Citat:
Ursprungligen postat av
KoralEW
Nu är det inofficiellt stöd helt plötsligt? Vilken PKK propagandist har lurat dig?
Du skjuter dig bara mer o mer i foten.
Inte nog med att du likställer PKK med 30 miljoner kurder i mellanöstern så menar du alltså att alla kurder, turkar samt andra minoriteter i området inte är riktiga människor som dödats av PKK.
Ska man skratta eller gråta? Ja snälla stanna där du är och rör inte på dig.
Inte kunde du heller svara på varför man låter just ISIS anhängare och terrorister florerar fritt i svenska samhället. Men det verkar inte störa dig. Att Turkiet dödar PKKurder stör dig ännu mer. Hmmmmmmm...
Du svamlar på och levererar halmgubbe på halmgubbe. Att jag stannar där betyder att jag väntar med vidare argumentation. Bättre att gå rätt på pudelns kärna tycker jag.
Att vi tillåter ISIS-anhängare röra sig fritt utan straff är naturligtvis fel, men dock en halmgubbe i sammanhanget då Erdogan gör som den berömda båtklubben; dvs skiter i det.
För nya följare av denna tråd: Ja. Turkiet är ett land för terrorister. Sverige försöker att inte vara det, men lyckas inte fullt ut. Det är dock Erdoggan fel turk att avgöra. Kurder kämpar för fred och frihet för sitt folk och hjälper till att bekämpa och även straffa terrorister. Sverige ska hylla dessa kurder och absolut inte slänga dem under bussen.