2022-01-31, 12:20
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhG.
Många av de tjejer som jag träffat har fantasier eller önskan om att köra dubbelt och då är det bara att leverera. Har fått till en hel del bra dp (även kört två i samma hål). Dp har funkat bra även om det varit första gången för tjejen, sen har det varit de gånger då det gått mindre bra men funkat än då, speciellt om det varit en väldigt stor kuk i fittan på tjejen (ja, nu snackar vi Flashback storlek här, en sån som varje manlig FB användare har med andra ord).

Är 50+ så man får se till att stretcha efteråt då det känns i låren, men det är säkert bara nyttigt, som ett gympass fast roligare. Har kört dp på tjejer från 18 och uppåt.

Har märkt att då jag pratar med tjejer om vad de vill göra i sexväg så står flera killar på en gång oftast överst på listan, följt av analt, dp. Testa andra tjejer kommer rätt långt ner bland önskemålen.

My two cents on the subject.
Andra kan säkert ha helt andra erfarenheter så jag säger inte att jag har rätt.
Också 50+, min erfarenhet stämmer med din i den första fetade delen (d.v.s att fler män på olika sätt samtidigt är en populär fantasi och något som gärna förverkligas). Vad gäller övriga fantasier vill jag nog påstå att testa med andra tjejer ligger högt på listan, men det kan ju bero på vilka man träffar/umgås med :-)
Citera
2022-01-31, 12:42
Medlem
PhG.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Också 50+, min erfarenhet stämmer med din i den första fetade delen (d.v.s att fler män på olika sätt samtidigt är en populär fantasi och något som gärna förverkligas). Vad gäller övriga fantasier vill jag nog påstå att testa med andra tjejer ligger högt på listan, men det kan ju bero på vilka man träffar/umgås med :-)

Så sant, så sant.

Att en tjej vill testa andra tjejer finns absolut med i den övre delen av (hennes) lista, mer att tjejen vill testa en eller flera killar innan man prövar att vara med en tjej, kanske utryckte mig otydligt där (my bad)
Sen finns det andra önskemål som är mer svåruppfyllda men inte omöjliga, alltid kul med utmaningar
Citera
2022-01-31, 12:44
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Så sant, så sant.

Att en tjej vill testa andra tjejer finns absolut med i den övre delen av (hennes) lista, mer att tjejen vill testa en eller flera killar innan man prövar att vara med en tjej, kanske utryckte mig otydligt där (my bad)
Sen finns det andra önskemål som är mer svåruppfyllda men inte omöjliga, alltid kul med utmaningar
Då är vi nog eniga i vår bedömning av önskemålen! :-)
Citera
2022-01-31, 12:51
Medlem
PhG.s avatar
Citat:
Då är vi nog eniga i vår bedömning av önskemålen! :-)

Få saker är så trevliga som då man har samsyn med andra i frågor man diskuterar

Citera
2022-01-31, 12:53
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:

Få saker är så trevliga som att ha samsyn om vad som är härligt att göra på flera! ;-)
Citera
2022-03-11, 16:58
Medlem
Jag fantiserade om DP ända sen jag såg en bild på det i en porrtidning i ung ålder.
Det dröjde till 30+ innan jag vågade realisera det. Det är fanimig det bästa som finns!
En dildo i ena hålet och kuk i andra är inte samma sak. Ganska ointressant.
Några försökte sig på DVP en gång, jag sa att det inte skulle gå. Men joo då sa de och trixade runt där nere tills de fick ge upp. För trångt.
Citera
2022-03-28, 20:45
Medlem
PhG.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlutPride
Jag fantiserade om DP ända sen jag såg en bild på det i en porrtidning i ung ålder.
Det dröjde till 30+ innan jag vågade realisera det. Det är fanimig det bästa som finns!
En dildo i ena hålet och kuk i andra är inte samma sak. Ganska ointressant.
Några försökte sig på DVP en gång, jag sa att det inte skulle gå. Men joo då sa de och trixade runt där nere tills de fick ge upp. För trångt.

Ibland är halva nöjet och försöka...
Citera
2022-05-09, 16:17
Medlem
Har tyvärr aldrig testat att vara två killar som samtidigt knullar tjejens fitta. Att vara två eller tre killar som tar var sitt hål är inte fel och det har jag varit med om ett antal gånger.
Gäller bara att tjejen klarar av storleken av två kukar.
Citera
2022-05-23, 15:12
Medlem
Min sambo brukar gilla att jag knullar henne i röven samtidigt som hon har dildon i fittan
Citera
2022-05-25, 16:55
Medlem
Hussefars avatar
Säkert ganska vanligt med leksaker.

Min tjej brukar ha rätt fullt upp när leksakslådan åker fram så att säga.
Citera
2022-05-28, 18:37
Medlem
Jag tror det är väldigt vanligt att fantisera om två eller flera män, men kanske inte så många som vill eller har gjort verklighet av fantasierna.

Jag har testat men tycker ofta det är rättså krångligt och opraktiskt. Föredrar - om två kuksr finns med i leken - en kuk i fittan eller analen och att suga en samtidigt. Kan tycka att om man har en i fittan och en i analen så är det oftast bara en som knullar och den andra mest är. Tycker knullet blir bättre om männen slipper trängas.
Citera
2022-05-28, 18:46
Medlem
Citat:

Citat:
Få saker är så trevliga som att ha samsyn om vad som är härligt att göra på flera! ;-)
Fyfan vilka snuskgubbe-vibbar på er. Hemska bilder man får i huvudet. Skaffa ett rum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in