2022-06-22, 17:05
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Romelu Lukaku returning to his childhood club after leaving his childhood club to join his childhood club

Men seriöst, det är väl bra om han drar tillbaka till Inter. Han verkar ju vara uppskattad där.
Citera
2022-06-22, 17:28
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Men seriöst, det är väl bra om han drar tillbaka till Inter. Han verkar ju vara uppskattad där.

[GIFN] Inter ultras Curva Nord have released a statement ahead of Romelu Lukaku's return from Chelsea: "We are not people who are at the mercy of the moves of players and clubs. We took note of Lukaku’s betrayal and we were very upset."
Citera
2022-06-22, 17:37
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Liverpool med ganska äckligt anfall till kommande säsong. Diaz, Jota, Nunez, Bobby, Salah och Carvalho
Citera
2022-06-22, 17:45
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Liverpool med ganska äckligt anfall till kommande säsong. Diaz, Jota, Nunez, Bobby, Salah och Carvalho
Carvalho är mittfältare men kan säkert spela i anfallet betänk att Mané, Origi & snart Minamino är ivägskeppade..

Ni har 1 anfallare men verkar behöva 0 st 😱

Om MU behöver en ny andremålvakt kan de köpa Van Dengickin..
Senast redigerad av Drickback 2022-06-22 kl. 17:57.
Citera
2022-06-22, 17:46
Medlem
Nu säger de att Antony verkligen vill komma till Man U. Han är en show boater som hade varit härlig att se varje vecka i Premier League.
Citera
2022-06-22, 17:47
Medlem
Citat:
[GIFN] Inter ultras Curva Nord have released a statement ahead of Romelu Lukaku's return from Chelsea: "We are not people who are at the mercy of the moves of players and clubs. We took note of Lukaku’s betrayal and we were very upset."

Finns ingen skara människor som får mig att dra fram skämskudden mer frekvent än fotbollsfans. Betrayal? Han gick till en objektivt bättre liga, till ett ekonomiskt starkare lag där han (antar jag) fick mer lön för sitt arbete än i Inter. Samtidigt fick ett Inter som svajade ekonomiskt sisådär en miljard, plus spelaren tillbaka på lån för en knapp tiondel av summan han såldes för FÖR ETT ÅR SEDAN. Om något borde Inter-fans tacka honom, och Chelsea för deras totala oförmåga att få ur Lukaku någon form av potential. Trams.
Citera
2022-06-22, 17:51
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ca

?

Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Nu säger de att Antony verkligen vill komma till Man U. Han är en show boater som hade varit härlig att se varje vecka i Premier League.

Ajax vill ha 50m samt 70m för Timber och Antony. Ska man inte fixa mittfältet först?
Citera
2022-06-22, 17:58
Medlem
Citat:
?

Ajax vill ha 50m samt 70m för Timber och Antony. Ska man inte fixa mittfältet först?

Den här Ajax trion som de kan få om man lägger till de Jong till de du nämnde tycker jag känns spännande. Håller inte på Man U, men ett mittfält med de Jong, van de Beek och Bruno skulle verkligen kunna spela boll. Har Man U pengarna så kör på Ajaxspåret tycker jag.
Citera
2022-06-22, 18:00
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaugs
Finns ingen skara människor som får mig att dra fram skämskudden mer frekvent än fotbollsfans. Betrayal? Han gick till en objektivt bättre liga, till ett ekonomiskt starkare lag där han (antar jag) fick mer lön för sitt arbete än i Inter. Samtidigt fick ett Inter som svajade ekonomiskt sisådär en miljard, plus spelaren tillbaka på lån för en knapp tiondel av summan han såldes för FÖR ETT ÅR SEDAN. Om något borde Inter-fans tacka honom, och Chelsea för deras totala oförmåga att få ur Lukaku någon form av potential. Trams.

Pinsamt också en inköpt legoknekt som går till icke rival i annan liga för miljarden som du sa. På dom låter de som att Totti gick till Lazio på fri transfer.
Citera
2022-06-23, 20:29
Medlem
Homoaktivists avatar
Leeds sugna på

De Ketelaere

Hamed Traorè (Vore lite kul då hans bror spelar för scum, lär ej hända dock då det förmodligen blir dragkamp mot Milan.)

Otavio

Phillips försvinner ev till PSG, hellre det än till någon konkurrent.
Senast redigerad av Homoaktivist 2022-06-23 kl. 20:33.
Citera
2022-06-24, 23:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
De flesta ryktena hittills är väl kring De Jong, Eriksen och Anthony. Så mycket Ten Hag/Ajax kopplingen. Personligen hoppas jag att det kan göras smarta värvningar före 'häftiga' värvningar som det varit mycket förr. De Jong t.ex. är kanske inte omöjligt pga Barca's situation men jag hoppas bara inte det är något man drar ut på till Augusti. Ifall man inte kan få igenom en transfer inom 1-2 veckor så tycker jag man borde byta transfermål och köra på någon annan.

Är det något lag som haft en bra säsong efter att de började värva när säsongen startat? Känns ju som ett stort plus att få in nyförvärven inför försäsongen.
Jag är 100% övertygad att Ten Hag kommer att floppa hårt med Man Utd.

Vad gäller De Jong, så har ju han själv uttalat att han inte är intresserad av en flytt till MU.
Citera
2022-06-25, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Leeds sugna på

De Ketelaere

Hamed Traorè (Vore lite kul då hans bror spelar för scum, lär ej hända dock då det förmodligen blir dragkamp mot Milan.)

Otavio

Phillips försvinner ev till PSG, hellre det än till någon konkurrent.
Helt klart för City..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in