Citat:
Ursprungligen postat av
a-mortal
Vi får njutning av sexuella relationer, men vi har slumpartade preferenser. Därför tycker jag att man får ha sex med vem man nu vill så vida den man har sex med kan samtycka och förstå konsekvenser. Dvs inga barn, inga djur.
Vad jag förstår har du avsmak för transsexuella och vill att de ska förbjudas från könsbytesoperationer inom Sverige, är det korrekt tolkning?
Det finns något som heter fortplantning. OM du är man och sätter på han i röven, så kommer inte fortplantningen fungera så bra. Du kanske tycker om att leka med andra mäns bajs och får njutning utav det. Det får vara din grej. Jag tycker det är sjukt, som att ett barn äter snorkråkor. Det betyder dock inte att jag hatar barnet, eller dig. Men det är äckligt och ingen slumpvis preferens.
Men alltså, att säga att vi har slumpartade preferenser, det du, så är det inte.
Normalfallet så tänder män på kvinnor och vice versa. Varför? För att fortplantningen fungerar bättre så.
Så den stora frågan är varför så många helt plötsligt blivit bögar och flator nu... Det var ju inte så att män på 1700 talet bögade i denna omfattningen.