[quote=CykaBlyat123|80611165]Vad händer, varför är det så tyst kring fallet? Några nyheter? Hört av en fd klasskompis till tjejen att hon är godhjärtad men att hon inte mådde så bra och speciellt inte vid den här perioden. Hon jobbade på på bandet och som ni vet så är det väldigt vanligt att äta tramadol för att orka med arbetspassen då arbetsmiljön på Volvo är under all kritik. Mitt i detta så gav tati henne massa skit som hon i vanliga fall inte brukar ta. Det är hans taktik oavsett om det gäller tjejer eller killar att han är väldigt inbjudande och generös till en början, för att få in en i en återvändsgränd, som han gjort med flera svenska rap-artister bla, men känner inte att det är viktigt här. Dock viktigt att tillägga att jag bott här i Angered i 34 år, ungefär samma tid som deras första klanmedlem bosatte sig här
Jag hörde av en separat källa också att dom är många syskon i familjen S*alkovic varav äldsta storebrodern flydde landet kring början av covid 2020. Han hade stora skulder till massa människor här i hela stadsdelen, däribland Ali Khan-släkten. Detta va pga han va speltorsk och efter hans misslyckade försök att beckna och smuggla.
Missförstå ej, A*na är inte att klandra för sin brors bravader men jag tror att det kan vart motivet till varför hon valdes som offer.(på samma sätt som restaurangen föll offer pga en svart överenskommelse). Och jag kallar det för offer pga att Tati måste vart så psykotisk att han inte brydde sig ett dugg om konsekvenserna för henne. Han hade ju ändå biljetter till spanien förbokade, men behövde lite pengar innan för att kunna spänna sig där nere bland de riktiga gangstrarna. Detta va hans move😂 QUOTE
Asså snälla HAHAHA.... Am*a är KÄND för att hon blir "bästa vän" med gangster killar, tar pengar av dem och utnyttjar deras nätverk för gratis knark. Hon är kola torsk, blåbär torsk mm. hon är inte omtyckt av många i Angered av rätt anledningar. Hon gjorde inte detta för hon var utpressad pga sin bror hon gör sånt här för hon älskar de livet och att leka gangster bitch. Att hon knarkar för hon JOBBADE på Volvo hahahhhha vad är detta för släkting till henne som skriver för att savea hennes smutsiga röv
Wallahi jag skratta åt detta inlägg