Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
Den som läser manus är du, dina halmgubbar om vad "rysstroll" tycker är inte dina egna. Jag har sett dem förut.
Det är inga halmgubbar. Jag har bra koll på vad du skrivit. Du är en av Rysslands absoluta största supporters på forumet.
Men låt höra, vad är mitt manus och var kommer det ifrån? Låt oss se om du kan få ett enda rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
Det blir smått bisarrt när du först önskar att det blir en sådan förföljelse av NATO-dissidenter som jag beskrev för att sedan beskriva idén som vansinnig.
Den är vansinnig eftersom att det finns en minoritet i storleksordningen miljoner av människor i landet som är emot ett NATO-medlemskap. De absolut flesta är dock inte lika galna eller uppenbara Putin-supporters som du är. Att jag därmed personligen önskar att du borde få den psykiska vård du behöver är något helt annat än att tro att miljoner med människor i landet kommer förtryckas för att de är emot ett NATO-medlemskap. Att tro det som du gör, ja, det är
vansinne.
Du besvarade inte om du kommer fly landet eller inte, förslagsvis till
frihetens högborg Ryssland? Jag menar, du är ju övertygad om att Sverige kommer förvandlas till en totalitär och förtryckande stat på grund av NATO-medlemskapet, och är du helt övertygad om att så kommer ske och att du kommer fänglas, förföljas och förtryckas vore du en komplett idiot och IQ-befriad(vilket ditt användarnamn antyder) om du stannade.
Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
Ni har ju sjunkit så djupt ned i ryssnojan, det är inte bara du.
Det finns inget som heter "ryssnoja" eftersom noja är en förkortning på paranoia. Paranoia är en irrationell rädsla och vanföreställning som inte grundar sig i verkligheten. Att vara vaksam mot Ryssland kan således inte vara en "paranoia" då hotet från Ryssland är
högst verkligt.