2021-10-30, 17:31
Avstängd
https://www.facebook.com/watch/?v=191248015413160
Undrar vad fan han är påverkad av här? Blir man så där på alkohol så är det fan på tiden att han spolar kröken. Vilken patetisk jävel han har blivit med åren.
Citera
2021-11-10, 01:15
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Nu gråter han ut i AB över usel inkomst under 2020-2021.

2020 hade hans AB 34 mille i tillgångar, och 2019 lyfte han 83 papp i månaden i lön.

Stackars Henrik.

En äkta sosse Han får dra ner på pizzan, flytta till orten.

Skolgårdsmobbaren ska lära svennebanan hur man spara på el.

https://www.resume.se/marknadsforing/kampanj/henrik-schyfferts-humor-ska-fa-svenskarna-att-forbruka-el-smartare/
Senast redigerad av CyberIngmar 2021-11-10 kl. 01:31.
Citera
2021-11-10, 06:42
Medlem
CyberIngmars avatar
SvT kanske kan dra ihop en insamlingsgala för svältande "konstnärer". Har man en för världens barn bör lidande Schyffert med kollegor få en insamlinggala. Allt annat vore orimligt.

Årets musikhjälpen går oavkortat till komiker utan gränser. Swisha direkt till Schyffert.
Citera
2021-11-12, 08:26
Medlem
kompjuters avatar
Det syns verkligen på ansiktet att han har problem med spriten.
Han kanske inte märker det själv men riktigt fyllmosig och lönnfet.
Citera
2022-06-14, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Nour och hennes oäkting (född 2019) flyttade in till Schyffert den 4 april 2022.
Citera
2022-06-14, 06:46
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
SvT kanske kan dra ihop en insamlingsgala för svältande "konstnärer". Har man en för världens barn bör lidande Schyffert med kollegor få en insamlinggala. Allt annat vore orimligt.

Årets musikhjälpen går oavkortat till komiker utan gränser. Swisha direkt till Schyffert.

Jag trodde musikhjälpen skulle gå gill komiker utan humor.
Citera
2022-06-14, 12:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Ja märker han inte det nu så lär det komma som en käftsmäll en vacker dag.
Citera
2022-06-27, 15:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Skyffeln blir bara än mer tragisk. Vrider på det som Ebba säger till att hon skulle hata Schyffert när hon bara säger att han inte är rolig men det kanske tar hårdare på hans ego.

"När Kristdemokraternas partiledare Ebba Busch, i en intervju med DN Kultur, får frågan om vad hennes värsta kulturupplevelse är svarar hon kort och gott:
– Det mesta med Henrik Schyffert. Tyvärr, men han är inte rolig."

""Den bästa kritiken jag nånsin fått är att fascisterna hatar mig”, skriver komikern på Instagram, under en bild på Ebba Buschs citat."

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/ebba-buschs-k%C3%A4nga-till-henrik-schyffert-inte-rolig/ar-AAYUvNk?ocid=msedgntp&cvid=029e6bd0055b4e048985dbc aba3121fc
Citera
2022-06-27, 15:17
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Skyffeln blir bara än mer tragisk. Vrider på det som Ebba säger till att hon skulle hata Schyffert när hon bara säger att han inte är rolig men det kanske tar hårdare på hans ego.

"När Kristdemokraternas partiledare Ebba Busch, i en intervju med DN Kultur, får frågan om vad hennes värsta kulturupplevelse är svarar hon kort och gott:

""Den bästa kritiken jag nånsin fått är att fascisterna hatar mig”, skriver komikern på Instagram, under en bild på Ebba Buschs citat."

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/ebba-buschs-k%C3%A4nga-till-henrik-schyffert-inte-rolig/ar-AAYUvNk?ocid=msedgntp&cvid=029e6bd0055b4e048985dbc aba3121fc

För Henrik är alla som inte smeker hans ego, fascister...
Citera
2022-06-27, 15:24
Medlem
Citat:

Schyffert borde tvingas att öppet förklara på vilket vis Busch kvalificerar sig för att bli benämnd fascist. Jag skulle vara uppriktigt intresserad av svaret.
Citera
2022-06-27, 15:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

Schyffert har enbart varit rolig när andra skrev hans repliker. Detta är inte "hat", bara objektivt observerbar fakta.

Men det bra att få en definition från tokvänstern.

"Tycker inte någon är rolig" = "Hat"
Citera
2022-06-27, 17:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Schyffert är inte ens den värsta kulturupplevelsen, han är ingen upplevelse alls, han är noll, totalt talanglös nolla med offerkofta XXXL.

Valfri fjortonåring efter en folköl är roligare än Schyffert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in