2022-06-25, 23:43
Bannlyst
Dumpen är vad som är fel med detta samhälle. Att Sverige ska gå så långt att hänga ut folk, de borde inte vara tillåtet. Vad gör dem åt alla 22 åringar som ligger med 14 åringar? Bara de bevisar de är bara äldre män de stör sig på även om de är lika brottsligt för en 22 åring att göra exakt samma sak.

Sara och Patrik springer efter och skrattar åt gäddorna. Är de lämpligt beteende? Dem är inte bättre själva. Och sen tvingas man se Saras feta arsle..de slipper ja gärna.Hon ser läskigare ut än gäddorna gör dessutom.

Visst att man kan jobba emot våldtäkter och skydda barn det är en god gärning. Fast dom gör de helt fel och Sara njuter ju verkligen av de hela. Patrik finner också de roande. Patetiska båda två. Jag tycker alla ska få ha sex med vem de vill så länge båda uppnått könsmogen ålder.
Senast redigerad av Mineralvatten91 2022-06-25 kl. 23:45.
Citera
2022-06-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vad jag känner till, så är det två eller tre gäddor, utav över 110? som blivit häktade ett tag. Och ja, under den tiden, så kan jag helt klart hålla med om att gäddor blivit stoppade. Men är häktningen eller dumpen som hindrat de gäddorna? Sedan är det en till, den som de skrevs om i etc, som fått vård.

Så ja, under 4% som handgripligen blivit hindrade ett tag. Låter ju jätteeffektivt. Att majoriteten av dessa blivit hindrade under en häktning på någon/några veckor måste väl också lyftas in.

Och jo, mycket konstigt snurrar det i min skalle. Att dumpens metoder går att ifrågasätta, och nyttan av dessa, är inte ens med på listan över de 1 miljon konstigaste saker.

Det är tydligt att du inte heller förstår hur Dumpen fungerar?
Tror du att det är endast en häktning som hindrar dessa män från att träffa barn?
För det första så verkar Dumpen avskräckande, pedofilerna är mycket medvetna om att dumpen finns.
Det så att en pedofil behöver tillgång till barn och rör sig därför i sådana miljöer, tex skola eller idrottsföreningar.
Och en gädda som avslöjas kommer att bli av med sitt tränaruppdrag i forbollsklubben eller jobbet som lärare har inte längre tillgång till barn.
Sen kommer också föräldrar på den orten veta vad dessa män går för och kan hindra att deras barn exponeras.
Citera
2022-06-26, 00:14
Medlem
Citat:
Jag accepterar att dumpens svans har lite svårt med det här. Jag slåss inte överhuvudtaget inte för pedofilers rätt att få ragga utan dumpen. Jag slåss mot dumpen, eftersom jag tycker det är en värdelös metod som också drivs av två stycken som inte borde driva en sådan verksamhet.

För övrigt är det inga fantasier, jag skulle lätt kunnat leta reda på ett citat av dig som säger just det jag påstod. Kommer dock inte ske eftersom jag ska göra något vettigare istället.

Haha ja det är ju troligt. Du kan inte hitta nåt citat för jag vet att du har försökt.
Och nej du har inget vettigare för dig annars skulle du inte ägna din tid åt att försvara pedofiler på internet på en lördagkväll.
Citera
2022-06-26, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Haha ja det är ju troligt. Du kan inte hitta nåt citat för jag vet att du har försökt.
Och nej du har inget vettigare för dig annars skulle du inte ägna din tid åt att försvara pedofiler på internet på en lördagkväll.

Skrämmande hur många som faktiskt försvarar pedofiler.
Citera
2022-06-26, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Skrämmande hur många som faktiskt försvarar pedofiler.

