Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-20, 16:58
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Okey, Jo det är rätt viktigt så får väl skippa det då.
Törs man ta 2 bloss på en spliff weed eller är det samma sak där?

Jag skulle inte göra det cannabis är notoriskt svårbedömt och kan sitta kvar länge. Personligen tycker jag väl att man kanske borde se över sin relation till droger om man inte kan låta bli trots att god anledning finns att avstå.
Citera
2022-06-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Jag skulle inte göra det cannabis är notoriskt svårbedömt och kan sitta kvar länge. Personligen tycker jag väl att man kanske borde se över sin relation till droger om man inte kan låta bli trots att god anledning finns att avstå.

Väntar på att få komma med i ett program och har inte råd att gå på tillfredställande doser sub längre då jag väntat länge och väntar än på att få börja, tar onödigt lång tid och det är anledningen till att jag försöker hitta en annan tillfällig lösning, så smidigt som möjligt. Det är inget jag helst vill behöva göra men kommer bli tvungen till att ta till alternativa lösningar om d ett fortsätter att dra ut på tiden tyvärr.
Därav mina frågor och funderingar.
Senast redigerad av pothead_no1 2022-06-20 kl. 21:12.
Citera
2022-06-21, 10:24
Medlem
Citat:
Väntar på att få komma med i ett program och har inte råd att gå på tillfredställande doser sub längre då jag väntat länge och väntar än på att få börja, tar onödigt lång tid och det är anledningen till att jag försöker hitta en annan tillfällig lösning, så smidigt som möjligt. Det är inget jag helst vill behöva göra men kommer bli tvungen till att ta till alternativa lösningar om d ett fortsätter att dra ut på tiden tyvärr.
Därav mina frågor och funderingar.

Fast onödigt lång tid tar det ju uppenbarligen eftersom du ännu inte varit ren så pass att du kan börja programmet - då är ju DU inte redo.
Får man säga det till sin kontakt och be om att få inneliggande avgiftning.
När du väl kommer in i programmet kommer det vara en lång insättningsfas. Kan du inte vara ren så är du inte redo för att gå den vägen.

Med vänlig hälsning, hade sån abstinens att jag fick åka blåljus till sjukhus för att jag krampade, inte kunde prata och hade fruktansvärda smärtor och feber. Blev inneliggande 2 veckor för att bli helt ren utan fara - fick efter detta gå med i LARO och hade 5 mån insättningsfas innan jag började känna mig ok utan abstinenssymptom.
För att inte tala om att post-traumatiska-abstinenssymptom kommer finnas med dig LÄÄÄÄÄNGE även efter att du har en bra dos. Ta hjälp - du klarar det uppenbarligen inte på detta sätt och det är helt ok, det är många som inte gör.
Citera
2022-06-21, 11:29
Medlem
mongomanishs avatar
Diskussion om LARO hänvisas till (FB) FAQ: LARO - Substitutionsbehandling, vanliga frågor och svar.

/moderator
Citera
2022-06-21, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Fast onödigt lång tid tar det ju uppenbarligen eftersom du ännu inte varit ren så pass att du kan börja programmet - då är ju DU inte redo.
Får man säga det till sin kontakt och be om att få inneliggande avgiftning.
När du väl kommer in i programmet kommer det vara en lång insättningsfas. Kan du inte vara ren så är du inte redo för att gå den vägen.

Med vänlig hälsning, hade sån abstinens att jag fick åka blåljus till sjukhus för att jag krampade, inte kunde prata och hade fruktansvärda smärtor och feber. Blev inneliggande 2 veckor för att bli helt ren utan fara - fick efter detta gå med i LARO och hade 5 mån insättningsfas innan jag började känna mig ok utan abstinenssymptom.
För att inte tala om att post-traumatiska-abstinenssymptom kommer finnas med dig LÄÄÄÄÄNGE även efter att du har en bra dos. Ta hjälp - du klarar det uppenbarligen inte på detta sätt och det är helt ok, det är många som inte gör.

jag har varit på avgiftning och enbart varit positivt på sub senaste 2 månaderna...
Idioti att bara anta massa skit..
Lätt för dig som fick hjälp direkt efter avgiftningen, jag har suttit hemma ensam och deprimerad sen jag avgiftades och väntat på att få börja, har alla myndigheter på min sida som även dom ifrågasätter vafan det är frågan om varför jag inte kommit igång redan, har blivit antagen till programmet men av nån anledning drar det ut på tiden nåt fruktansvärt och mer än hälften av min inkomst går åt för att hålla mig frisk på sub då jag är fd horseare, vilket innebär att jag inte ens har råd med mat.. därav mina frågor.. jag vill inget hellre än att få börja med programmet och har varit ren förutom sub i över 2 månader på egen hand sen avgiftningen..

Så snacka inte

(Sorry moderator,men har tvungen att besvara denna fiskmås antaganden)
Senast redigerad av pothead_no1 2022-06-21 kl. 13:04.
Citera
2022-06-21, 13:10
Medlem
Angående just Prodiagnostics salivtest så sitter det mesta i längre än i urin + att dom ser ca2k olika Spicesorter och exakt vilken Benzo el RC du har käkat!!

Det enda positiva med det som jag och mina vänner upptäckte att håller du i ca 2dagar med thc så syns det inte röker ca 10g I v och håller jag upp 2dagar så är jag negativ på thc, har alltid velat veta varför dom inte ser Thc dom sitter längst av allt i kroppen.

