2022-06-27, 17:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Skyffeln blir bara än mer tragisk. Vrider på det som Ebba säger till att hon skulle hata Schyffert när hon bara säger att han inte är rolig men det kanske tar hårdare på hans ego.

"När Kristdemokraternas partiledare Ebba Busch, i en intervju med DN Kultur, får frågan om vad hennes värsta kulturupplevelse är svarar hon kort och gott:
– Det mesta med Henrik Schyffert. Tyvärr, men han är inte rolig."

""Den bästa kritiken jag nånsin fått är att fascisterna hatar mig”, skriver komikern på Instagram, under en bild på Ebba Buschs citat."

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/ebba-buschs-k%C3%A4nga-till-henrik-schyffert-inte-rolig/ar-AAYUvNk?ocid=msedgntp&cvid=029e6bd0055b4e048985dbc aba3121fc

Haha. Där gick han i fällan. Fan vad sur han blev av att bara Ebba sa att hon inte gillar hans komik. Då är hon helt plötsligt fascist som visst alla är som inte ser det geniala i hans verk.

Tom vänsterfånarna borde med detta se vilken pajas han är.
Citera
2022-06-27, 17:50
Medlem
Vänstern har alltid tyckt att alla människor som inte delar deras åsikter är "hatare" och "fascister". Vad är nytt?
Citera
2022-06-27, 17:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Schyffert är inte ens den värsta kulturupplevelsen, han är ingen upplevelse alls, han är noll, totalt talanglös nolla med offerkofta XXXL.

Valfri fjortonåring efter en folköl är roligare än Schyffert.
Han var lite småkul och cool en stund på 90-talet; Z-TV, Killinggänget, han var snabb i käften och hade jobbat på MTV. Det är snart trettio (30) år sedan...
Citera
2022-06-27, 18:28
Avslutad
Vad är värst? Att han jämför Ebba med fascister eller att han jämför sig själv med Charlie Chaplin?
Citera
2022-06-27, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Haha. Där gick han i fällan. Fan vad sur han blev av att bara Ebba sa att hon inte gillar hans komik. Då är hon helt plötsligt fascist som visst alla är som inte ser det geniala i hans verk.

Tom vänsterfånarna borde med detta se vilken pajas han är.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han var lite småkul och cool en stund på 90-talet; Z-TV, Killinggänget, han var snabb i käften och hade jobbat på MTV. Det är snart trettio (30) år sedan...

Är inte det naturens gång för psykopater? De toppar, får hybris och sen är det över. Paranoia kontrollbehov och vettskrämda för att bli gamla m.m.
Citera
2022-06-27, 19:05
Medlem
Intotherainbows avatar
Rätt svar: Jag ska bättra mig till nästa gång.

Men Schyffert väljer att börja grina istället. Vänsterns enda svar någonsin.
Citera
2022-06-27, 19:51
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Rätt svar: Jag ska bättra mig till nästa gång.

Men Schyffert väljer att börja grina istället. Vänsterns enda svar någonsin.

Senast var att facist kleta KD Ebba Busch, trodde inte att Schyffert skulle komma ut som en AFA figur med EXTREMA kommunist vibbar.

INRIKES. KD-ledaren Ebba Busch utser Henrik Schyffert till sin sämsta kulturupplevelse. Den 54-årige vänsterkomikern svarar genom att gå till fascist-attack.

https://www.friatider.se/busch-schyffert-ar-min-varsta-kulturupplevelse
Citera
2022-06-27, 21:25
Medlem
Haha, ja, pizzaekonomen överreagerar ju som att hon just hade pinkat på honom.
Hon säger ju bara vad många runt om i landet också tycker, att han helt enkelt inte är rolig.
Men jag antar att det är det där tillfället när han somnat med jeansen på och gick till plugget med sina nedpinkade brallor på sig, som ligger i bakhuvudet och spökar på honom.
Han borde testa EMDR så kanske hjärnspökena försvinner...
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Skyffeln blir bara än mer tragisk. Vrider på det som Ebba säger till att hon skulle hata Schyffert när hon bara säger att han inte är rolig men det kanske tar hårdare på hans ego.

"När Kristdemokraternas partiledare Ebba Busch, i en intervju med DN Kultur, får frågan om vad hennes värsta kulturupplevelse är svarar hon kort och gott:
– Det mesta med Henrik Schyffert. Tyvärr, men han är inte rolig."

""Den bästa kritiken jag nånsin fått är att fascisterna hatar mig”, skriver komikern på Instagram, under en bild på Ebba Buschs citat."

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/ebba-buschs-k%C3%A4nga-till-henrik-schyffert-inte-rolig/ar-AAYUvNk?ocid=msedgntp&cvid=029e6bd0055b4e048985dbc aba3121fc
Citera
2022-06-27, 21:35
Medlem
oceandrives avatar
Tål att ses igen..😂

https://youtu.be/RrIvg4_Y_3E

Fyllekalas deluxe herr schyffert.
Citera
2022-06-27, 21:41
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Tål att ses igen..😂

https://youtu.be/RrIvg4_Y_3E

Fyllekalas deluxe herr schyffert.

I tätaste djungeln är herr Schyffert hemma, otur att han föddes i Sverige, ett civiliserat land.
Citera
2022-06-27, 22:16
Medlem
JustZlatans avatar
Ganska roligt att idioten kallar Ebba för fascist när hans arabiska flickvän är antisemit.
Citera
2022-06-28, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ganska roligt att idioten kallar Ebba för fascist när hans arabiska flickvän är antisemit.

Blandar du inte ihop hans flickvän Nour El Refai med Gina Dirawi nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in