2022-06-06, 00:23
Medlem
4F de har inne nu är av bra kvalité i mitt tycke. Påverkar dopamin blandat med en nypa serotonin. Beställde ett par gram till.
Citera
2022-06-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
4F de har inne nu är av bra kvalité i mitt tycke. Påverkar dopamin blandat med en nypa serotonin. Beställde ett par gram till.

Håller med den senaste batchen av 4f som jag fick i fredags var klart över förväntingarna blev oxå tvungen att klicka hem mer nu när de fått bra batch av sin vendor

Simma lugnt mvh. SS
Citera
mongomanishs avatar

Moderatormeddelande

Postat av mongomanish 2022-06-06, 17:51
Medlem
Det är inte tillåtet att diskutera drogshoppar, deras paket, kundservice eller annat kopplat till den enskilda shoppen.
/Moderator
2022-06-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed
Håller med den senaste batchen av 4f som jag fick i fredags var klart över förväntingarna blev oxå tvungen att klicka hem mer nu när de fått bra batch av sin vendor

Simma lugnt mvh. SS

Jag skulle sätta mig och spela lite under påverkan. Helt plötsligt hade det gått 10 timmar av intensivt spelande.
Citera
2022-06-07, 23:01
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Är det som MDMA eller mer likt metamfetamin?
Citera
2022-06-08, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Är det som MDMA eller mer likt metamfetamin?

Det liknar mest metamfetamin/amfetamin med små MDMA-vibbar. Ruset lutar dock kraftigt åt dopamin så det går utmärkt att jämföra den med vanligt amfetamin. Det är åtminstone min uppfattning, det är förmodligen högst individuellt. För att bli nöjd är det dock bäst att gå in med inställningen att söka ett tjackrus.
Citera
2022-06-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed

Simma lugnt mvh. SS

Skriv gärna vad du tycker när du får hem ditt. Vore intressant att höra för tyckte nämligen effekten av 4f var påtagligt sämre den här gången. Ska se om effekten är bättre när inte tjack eventuellt påverkar det. Var nämligen smått avtänd på tjacket när jag tog 4f och blev märkbart klarare i huvudet på en gång. Så visst fungerar den som den ska men ej lika markant. Som sagt gör väl toleransen sitt.
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-06-09 kl. 15:48.
Citera
2022-06-10, 19:33
Medlem
Citat:
Skriv gärna vad du tycker när du får hem ditt. Vore intressant att höra för tyckte nämligen effekten av 4f var påtagligt sämre den här gången. Ska se om effekten är bättre när inte tjack eventuellt påverkar det. Var nämligen smått avtänd på tjacket när jag tog 4f och blev märkbart klarare i huvudet på en gång. Så visst fungerar den som den ska men ej lika markant. Som sagt gör väl toleransen sitt.

Tyckte det gav bättre effekt idag så var nog tjacket.
Citera
2022-06-10, 22:13
Medlem
DrComforts avatar
Någon som testa b-varianten senaste tiden och kan uttala sig?
Citera
2022-06-11, 01:16
Medlem
Nantos avatar
Ingen som testat 4f - IV ?
Hur bra den löser sig, om det fanns någon skjuts att tala om etc.
Återkom gärna.
Citera
2022-06-13, 17:28
Medlem
Citat:

Upplevde det som lika bra som tidigare ingen skillnad alls för mig

mvh SS
Citera
2022-06-14, 01:17
Medlem
Har igår beställt tre olika stims.. Bland dem så var 2g 4F-4-MAR samt 1g 4B-4-MAR med. Ska göra en utvärdering!

(Kan nån tala om vilken som går att köra på folie och vilken som är fruktansvärd? B eller F?)

Hoppas det dyker upp snart! Återkommer som sagt då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in