Snarare skrämmande hur många som inte kan skilja på försvar av pedofiler och kritik mot Dumpens metoder och varför det görs. Det som Dumpen sysslar med är totalt rättsosäkert och hör inte hemma i ett demokratiskt samhälle. Det handlar inte om vilka det är som ska sättas dit, om det så är är pedofiler, mördare eller snattare, det handlar om hur det görs, vad det resulterar i och vad seriösa aktörer har att säga om saken. Dumpen förlorar liksom på alla punkter, det finns inte ens något att diskutera. Men en högljudd skara svenska rednecks har bestämt sig för att vi ska tillbaka till medeltiden och sitter redo med popcornpåsen i knät.
Senast redigerad av BobGet 2022-06-26 kl. 01:07.
Citera
2022-06-26, 01:12
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Snarare skrämmande hur många som inte kan skilja på försvar av pedofiler och kritik mot Dumpens metoder och varför det görs. Det som Dumpen sysslar med är totalt rättsosäkert och hör inte hemma i ett demokratiskt samhälle, det handlar inte om vilka det är som ska sättas dit, om det så är är pedofiler, mördare eller snattare, det handlar om hur det görs, vad det resulterar i och vad seriösa aktörer har att säga om saken. Dumpen förlorar liksom på alla punkter, det finns inte ens något att diskutera. Men en högljudd skara svenska rednecks har bestämt sig för att vi ska tillbaka till medeltiden och sitter redo med popcornpåsen i knät.
Dessutom är det äckligt att bli påmind om detta snusk hela tiden. Det träffar så många fler än bara den lilla skara som barnchattar. Man vill inte veta sånt.
Hade varit bättre att sidan aldrig uppstod. Chattloggarna måste vara skriva av åtminstone bisexuella män eller något annat osexigt.
Citera
2022-06-26, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomac
Dessutom är det äckligt att bli påmind om detta snusk hela tiden. Det träffar så många fler än bara den lilla skara som barnchattar. Man vill inte veta sånt.
Hade varit bättre att sidan aldrig uppstod. Chattloggarna måste vara skriva av åtminstone bisexuella män eller något annat osexigt.

Grejen är att jag (och jag tror även andra kritiker) hade varit för Dumpen om de hade agerat mer professionellt och OM deras metoder verkligen var bevisat effektiva och OM ALLA männen de hänger ut bevisligen hade kapaciteten att få till en träff via nätet med ett verkligt barn.

Då hade den snaskiga sensationslystnaden som så många verkar lockas av varit mer av en bieffekt istället för som nu, själva huvudnumret.
Senast redigerad av BobGet 2022-06-26 kl. 01:36.
Citera
2022-06-26, 02:04
Medlem
Citat:
Snarare skrämmande hur många som inte kan skilja på försvar av pedofiler och kritik mot Dumpens metoder och varför det görs. Det som Dumpen sysslar med är totalt rättsosäkert och hör inte hemma i ett demokratiskt samhälle. Det handlar inte om vilka det är som ska sättas dit, om det så är är pedofiler, mördare eller snattare, det handlar om hur det görs, vad det resulterar i och vad seriösa aktörer har att säga om saken. Dumpen förlorar liksom på alla punkter, det finns inte ens något att diskutera. Men en högljudd skara svenska rednecks har bestämt sig för att vi ska tillbaka till medeltiden och sitter redo med popcornpåsen i knät.

Jag är rätt långt ifrån en redneck. Däremot ogillar jag män som vill sätta på barn och småflickor och tycker dom förtjänar att hängas ut.

Ni som däremot försvarar sånt borde se er i spegeln och tänka efter lite.
Citera
2022-06-26, 02:09
Medlem
Citat:
Nej, det är inte enbart pedofiler som är mot dumpen. Att påstå något sådant är ju korkat till och med. Du har Haveristerna, en polare till Haveristerna som vill vara anonym för att dumpens svans inte kan bete sig, den där komikern Soneby, drottning Silvias fond, rädda barnen och i princip varenda forskare förutom då Expressens kulturchef. Så nej, inte bara pedofiler.

Soneby är en känd pedofilkramare.
Citera
2022-06-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Soneby är en känd pedofilkramare.

Okej, och vad spelade det för roll??

Nu är det inte sant, men för skojs skull, låt oss tänka att det är sant.
Citera
2022-06-26, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Jag är rätt långt ifrån en redneck. Däremot ogillar jag män som vill sätta på barn och småflickor och tycker dom förtjänar att hängas ut.

Ni som däremot försvarar sånt borde se er i spegeln och tänka efter lite.

Vi (iaf jag) försvarar INTE sånt. Det var liksom det hela mitt inlägg gick ut på men vad ska man göra när läsförståelsen inte finns där? Försök igen.
Citera
2022-06-26, 02:20
Medlem
Citat:
Vi (iaf jag) försvarar INTE sånt. Det var liksom det hela mitt inlägg gick ut på men vad ska man göra när läsförståelsen inte finns där? Försök igen.

Ett pliktskyldigt "jag försvarar inte blablabla" är lite genomskinligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in