2022-06-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Först när du sa uggla så tänkte jag bah: - "Givetvis!, jag är fan blind."
Sedan kollande jag igen och det är nog en salig blandning av det du nämner, viking och djur.
Hoppas han blir nöjd iaf och att den blir klar snart så gåtan blir löst.
Tatueringen utan mitt kladd på den:https://imgur.com/a/aTweQeE

EDIT: Well, jag drog hanns storys "baklänges" och den var visst redan klar:
https://imgur.com/a/u2gZJxb

Har svårt att se hur han någonsin kommer kunna sluta knarka med den på brösten resten av livet.
Ser ut som en nos i mitten - är det en björn vars gap man tittar in i?
Citera
2022-06-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Ser ut som en nos i mitten - är det en björn vars gap man tittar in i?

Hehe, ja men vad sjutton är det i munnen på björnen?!
Citera
2022-06-22, 22:38
Medlem
Citat:

Det blir jag inte klok på!
Citera
2022-06-22, 22:50
Medlem
Citat:

Citat:
Det blir jag inte klok på!
Skulle gissa på Yggdrasil kanske?
Citera
2022-06-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico

Jag tycker det ser ut som en Alien i ”ringen” men utöver det så vetefan.
Citera
2022-06-22, 22:59
Medlem
Citat:
Där sa du något! Går ihop med vikingtemat.
Citera
2022-06-22, 23:04
Medlem
Citat:
Där sa du något! Går ihop med vikingtemat.
Jo, det jag tänkte. Men jag förstår inte vad det gör i munnen på en björn? Är det han som är en stor tuff björn som står över asagudarna?
Citera
2022-06-22, 23:07
Medlem
StonedApeTheorys avatar
Måste backa Alex här, han är rolig, gör bra musik och är en 100-grabb. Känns som han skulle backa en till döden om man var nära honom. Alla gör misstag, man kan inte döma honom utan att ha all fakta. Det finns alltid två sidor av alla historier.
Citera
2022-06-22, 23:09
Medlem
Citat:

Ah fan, det har du rätt i men varför i helvete har tatueraren mörklagt mellan grenarna?
Då vart fan min egen version bättre, lol.
Citera
2022-06-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedApeTheory
Måste backa Alex här, han är rolig, gör bra musik och är en 100-grabb. Känns som han skulle backa en till döden om man var nära honom. Alla gör misstag, man kan inte döma honom utan att ha all fakta. Det finns alltid två sidor av alla historier.

Där fick du in många floskler i ett kort inlägg.

Du har såklart rätt, alla har vi pucklat på tjejer, slagit gamla gubbar och skjutit ihjäl en och en annan.

We all make mistakes, inte döma! 100!!
Senast redigerad av bouncingwiththat44 2022-06-22 kl. 23:15.
Citera
2022-06-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedApeTheory

Utveckla gärna 100-grabb?

Håller med dig att han kan vara rolig och skulle kunnat tänka mig att dra några sträck med honom men där det verkligen skaver är ju detta jidder om att vara praktiserande muslim.
Det är så sjukt two face vilket gör det extremt lätt att just döma honom, han ljuger ju konstant och förskingrar sanningen till sin fördel.

Som nu senast, denna story som han dragit två(!) gånger om snubben han slog på inne på kåken pga bråk över maten.
Det visade sig vara en nästan dubbelt så gammal man och hälften så stor som han misshandlade MED sin vän.
Sedan har domen för misshandeln av tjejen som han spöade för hon inte ville med på en efterfest?

Men som du säger, talang och karisma till vis del har han absolut, ingen som kan ta det ifrån honom men att just döma honom, där det är helt öppna mål, det är fan en enkel sidig historia.
Citera
2022-06-23, 00:28
Medlem
StonedApeTheorys avatar
Citat:
Utveckla gärna 100-grabb?

Håller med dig att han kan vara rolig och skulle kunnat tänka mig att dra några sträck med honom men där det verkligen skaver är ju detta jidder om att vara praktiserande muslim.
Det är så sjukt two face vilket gör det extremt lätt att just döma honom, han ljuger ju konstant och förskingrar sanningen till sin fördel.

Som nu senast, denna story som han dragit två(!) gånger om snubben han slog på inne på kåken pga bråk över maten.
Det visade sig vara en nästan dubbelt så gammal man och hälften så stor som han misshandlade MED sin vän.
Sedan har domen för misshandeln av tjejen som han spöade för hon inte ville med på en efterfest?

Men som du säger, talang och karisma till vis del har han absolut, ingen som kan ta det ifrån honom men att just döma honom, där det är helt öppna mål, det är fan en enkel sidig historia.

Jag känner inte honom men att ha disciplin i sitt liv som att be varje dag x antal gånger är bra, sen när ljuger inte alla i den miljön som Alex är ifrån. Det enda de gör är att ljuga. Misshandeln mot tjejen vet jag inget om men det jag vet är att tjejer kan ljuga som fan och manipulera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in