2022-05-29, 10:48
Medlem
.Hellraiser.s avatar
I munnen och där bak tror jag inte e så jätteovanligt.

Båda i samma hål elr en i fittan och en i analen tror ja e rätt ovanligt. Krävs liksom lite skill att få in båda och få dom att gnugga in o ut. samt om båda e i samma typ i analen måste analen va rätt uttänjd.
Citera
2022-05-30, 13:37
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Fyfan vilka snuskgubbe-vibbar på er. Hemska bilder man får i huvudet. Skaffa ett rum.
Oja, det är det som är det härliga och för att du ska må lite bättre i din prydhet så kan jag garantera att vi inte gör något offentligt och där andra än intresserade kan se... ;-)
Citera
2022-05-31, 14:10
Medlem
leksak + i vardera hål är nog vanligare än man tror
Citera
2022-06-01, 20:07
Medlem
PhG.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Fyfan vilka snuskgubbe-vibbar på er. Hemska bilder man får i huvudet. Skaffa ett rum.

Känns som jag måste nyansera bilden du har i huvudet, det är alltså inte bara unga kvinnor som dubbelmackas utan även kvinnor i 30-40 årsåldern och så vidare. Kände att jag ville ge ett bredare perspektiv till det hela.
Hoppas att bilden i ditt huvud blev bättre, om inte så har jag i alla fall gjort ett försök

Citera
2022-06-21, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hard2022
Har tyvärr aldrig testat att vara två killar som samtidigt knullar tjejens fitta. Att vara två eller tre killar som tar var sitt hål är inte fel och det har jag varit med om ett antal gånger.
Gäller bara att tjejen klarar av storleken av två kukar.
Grym känsla att känna hur nära man kommer när en är i fittan och en i analen!
Citera
2022-06-29, 06:39
Medlem
Korta-kjolars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hard2022
Har tyvärr aldrig testat att vara två killar som samtidigt knullar tjejens fitta. Att vara två eller tre killar som tar var sitt hål är inte fel och det har jag varit med om ett antal gånger.
Gäller bara att tjejen klarar av storleken av två kukar.

Med tanke på att vi kan föda barn så tror jag nog att 2 snoppar rent teoretiskt inte är något problem rent storleksmässigt.
Det är mer problemet att hitta en ställning som gör det möjligt.
Då känns det mer möjligt med varsitt hål skulle jag säga
Citera
2022-06-29, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korta-kjolar
Med tanke på att vi kan föda barn så tror jag nog att 2 snoppar rent teoretiskt inte är något problem rent storleksmässigt.
Ställningen där tjejen rider ena killen med musen och tar emot i rumpan av en annan kille bakifrån är ju inte speciellt svårt. En annan är när tjejen ligger på rygg på den ena killen med kuken i rumpan och andra killen tar för sig av musen framifrån.
Citera
2022-06-29, 12:37
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korta-kjolar

Tur man inte suktar efter detta. Låter som ett besvärligt projekt som kille att ha ordning och reda på alla ben och kroppsdelar och sedan måste man väl hålla takten med antar jag 😅
Citera
2022-06-30, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Man undrar då hur vanligt det är att tjejer både fantiserar om det och även gör fantasin till verklighet. Jag tror att det är vanligare än vad man tror. Har hört att dem som väl har vågat göra det inte ångrar det. Är det några här som har gjort det eller fantiserar om det?
Fantiserar men det e en annan sak att göra det. Jag har aldrig gjort det men fantiserar ju om det rätt ofta. Tror inte det är så lätt att göra irl faktiskt. Men man vill ju vara så uppfylld som möjligt. Har inte gjort det och gissar att det förblir en fantasi som så mycket annat.
Citera
2022-06-30, 09:52
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Man undrar då hur vanligt det är att tjejer både fantiserar om det och även gör fantasin till verklighet. Jag tror att det är vanligare än vad man tror. Har hört att dem som väl har vågat göra det inte ångrar det. Är det några här som har gjort det eller fantiserar om det?

Har inte gjort det, men har själv funderat på det och haft damer som velat blanda in en snubbe till i våra äventyr.

Med dildos / penis / finger tror jag väl dom flesta damer uppskattar i båda hål, men antar att du syftar på två män och den klassiska porrscenen?
Citera
2022-07-02, 20:08
Medlem
Är en av mina största fantasier. Dock har jag aldrig testat men haft en kuk I röven och en dildo i fittan samtidigt och det är jävligt upphetsande.
En annan sak som ät jävligt skönt är att bli fistad samtidigt som man blir knullad i röven.

Jag är tyvärr kåtare än vad min sambo är och blir tyvärr nog aldrig av att jag får knulla med två män på samma gång...
Citera
2022-07-02, 22:48
Medlem
Manissas avatar
Stora problemet ligger i att killarna måste vara okej med ögonkontakt samt att eventuellt acceptera att få den andres magiska sås på sina bollar om man väljer att vara underst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in