Citat:
Ursprungligen postat av
pothead_no1
Väntar på att få komma med i ett program och har inte råd att gå på tillfredställande doser sub längre då jag väntat länge och väntar än på att få börja, tar onödigt lång tid och det är anledningen till att jag försöker hitta en annan tillfällig lösning, så smidigt som möjligt. Det är inget jag helst vill behöva göra men kommer bli tvungen till att ta till alternativa lösningar om d ett fortsätter att dra ut på tiden tyvärr.
Därav mina frågor och funderingar.
Fast onödigt lång tid tar det ju uppenbarligen eftersom du ännu inte varit ren så pass att du kan börja programmet - då är ju DU inte redo.
Får man säga det till sin kontakt och be om att få inneliggande avgiftning.
När du väl kommer in i programmet kommer det vara en lång insättningsfas. Kan du inte vara ren så är du inte redo för att gå den vägen.
Med vänlig hälsning, hade sån abstinens att jag fick åka blåljus till sjukhus för att jag krampade, inte kunde prata och hade fruktansvärda smärtor och feber. Blev inneliggande 2 veckor för att bli helt ren utan fara - fick efter detta gå med i LARO och hade 5 mån insättningsfas innan jag började känna mig ok utan abstinenssymptom.
För att inte tala om att post-traumatiska-abstinenssymptom kommer finnas med dig LÄÄÄÄÄNGE även efter att du har en bra dos. Ta hjälp - du klarar det uppenbarligen inte på detta sätt och det är helt ok, det är många som inte gör.