2022-06-26, 12:01
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Eller hur. 3 timmar lång dejt utan att ligga eller ens hångla, trams. Enda gången en sådan lång date inte blivit ligg är när tjejen har mens då en hel del inte känner sig bekväma med ligg under mens perioden. Otur när det händer men då får man göra det bästa av situationen och vara så intim det går att vara.

3 timmar utan ens hångla på första dejten som är såpass lång då är det för mig en misslyckad date. Men så långa dater har jag aldrig haft utan att ens hångla/liggq. 3 timmar utan att ens vara intima då undrar jag om man ens är sugna på varandra.

Men lyssna inte på män som inte respekterar kvinnor och tror att det bara handlar om att man ska knulla. Herregud liksom. Har ni inte ens lärt er något av era förfäder?

På allvar? Vilken kvinna ligger på första dejten ens? Man måste ha någon psykisk störning/eller vara efterbliven.

Jag är dock skrämmande olikt andra kvinnor. Men det är väl därför som ni kallar alla kvinnor också för horor när det passar
Citera
2022-06-26, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Du tog inget initiativ. Turen har därför kommit till nästan snubbe i den 50-100 matchningar långa kön.

Varför skulle jag ens försöka knulla med henne? Vi hade kommit överens om att vi skulle spela minigolf och sedan tog vi en promenad på det.
Citera
2022-06-26, 12:23
Medlem
Citat:
Varför skriver du ens ett Facebook meddelande? Har du inte hennes mobnr? Du skulle skrivit ett sms; hej! Tack för senast. Imorgon vill jag träffa dig. Jag hämtar upp dig med bilen kl 15.00. Och sen vänta på svar. Inte fråga om hon "kan" utan du vill träffa henne och då ska hon kunna och prioritera. Du visar vägen. Hon kommer svara isåfall.

Vad skrev du på Facebook? Något osäkert meddelande där du fråga om hon vill ses igen och om hon hade det trevligt senast?

Varför trollar ni för?
Citera
2022-06-26, 12:25
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slippos
Träffade en tjej 33år gammal i torsdags, dejten vara typ 3timmar och de verkade som om vi hade trevligt -tyckte hon skrattade och fnissade hela tiden varvat med prat. Skjutsade hem henne och då satt hon kvar i bilen typ 15minuter och bara pratade fast hon kunde ha gått om hon ville.

Skrev ett facebook meddelande till henne på lördagsmorgon och tackade för de vi gjorde och sa att jag gärna skulle vilja ses igen, hon har sett meddelandet men inte svarat - lite konstigt att hon inte tagit bort mig som vän på Facebook kan ja tycka.

Antar att hon inte var intresserad?

Kysste du henne? Det var väl det hon väntade på i bilen.

Du måste ta initiativ, annars är du omanlig och ointressant som date.
Citera
2022-06-26, 12:26
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer

Man frågar väl först?
Att hoppa på en annan människa och kyssa den är bara ”konstigt”

Det kan vara så att hon satt kvar för att lära känna honom mer/vilja veta mer om honom
Citera
2022-06-26, 12:28
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Varför skulle jag ens försöka knulla med henne? Vi hade kommit överens om att vi skulle spela minigolf och sedan tog vi en promenad på det.

Det är högtider just nu.
Jag brukar se meddelanden men svara senare på grund av att man sitter med familj/vänner eller släkt. Ta inte det personligt utan vänta några dagar.

Inget svar så glöm henne
Citera
2022-06-26, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer

Tycker man kan vänta med det åtminstone till andra dejten, första dejten ska inte vara något mer intimt än en kram kan jag tycka - hon kanske inte ens vill bli kysst?

Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Man frågar väl först?
Att hoppa på en annan människa och kyssa den är bara ”konstigt”

Det kan vara så att hon satt kvar för att lära känna honom mer/vilja veta mer om honom

Verkar så konstigt att hon satt kvar i bilen så länge om hon tyckte att våran dejt inte var något bra? Tänker att om jag själv inte hade gillat en dejt så hade det sista jag gjort varit att sitta kvar i bilen med personen trotts att jag inte hade behövt?

Varför slösa tid på att lära känna någon man inte vill lära känna liksom?

