2026-05-05, 13:53
Medlem
Kan någon bara snälla förklara för den här alexander alpha ceesay att alva gick igenom ett sjukt trauma när han lämnade henne, jag har aldrig sätt en så nedbruten tjej och nej det är inte hans ansvar för såklart får han lämna vem han vill men att han nu vill träffa henne, tror sig veta att Alva vet att han vill henne allt gott eftersom han nämnt det endel gånger på sociala medier och vill ha med henne på kanalen.. förlåt men vad får han ens att tro att hon kollar något som är i närheten av hans kanal när han ständigt ska dokumentera vad han gjort med olika tjejer, vad han gör med tjejerna på scen, vad han gjorde och sa med paow i spaninen.. all den här hettsen om hur mycket singel han är och allt som har med tjejer att göra tror jag får alva att vilja kräkas i sin egna mun. Hade alex haft mer respekt i största allmänhet både i och utanför sin youtube karriär KANSKE han hade haft en chans att iaf reda ut allt med alva och KANSKE till och med sluppit vara singel.. och nej hans respekt behöver inte vara riktad till bara alva utan tjejer i stort.. tjejer är inga leksaker som han vill få dom att framstå.
Citera
2026-05-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackroses87
Kan någon bara snälla förklara för den här alexander alpha ceesay att alva gick igenom ett sjukt trauma när han lämnade henne, jag har aldrig sätt en så nedbruten tjej och nej det är inte hans ansvar för såklart får han lämna vem han vill men att han nu vill träffa henne, tror sig veta att Alva vet att han vill henne allt gott eftersom han nämnt det endel gånger på sociala medier och vill ha med henne på kanalen.. förlåt men vad får han ens att tro att hon kollar något som är i närheten av hans kanal när han ständigt ska dokumentera vad han gjort med olika tjejer, vad han gör med tjejerna på scen, vad han gjorde och sa med paow i spaninen.. all den här hettsen om hur mycket singel han är och allt som har med tjejer att göra tror jag får alva att vilja kräkas i sin egna mun. Hade alex haft mer respekt i största allmänhet både i och utanför sin youtube karriär KANSKE han hade haft en chans att iaf reda ut allt med alva och KANSKE till och med sluppit vara singel.. och nej hans respekt behöver inte vara riktad till bara alva utan tjejer i stort.. tjejer är inga leksaker som han vill få dom att framstå.

Vem fan bryr sig om henne, kom igen nu.
Citera
2026-05-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Tyvärr inte, Paow har OF sedan tidigare och någon delade hennes Snapchat och de står och kramas mm och han lyfter henne mm och gör reklam för OF.
De behöver snabba pengar.

Undrar vad islam säger om OF.
Citera
2026-05-05, 19:58
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Undrar vad islam säger om OF.

Enligt sökningen jag gjorde är det absolut förbjudet.

Men han kanske bara är född muslim men inte troende eller är han så k*t på Paow så att han inte bryr sig.
Citera
2026-05-11, 03:30
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Enligt sökningen jag gjorde är det absolut förbjudet.

Men han kanske bara är född muslim men inte troende eller är han så k*t på Paow så att han inte bryr sig.

Ceesay fisaay har blivit Jåkki Boii hund.. viff voff
Citera
2026-05-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan väl bara varit knarkar svammel hela grejen med OF.

Fick lite samma känsla. Svårt att tro att prefab Andreas som är hans manager skulle betala flygbiljetter för han skulle dit å pippa och göra content med henne som ren pr. De ju hennes konto som materialet läggs upp (om det nu blev något material? Verkar ej som det för isåfall borde ju folk sett de). Och då blir det svårt att lösa utbetalningar til han osv. Men ja vet inte tror de först när ja ser filmerna.

Anyway, varför har prefab blivit just Alex manager och vad är tanken/ idén? Han ska bli pt och sen ska han börja sjunga/ha bargig som ja förstått de men förstår inte vad teamet bakom ska tjäna på detta.
Citera
2026-05-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Anyway, varför har prefab blivit just Alex manager och vad är tanken/ idén? Han ska bli pt och sen ska han börja sjunga/ha bargig som ja förstått de men förstår inte vad teamet bakom ska tjäna på detta.

För att Alex är stenkorkad och behöver någon som håller honom i handen och Falheim vill ha en del av Alex inkomster.
Citera
2026-05-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
För att Alex är stenkorkad och behöver någon som håller honom i handen och Falheim vill ha en del av Alex inkomster.

Mjo men de blir ju inte mkt pengar av detta känner jag generellt. Kanske på musiken om dom lyckas göra han till ett stort namn igen. Kanske det som är visionen.
Citera
2026-05-11, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Mjo men de blir ju inte mkt pengar av detta känner jag generellt. Kanske på musiken om dom lyckas göra han till ett stort namn igen. Kanske det som är visionen.

Handlar väl om att bygga varumärke helt enkelt, Falheim tar säkert betalt per timme också. Jag tror Alex blir mjölkad nu. Men antagligen så gynnas han av det eftersom han bevisligen inte klarar av att köra ensam.
Citera
2026-05-11, 22:03
Medlem
Har haft flera bekanta som pysslat med steroider till och från. Det är jätte roligt mellan 20-40 års ålder.. problemet är att du kommer börja märka vsd det kosta när du är äldre runt 45+.
Nu kommer rutten lever, hjärtproblem, njurproblem, impotens, trasiga hormoner..
Det är aldrig värt det.
Citera
2026-05-11, 23:09
Medlem
Borde inte J&J vara mer rädd om sitt namn än att hänga med denna skunk till man? Grovt kriminell och pundare som hänger med dom?
Citera
Idag, 16:28
Medlem
Gripen idag men bör väl ha släppts?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här