Jävligt oberäkneliga tester, det var tom 1 I personalen på Laro som testade positivt på Fentanyl efter alla klagomål ang positiva Fentanyl tester, och vad jag uppfattat är det ganska vanligt att folk testar poositi t på det fast dom bara käkat blå. Jag har lämnat ifrån alla olika kartor ksalol som kommit sista året men är alltid bara positivt på Alprazolam, men har börjat fundera ifall det kan vara flualprazolam I många av dessa bär som kommit?

Jag sålde för nära år sedan när det endast fanns i lösvikt, och har haft labresultat på 1,7mg per bär men har varit nere i 0,6 men då har det varit kartot och nej har inte sparat papperna. Skulle kunna begära ut dom om nån önskar. Fast när jag väl får dom så lär tråden vara död. Efter 1 1/2 årmed Saliprover från diagnostic så har jag fortfarande inte en susning om vad som sitter hur länge, var positiv I 1 1/2 mån på Xanor och det skulle varit ute på max 1 1/2v I urinproverna! Om någon vet mer om dessa så snälla upp med infon för alla säger Olika saker och det gör att man oroar sig i onödan. Mbh
Senast redigerad av Xposted 2022-06-21 kl. 13:23.
Citera
2022-06-21, 13:14
Medlem
Om jag röker 0.05g (50mg) bra sativa gräs idag, när kan jag med säkerhet lämna ett negativt urinprov?
Citera
2022-06-21, 13:31
Medlem
Är det någon som vet vad flualprazolam visar i testerna för jag upplever effekten annorlunda bär vs orginal Xanor el Xanax, man blir betydligt mer speedad på blå medan originalen är mer lugnande och haren annorlunda flumeffekt som även den är bra om bären är något att ha, då det skiljer alldeles för mycket mellan olika batchar. Läst på något forum att Flualprazolam blir alprazolam i kroppen, på samma sätt som koden och paracetamol omvandlas till morfin. Kanske ska tillägga att vad jag vet har jag inte provat flualprazolam såvida det inte finns i bären? MvhMvh
Citera
2022-06-22, 14:39
Medlem
Citat:
jag har varit på avgiftning och enbart varit positivt på sub senaste 2 månaderna...
Idioti att bara anta massa skit..
Lätt för dig som fick hjälp direkt efter avgiftningen, jag har suttit hemma ensam och deprimerad sen jag avgiftades och väntat på att få börja, har alla myndigheter på min sida som även dom ifrågasätter vafan det är frågan om varför jag inte kommit igång redan, har blivit antagen till programmet men av nån anledning drar det ut på tiden nåt fruktansvärt och mer än hälften av min inkomst går åt för att hålla mig frisk på sub då jag är fd horseare, vilket innebär att jag inte ens har råd med mat.. därav mina frågor.. jag vill inget hellre än att få börja med programmet och har varit ren förutom sub i över 2 månader på egen hand sen avgiftningen..

Så snacka inte

(Sorry moderator,men har tvungen att besvara denna fiskmås antaganden)

men chilla ner 10hg och faktiskt in det jag säger på ett negativt sätt!
Sen kan jag säga att min snart 10åriga absolut inte varit enkel, det är det inte för någon!

Sluta att sitta och va defensiv i din offerkofta och ta dig igenom det!
Citera
2022-06-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Det är sannolikt salivprov eller möjligtvis urinprov. Eftersom det är ett relativt litet företag och jag antar att ni saknar addekvata lokaler samt personal för att genomföra urinprov på ett effektivt sätt så skulle jag gissa att det rör sig om ett salivprov eller möjligtvis ej övervakat urinprov. Är det ett salivprov så kommer du hur som helst vara ren då cannabis går ur salivet väldigt fort. Är det ej övervakat urinprov så kan du troligtvis ta med dig någon annan persons rena urin. När jag lämnade prover i ungdomen brukade jag ha en liten schampoflaska man får på hotell som placerades mellan kuken och låret, det var ett bra ställe att dels gömma flaskan men framförallt för att urinet skulle hålla en temperatur på runt 35-37C vilket man ofta mäter.

Great minds think alike! Det var ett sådant svar ja sökte för att stämma av min uppfattning. Bekräftelsebias är lite farligt iofs.

Det är den måtta ja brukar lösa problem.

Men jag fick samvetskval o sa som det var till min agent, att ska de backa långt i tiden så kanske ja inte klarar testet. Det togs emot positivt o de skickade iväg mig ändå (ont om folk). Så ja har iaf. lite backning, ev.

Nu var informationen jag fick felaktig, testet är inför nästa projekt som är om ytterligare en vecka eller två. Dessvärre i ett afrikanskt islamistland. Har även fått option på syntetiskt så det ör möjligt att ja tar den även om ja gissar att ja kanske e ok då.
Citera
2022-06-22, 18:16
Medlem
Xhamsterns avatar
Hur är det med 2C-B? Tänkte ta om ca 2 veckor på ett evenemang, är det något som polisen övh provar efter?
Citera
2022-06-23, 07:45
Medlem
Är det någon som vet hur länge kratom syns på salivprov?
Läser en del om det där prodiagnostics, rimligt att anta att företag använder sig av detta?
Det är fråga om säkerhetsektorn(G4S, Avarn, Securitas, etc.. ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in