Citat:
Det är högtider just nu.
Jag brukar se meddelanden men svara senare på grund av att man sitter med familj/vänner eller släkt. Ta inte det personligt utan vänta några dagar.

Inget svar så glöm henne

Får hoppas att de är så, de var något hon skulle göra på midsommar men kommer inte ihåg vad de var - jag har rätt dåligt minne
Senast redigerad av Slippos 2022-06-26 kl. 12:39.
Citera
2022-06-26, 12:48
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Tycker man kan vänta med det åtminstone till andra dejten, första dejten ska inte vara något mer intimt än en kram kan jag tycka - hon kanske inte ens vill bli kysst?

Verkar så konstigt att hon satt kvar i bilen så länge om hon tyckte att våran dejt inte var något bra? Tänker att om jag själv inte hade gillat en dejt så hade det sista jag gjort varit att sitta kvar i bilen med personen trotts att jag inte hade behövt?

Varför slösa tid på att lära känna någon man inte vill lära känna liksom?

Får hoppas att de är så, de var något hon skulle göra på midsommar men kommer inte ihåg vad de var - jag har rätt dåligt minne

Men hon har väl inte sagt att hon tycker om dig? Hon har bara inte svarat dig vilket är två olika saker i det hela. Jag svarar inte folk tills kanske 1 vecka eller 2 veckor senare. Jag har för mycket på bordet
Citera
2022-06-26, 12:53
Bannlyst
Citat:
Eller hur. 3 timmar lång dejt utan att ligga eller ens hångla, trams. Enda gången en sådan lång date inte blivit ligg är när tjejen har mens då en hel del inte känner sig bekväma med ligg under mens perioden. Otur när det händer men då får man göra det bästa av situationen och vara så intim det går att vara.

3 timmar utan ens hångla på första dejten som är såpass lång då är det för mig en misslyckad date. Men så långa dater har jag aldrig haft utan att ens hångla/liggq. 3 timmar utan att ens vara intima då undrar jag om man ens är sugna på varandra.
Jag menar ju det. Vaffan pratar man om med en kvinna i 3 timmar. Fattar nada.
Citera
2022-06-26, 12:56
Medlem
Citat:
Men hon har väl inte sagt att hon tycker om dig? Hon har bara inte svarat dig vilket är två olika saker i det hela. Jag svarar inte folk tills kanske 1 vecka eller 2 veckor senare. Jag har för mycket på bordet

Nä de har hon inte, inte jag åt henne heller. Men väntar du så länge att svara bara efter ni haft er riktiga dejt eller är du så sen på att svara hela tiden?
Varför tar de tid för dig att svara just efter dejten isf?
Citera
2022-06-26, 13:05
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Jag menar ju det. Vaffan pratar man om med en kvinna i 3 timmar. Fattar nada.

Frustration deluxe hehe. 3 timmar utan något. Fattar inte heller. Sedan skriver fruntimmer i tråden som Dixie att det är wt brudar som hånglar/ligger på första daten. Skulle aldrig gå på date nr 2 utan att det varit intimt på första daten. Date 1 kan vara en snabbfika på stan om jag har andra planer men that's it om det nu inte ska vara intimt vid tidsbris. Men 3 timmar vafan jag har bättre saker för mig än att underhålla en brud så länge.

Kolla på film, mysa och knulla. Hur kan man inte vilja det istället? Trodde det var vad män ville men jag kanske skiljer mig från mängden.

Midsommar var förövrigt riktigt bra, tinder levererar när man minst anar det 😉
Senast redigerad av Magica-Lazio 2022-06-26 kl. 13:09.
Citera
2022-06-26, 13:13
Medlem
Citat:
Ärliga svaret är att det beror på vad jag känner för mannen. Om det är en man som jag verkligen är kär i som min partner som jag dejtade så väntade jag aldrig en sekund. Andra män brukade jag knappt orka svara.

Finns bara en man jag har svarat riktigt på sekunden med. Min partner

Där är vi olika, jag blir mest irriterande på dom som svarar direkt (jag blir stressad) och även fast jag är jättekär så kan jag dröja en halvdag eller mer på att svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in