2022-05-30, 16:27
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infektus
Jag lever 😆

Jag vet vad jag gör men ibland får demdär sne jävlarna
Härligt o höra!

Håll dig till ett preparat i taget är mitt råd. Att blanda något som alkohol och opiater/opioider gör man när man är van dom och vet ordentligt hur den egna kroppen funkar skulle jag nog säga. 👍🏼
No offence, men man ska ha respekt för dessa droger. 🙂
Citera
2022-06-25, 13:32
Medlem
Haft en hävla hosta sen jag fick nån influensa 3v sedan så gått på cocillana 1-2ggr/dag ca 5-10ml sen dess och lyckades så klart lämna den hemma nu när jag är hos mina föräldrar över midsommar.
Blev förkyld igen igår och blandade en whiskey drink vid 22, tänkte att det får dämpa halsen o hostan som substitut då jag inte tagit cocillana på 48tim innan det, drack inget mer efter den.

Ska hem nu o tänkte ta coccilana ikväll, 5-10ml, det borde väl vara safe om det gått 20-22tim sedan whiskeyn?
Senast redigerad av KLR 2022-06-25 kl. 13:34.
Citera
2022-06-25, 13:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Jag och med många tål ej morfin ( kräks). Detta borde gå att kontrollera med blodprov eller reaktionstest. Återhämtningen blir svår efter t ex en operation på barn, då morfin oftast eller alltid används som smärtstillande.
Citera
2022-06-25, 14:34
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Haft en hävla hosta sen jag fick nån influensa 3v sedan så gått på cocillana 1-2ggr/dag ca 5-10ml sen dess och lyckades så klart lämna den hemma nu när jag är hos mina föräldrar över midsommar.
Blev förkyld igen igår och blandade en whiskey drink vid 22, tänkte att det får dämpa halsen o hostan som substitut då jag inte tagit cocillana på 48tim innan det, drack inget mer efter den.

Ska hem nu o tänkte ta coccilana ikväll, 5-10ml, det borde väl vara safe om det gått 20-22tim sedan whiskeyn?

Att du blev ”förkyld” kan lika gärna vara symptom på avtändning.
Du har trots allt druckit det 3v i sträck.
Citera
2022-06-25, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Att du blev ”förkyld” kan lika gärna vara symptom på avtändning.
Du har trots allt druckit det 3v i sträck.

Snorar o snyter mig o halsen e skum annars mår jag ok 😄🤷‍♂️

Har haft cocillana i flera år nu då jag åker på hosta vid minsta lilla förkylning så är van att gå 2v o sen kliva av.

Som sagt, kan jag ta 5ml eller vänta tills imorn ?
Citera
2022-06-25, 21:36
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Snorar o snyter mig o halsen e skum annars mår jag ok 😄🤷‍♂️

Har haft cocillana i flera år nu då jag åker på hosta vid minsta lilla förkylning så är van att gå 2v o sen kliva av.

Som sagt, kan jag ta 5ml eller vänta tills imorn ?
Sent svar men det är chill. Ingen fara
Citera
2022-06-26, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Sent svar men det är chill. Ingen fara

Lever än 😄

Tog vid 22 för hostat hela jävla dagen 😩
Citera
2022-08-07, 14:06
Medlem
Får man AT på Cocillana 40-60ml om dagen/5 dagar?

Har fått den jävligaste rethostan som aldrig går över och 5-10ml som läkaren ordinerat hjälper inte ett dugg. 40-60ml så får jag sova några timmar.

Men räcker denna mängden för att få AT när jag går av?

Min enda liknande referens skulle vara AT på kratom på daglig basis i någon månad och fy i helvete vilken hemsk känsla.
Citera
2022-08-07, 14:14
Medlem
StonedMonkeys avatar
Det lär du få, dock mycket mildare än vad du fick av kratom, lite krypningar och rastlöshet kanske.
Citera
2022-08-07, 14:52
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Om du e klen ja. Men skulle inte tro det. Däremot cement tunga bajskorvar som kan bli svåra att bajsa ut.
Citera
2022-08-07, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Det lär du få, dock mycket mildare än vad du fick av kratom, lite krypningar och rastlöshet kanske.

Alright!

Citat:
Ursprungligen postat av FuckSnakePlissken
Om du e klen ja. Men skulle inte tro det. Däremot cement tunga bajskorvar som kan bli svåra att bajsa ut.

Intressant.. har faktiskt haft raka motsatsen under tiden av cocillana.
Citera
2022-08-07, 17:05
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakrits666
Alright!

Intressant.. har faktiskt haft raka motsatsen under tiden av cocillana.
Man brukar bli rejält hård i magen. I alla fall om man drar i sig en hel flaska på ett dygn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in