2022-05-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Hon har varit jätte tjock hela deras förhållande??
Hon var smal i början sen har det bara blivit värre o värre för varje video som kommer upp
Citera
2022-05-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Hon var smal i början sen har det bara blivit värre o värre för varje video som kommer upp

Hon har aldrig varit smal haha
Hur definierar du då smal
Citera
2022-05-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Hon har aldrig varit smal haha
Hur definierar du då smal

Fast nu har Alva gått ner 15 kg, Och Alva är väldigt kort och då är det väldigt enkelt att se ”tjock” ut. Hon var mullig men inte tjock och nu har hon gått ner 15 kg så nu är hon varken tjock eller mullig.
Citera
2022-05-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppalla
Fast nu har Alva gått ner 15 kg, Och Alva är väldigt kort och då är det väldigt enkelt att se ”tjock” ut. Hon var mullig men inte tjock och nu har hon gått ner 15 kg så nu är hon varken tjock eller mullig.

Hon ”ser” inte tjock ut, hon ÄR tjock
Citera
2022-05-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splittad
Någon som hann screena bilderna på Alex och Andreas "Startkloar" som kan lägga upp?
ja jag gjorde det men är ny här så hur gör jag det?
Citera
2022-05-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saralundin
ja jag gjorde det men är ny här så hur gör jag det?
¨

https://imgur.com/upload

Imgur är bra dom gömmer metadata, så inget går att spåra. Följ instruktionerna i länken ovan, man bara drar bilden över där det står "drop images here" sen bara ladda upp och spara länken. Sen när du vill skriva länken här så klicka på kedje-ikonen "infoga länk" i meddelandet sen kopierar du in länken bara mellan dom här ] länken [ tecknena.
Citera
2022-05-23, 23:54
Medlem
johnthedickholmess avatar
Kom han ut den 20:e? Då har han varit igång i 3 dygn nu då? Inget konstigt han vill ta sig en bläcka efter all tid inne iofs. Men risken är väl att han buras in igen pga något tjafs på direkten. Så då lär vi inte se mycket av hans youtube på ett tag. Trist, lite underhållande med alla hans galna storys.
Citera
2022-05-23, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppalla

Tror inte ett skvatt på att hon gått ner 15 kilo. Det ser man när någon filmar henne när hon går runt. Max 3-4 kilo har hon gått ner. Oviktigt egentligen. Hon förtjänar inte vara ihop med världens pundare bara för att hon är mullig.
Citera
2022-05-24, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Synd??
Hon blev tillsammans med honom när han var som värst, vad hade hon förväntat sig?
Hon är ju en gangster bitch så det är ju detta hon attraheras av.

Sen att hon blivit tjockis är inte heller en fördel för henne, Alex kan få mycket snygga brudar så dax för henne att börja ta hand om sig och sluta äta donken, annars kan jag lova att det tar slut
Imponerande att inte kunna läsa av den genomskärande sarkasmen i min kommentar.

Alva är en pundarbrud, inte ett dugg synd om henne, tvärtom snarare.

Fet som fan har hon blivit också, såg gräslig ut på bilden som länkades innan.
Citera
2022-05-24, 00:16
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Oj han ser verkligen död ut inombords på de senaste bilderna. Har det barkat åt skogen helt iom tiden på kåken nu och efter.

Ser ut som samma blick han hade när han pundade tyvärr. Synd om Alva. Hoppas han skärper upp sig snabbt.
Citera
2022-05-24, 11:54
Medlem
Det är inte synd om Alva. Hon vet precis vad hon är med för kille. Jävla dumheter. Sen hon var liten har hon gjort allt i sin makt för att röra sig bland fel folk. Hon har inte haft det trassligt alls. En jättefin familj som alltid visat henne kärlek.
Hon har hävdat sen hon var liten att Nisse är hennes biologiska lillebror, hon har ljugit en hel del.
Det visar sig hur det blir med allt. Förväntade mig att det skulle komma ut en glad video samma dag han släpptes.
Citera
2022-05-24, 15:35
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZMLKb14Xf/?k=1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här