dock män göra sollandet själva. Som jag skrev tidigare i mitt inlägg så är mannen manusförfattaren av dina bilder/foton men män är så visuella så om jag skulle ha en röd klänning, snygg figur och klack så han skulle vara kär speciellt om man ser ungdomlig ut men det står inte om jag jobbar som yrkesmördare på kvällar. Jag behöver inte göra det heller då män går på utseende mestadels därav är såna appar useless för män som söker seriöst

Jag har en kollega som har barn och han ligger konstant genom Tinder. Han får så mycket ligg att han inte behöver en kvinna i sitt liv. Han skulle dock aldrig skicka kukbilder/knullsidor/meddalanden om hur han vill knulla mig till mig då han har skrivit att han vet vad jag är för sorts kvinna. Varför skulle han pröva på en kvinna som är omöjlig att få i säng

Medan på Tinder så uppfattades jag av 95 % av männen som ensam och stark kvinna som lever för sex/för att ligga med en man varje dag

Så uppfattas jag av män på internationella sidor också. Folk blir ju helt paffa av min personlighet senare

Det man ser på ett foto hur manuset speglas i folks huvuden. Kvinnor uppfattar mig som en ”bitch” för att jag ser ut som en.

Det är bara vissa män som ser igenom mig online och det är incels. Dessa män är dock så osäkra på grund av samhället så man skulle aldrig klicka JA på min profil och man skulle aldrig gå fram till mig i verkligheten heller
Citera
2022-06-29, 13:16
Medlem
Citat:
Det var därför som jag höll med dig om mycket. Tinder utnyttjar att män är visuella i sitt sökande därav behöver en attraktiv kvinna knappt visa mer än snygga foton med filters. Har hon dessutom genomgått skönhetsoperationer/fillers så är det ju kört för kvinnor som har riktigt bra personligheter

Ju mer klick en kvinna får desto mer hennes profil visas för män därav hamnar hon på topplistan för Tinder sollar ju på vilka knapptryck män gör eftersom det är betalande kunder

Så fungerar ju all social media därav poserar alla kvinnor nakna/eller visar halva arslet för att få uppmärksamhet.

I verkligheten kan dock män göra sollandet själva. Som jag skrev tidigare i mitt inlägg så är mannen manusförfattaren av dina bilder/foton men män är så visuella så om jag skulle ha en röd klänning, snygg figur och klack så han skulle vara kär speciellt om man ser ungdomlig ut men det står inte om jag jobbar som yrkesmördare på kvällar. Jag behöver inte göra det heller då män går på utseende mestadels därav är såna appar useless för män som söker seriöst

Jag har en kollega som har barn och han ligger konstant genom Tinder. Han får så mycket ligg att han inte behöver en kvinna i sitt liv. Han skulle dock aldrig skicka kukbilder/knullsidor/meddalanden om hur han vill knulla mig till mig då han har skrivit att han vet vad jag är för sorts kvinna. Varför skulle han pröva på en kvinna som är omöjlig att få i säng

Medan på Tinder så uppfattades jag av 95 % av männen som ensam och stark kvinna som lever för sex/för att ligga med en man varje dag

Så uppfattas jag av män på internationella sidor också. Folk blir ju helt paffa av min personlighet senare

Det man ser på ett foto hur manuset speglas i folks huvuden. Kvinnor uppfattar mig som en ”bitch” för att jag ser ut som en.

Det är bara vissa män som ser igenom mig online och det är incels. Dessa män är dock så osäkra på grund av samhället så man skulle aldrig klicka JA på min profil och man skulle aldrig gå fram till mig i verkligheten heller

Det blir lite så att man får gissa personligheten utifrån bilden.
Om man nu söker seriöst alltså. De som är ute efter sex inte bryr sig så mycket om personligheten.
Och isåfall om man är seriös kanske man likear den man tror man passar med, sedan kanske det visar sig att det inte stämmer.
Hur ser en bitch ut förresten?
Jag ser snäll ut, och jag får många likeas av incels.
Går fram i verkligheten gör de dock inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in