Citat:
Ursprungligen postat av
Stefan S
Från ett förhör med Tati:
Vi har fått uppgifter om att du befunnit dit i Spanien. Hur ställer du dig till det?
Inga kommentarer
Du lägger ut en bild på dig på Instagram där det framgår att du är i Marbella. Hur ställer du dig kring detta?
Inga kommentarer
Den 16 december anmäler Issa Besime att du är försvunnen. Hur tänker du kring detta?
Inga kommentarer
Den 18 december meddelar Besime, polisen att hon fått kontakt med dig och att du då hade landat på Landvetter efter att har varit i Marbella. Hur ställer du dig kring detta påstående?
Inga kommentarer
Herregudars vilken parodi på en ung gängkriminell med låg iq på snutförhör!
Kan han säga något roligare än "ingen kommentar"? Men han har väl varken intelligens, munläder eller fantasi för det?
På första frågan kunde han ha sagt; "jaså det påstår du? Vad har du som talar för det då?"
På andra frågan; "Va? Jag har inte insta, måste vara någon annan. Coolt, jag kanske har en okänd tvilling eller en dubbelgångare? Ha ha."
På tredje; "Vem fan är Isse?!"
På fjärde; "Som sagt, har ingen aning om någon Isse, aldrig träffat någon sådan vad jag vet."
Är gängkriminella av idag värdens tråkigaste personer som bara blint lyder den som styr deras liv utan att kunna vara spontana eller kul?
Läst allt för många förhör som bara är samma, samma.
När jag var i svängen för mer än 15 år sedan var det oftast roligt att kolla vänner och bekantas förhör eftersom de som var vana förbrytare oftast var roliga och spexade mer (betydligt mer än mina också rätt trista kommentarer) än att bara upprepa två ord.
Nu känns det som att de gängkriminella hamnat i begravningsläge bara för att de blivit gripna. Som en rädd unge som snattat för första gången och bara tittar ner i bordet och upprepar "ingen kommentar" som en jäkla papegoja.