Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Jag har varit på Island, trevligt land. Paludan borde bosätta sig där, han skulle vara mer säker där än i resten av Norden.
Så hemskolning är viktigt? Ja, det har du nog rätt i, men tur att inte de unga paren i Afs och SD som har småbarn tänker så, de stannar kvar för att kämpa för Sverige.
Jag tror inte att Paludan vill vara säker, inget tyder på det (haha). I Island skulle han inte provocera någon och bli osynlig.
Visst, får de kämpa för Sverige och det är kanske ädelt. Jag ser inget riktigt sätt att kämpa för Sverige däremot, ifall ryssarna anföll så skulle jag i alla fall veta vad jag skulle behöva göra (och visst pissar jag på mig bara när jag tänker på vad det skulle kunna innebära).
Sveriges byråkrati kommer förfölja mig vart jag än bor i landet, annars skulle jag kunna ha min familj någonstans i skogen och hålla mig borta från skiten.
Jag kanske tillslut inte är så mycket av en regelrätt nationalist, och är mer intresserad av att värna Skandinaviens identitet och även Europas identitet. Island är sedan otroligt vackert. Saker går bra för mig och kan jobba distans nu, skatterna är väl inte ideala i Island, men de går i alla fall inte till något projekt för att fördärva landet bortom kännedom.