2022-06-27, 17:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
De var inte bögar, har du inte följt nyhetsrapporteringen?
Det var ett falskt rykte som polisen har dementerat.

Citat av en vän till den mördade Hesvik: "Han sa alltid at Pride var både vår, julaften og 17. mai på en gang."

Citat från Verdens Gang: "Natt til lørdag ble London Pub, et kjent utested for homofile, og den lille musikkbaren Per på Hjørnet rammet av det verst tenkelige."
Citera
2022-06-27, 17:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Nej. Det är inte ett dugg kul. För skulden kommer ändå bara på något sätt läggas på onda nasserassesvenne som vanligt. Det har redan börjat.

Det är verkligen inte skitkul att detta bara gör ett redan trasigt och sönderkaosat samhälle ännu trasigare och sönderkaosat om du frågar mig.

Det har du naturligtvis rätt i, men allt är ändå för sent för längesedan och nu är det bara kvar att se på när det rasar. Inget kan göras.

Och då tycker iaf jag att det är ett visst värde i att de gapiga prajdarna, som alltid skrikit ut sitt hat mot en heteronormativ tråkmåns som t.ex. jag själv (som alltid försvarat normala homosexuellas rätt att leva sitt liv i fred med varandra) blir slaktade först!
Senast redigerad av GulfLundell 2022-06-27 kl. 17:55.
Citera
2022-06-27, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Det har du naturligtvis rätt i, men allt är ändå för sent för längesedan och nu är det bara att se på när det rasar kvar. Inget kan göras.

Och då tycker iaf jag att det är ett visst värde i att de gapiga prajdarna, som alltid skrikit ut sitt hat mot en heteronormativ tråkmåns som t.ex. jag själv (som alltid försvarat normala homosexuellas rätt att leva sitt liv i fred med varandra) blir slaktade först!

Tror varken att du eller jag vill se människor slaktade, men det är onekligen intressant när massinvandringsvurmande bögar möter verkligheten eller när kvinnliga sportprofiler plötsligt i tävling ställs mot män som "identifierar sig som kvinnor" eller när den vänsterextremistiska feminismen havererar i ett totalt kvinnohat.
Citera
2022-06-27, 17:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Tror varken att du eller jag vill se människor slaktade, men det är onekligen intressant när massinvandringsvurmande bögar möter verkligheten eller när kvinnliga sportprofiler plötsligt i tävling ställs mot män som "identifierar sig som kvinnor" eller när den vänsterextremistiska feminismen havererar i ett totalt kvinnohat.

Ungefär precis så.
Citera
2022-06-27, 17:58
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Jag har extremt svårt att känna empati då pridevurmare i stor grad röstat på partier som vill ta in folk som vill utrota dem. Som man röstar får man ligga, två meter ned i jorden...
Citera
2022-06-27, 18:12
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Extremister hyllar alltid sina meningsfränders våldsdåd.
Inget konstigt att islamister gör det.
Minst 20 % av flashback hyllar Breivik.
Undrar hur många muslimer som är våldsamma?
Jag tror du fattar hur illa det här framställer er.
Det vi verkligen fattar i tråd efter tråd är att DU är ute efter att sabotera diskussionen med lögner, desinformation, personangrepp och trams. Och du är inte ens underhållande, lilla smuts. Man undrar om du får betalt för detta eller bara har mentala problem?
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2022-06-27 kl. 18:15.
Citera
2022-06-27, 18:15
Medlem
Sladdarens avatar
Hört att många muslimer är ungdomssmyg-bögar eftersom de får ju inte sätta på nån ung tjej före de gifter sig med sin kusin enligt sharia. De får gifta sig när de är 18
Citera
2022-06-27, 18:20
Avstängd
Citat:
Galningar som hyllar andra galningar. Var har jag sett det förut? Hmm... Just det, här:

Varför Anders Behring Breivik är en hjälte

Senaste inlägget: Länge leve Breivik! Heil, heil, heil!!! Kom och rensa sverige på kriminella blattar och islamister! Gärna på politiker med, NMR och SD ska styra Sverige.

Jo men det är ju enligt egen utsago en kebabturk som skrivit det där. Ergo: Usch för invandrare!
Citera
2022-06-27, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Jag har extremt svårt att känna empati då pridevurmare i stor grad röstat på partier som vill ta in folk som vill utrota dem. Som man röstar får man ligga, två meter ned i jorden...

Ungefär så ja.
De är bättre på att vifta med flaggor än att använda hjärnan och inse vilket hot islam är mot dom.
Få se om de fattar det när de första av dom blir stenade till döds av orcherna.
Citera
2022-06-27, 18:44
Medlem
TheSamePersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Samnytt har sammanställt de muslimer som hyllat dådet i Oslo och deras reaktion på sociala medier.

Här är ett axplock:
"Det bästa jag läste i morse!"
"Bra gjort, världen blev av med lite smuts och avfall."
"Allah straffa dem vad de förtjänar"
"och varför tar de 19 till sjukhuset?"

o.s.v. det fortsätter i samma stil

Men, de har en sak gemensamt och det är att de mer eller mindre ALLA gör sin tolkning och uttrycker sitt hat mot de döda och skadade genom ISLAM.

https://samnytt.se/muslimer-i-sverig...ts-och-avfall/

Hur mycket längre ska det behöva gå innan S, C, V och Mp INSER vilka drägg och mördare de har släppt in?

Jag orkar såklart inte läsa tramset men du och/eller samnytt ljuger såklart. För det är nämligen så att även om hela världen säger att de gör någonting i islams namn så kvittar det och det har ingen som helst betydelse så länge islam inte stödjer det de säger eller gör. Ingen betyeldesl alls.

Islams syn på homosexuella är jättetydlig men uppmuntrar islam vanligt folk till att döda homosexuella? SJÄLVKLART INTE! OCH SJÄLVKLART VET BÅDE DU OCH SAMNYTT DETTA MEN NI VILL ÄNDÅ LJUGA FÖR ATT SMUTSKASTA ISLAM. #skäms

Sen att några arga barn skriver lite skit på sociala medier är väl.. eh kanske inte ens värt att diskutera så jag släpper det här.
Citera
2022-06-27, 18:50
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Jag orkar såklart inte läsa tramset men du och/eller samnytt ljuger såklart. För det är nämligen så att även om hela världen säger att de gör någonting i islams namn så kvittar det och det har ingen som helst betydelse så länge islam inte stödjer det de säger eller gör. Ingen betyeldesl alls.

Islams syn på homosexuella är jättetydlig men uppmuntrar islam vanligt folk till att döda homosexuella? SJÄLVKLART INTE! OCH SJÄLVKLART VET BÅDE DU OCH SAMNYTT DETTA MEN NI VILL ÄNDÅ LJUGA FÖR ATT SMUTSKASTA ISLAM. #skäms

Sen att några arga barn skriver lite skit på sociala medier är väl.. eh kanske inte ens värt att diskutera så jag släpper det här.
Just det! Kämpa på med ditt tafatta ljugande, pajas!
Citera
2022-06-27, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson

Så du menar att när ett stort antal muslimer säger det, så har det INGEN betydelse bara för att DU säger det. Vem representerar du och vad säger att din röst är viktigare än de muslimer som har uttryckt sitt stöd för att mörda norska medborgare medan parasitmuslimerna gladeligen missbrukar sin uppehållsrätt i Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in